Працював в 7 компаніях   23 роки 9 місяців

FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Дивізійний менеджер зі збуту

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

4 роки 10 місяців

08.2017 - 06.2022

Розробляв та впроваджував регіональні плани діяльності торгового маркетингу та дистрибуції, які відповідали завданням компанії в області торгового маркетингу та дистрибуції, та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів. Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендації щодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініціативи або зміни до існуючих. Брав участь у розробці ефективної стратегії торгового менеджменту та дистрибуції в національному масштабі. Керував роботою з ключовими національними клієнтами, шляхом впровадження національних стратегій та планів. Брав участь у переговорах відповідно до політик делегування повноважень та внутрішніх процедур компанії. Виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів. Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів. Забезпечував контроль та розвиток працівників шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів тощо. Більше 500 співробітників в підпорядкуванні.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

2 роки 10 місяців

10.2014 - 08.2017

Розробляв стратегію відділу по роботі з ключовими клієнтами та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів, впроваджував дану стратегію на національному рівні. Розробляв та забезпечував впровадження національних програм для просування продукції із оптимальним застосуванням ресурсів та матеріалів для досягнення найвищого рівня представлення у торговельних закладах, а також рівня продажу ключових стратегічних марок на підзвітній території завдяки підтримці оптової та роздрібної торгівлі. Проводив зустрічі та переговори з ключовими клієнтами на постійній основі для досягнення взаємовигідних умов щодо співпраці. Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення ключових клієнтів, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси. Забезпечував впровадження планів щодо маркетингових заходів у торгівельних закладах мереж клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частку ринку. Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів. Забезпечував дієву та ефективну координацію менеджерів відділу та команди розвитку бізнесу для найкращого досягнення цілей щодо дистрибуції марок, обсягів, просування та мерчандайзингу. Керував розвитком та надавав підтримку команді менеджерів відділу.

Бізнес Юніт Менеджер

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

3 роки 5 місяців

05.2011 - 10.2014

Розробляв та впроваджував регіональні плани діяльності торгового маркетингу та дистрибуції, які відповідали завданням компанії в області торгового маркетингу та дистрибуції, та узгоджував із національними маркетинговими стратегіями та потребами клієнтів. Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендації щодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініціативи або зміни до існуючих. Брав участь у розробці ефективної стратегії торгового менеджменту та дистрибуції в національному масштабі. Керував роботою з ключовими національними клієнтами, шляхом впровадження національних стратегій та планів. Брав участь у переговорах відповідно до політик делегування повноважень та внутрішніх процедур компанії. Виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів. Готував та переглядав бюджети та забезпечував їх виконання. Здійснював контроль за фінансовими рахунками та активами для забезпечення якомога більш ефективного використання ресурсів. Забезпечував контроль та розвиток працівників шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів тощо. В підпорядкуванні до 100 співробітників.

Регіональний менеджер по роботі з роздрібними ключовими клієнтами

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

3 роки 11 місяців

06.2007 - 05.2011

Розробляв та впроваджував план торгового покриття узгоджений з національними цілями та підходом.Керував дистрибуцією марок компанії в межах регіону, щоб гарантувати максимальну наявність продукту компанії на підпорядкованій территорії згідно із стратегією маркетингу марок та потреб ринку відповідно до торгового каналу та типу торгової точки.Забеспечував впровадження планів щодо мерчендайзингу та маркетингових заходів у торговельних закладах ключових мереж клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частки ринку.Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення роздрібних та ключових клієнтів на підзвітній території, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси.Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб Компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендаціїщодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініциативи або зміни до існуючих.Вчасно виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.Активно сприяв відділам торгового маркетингу та дистрибуції головного офісу у реалізації проектів та надавав потрібну інформацію для розробки ефективної стратегії торгового маркетингу та дистрибуції в національному масштабі.

Територіальний менеджер

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

2 роки 1 місяць

05.2005 - 06.2007

Керував дистрибуцією марок компанії в межах території, щоб гарантувати максимальну наявність продукту компанії на підпорядкованій территорії згідно із стратегією маркетингу марок та потреб ринку відповідно до торгового каналу та типу торгової точки.Забеспечував впровадження планів щодо мерчендайзингу та маркетингових заходів у торговельних закладах клієнтів з метою досягнення цілей щодо марок, обсягів та частки ринку.Планував, впроваджував та контролював виконання програм заохочення роздрібних та ключових клієнтів на підзвітній території, максимально ефективно використовуючи наявні ресурси.Базуючись на аналітиці трендів ринку, потреб Компанії та особливостей підзвітної території надавав рекомендаціїщодо нових можливостей росту та загроз, рекомендував нові ініциативи або зміни до існуючих.Вчасно виявляв недоліки та надавав рекомендації щодо покращення роботи структури та процесів.Активно сприяв відділам торгового маркетингу та дистрибуції головного офісу у реалізації проектів та надавав потрібну інформацію для розробки ефективної стратегії торгового маркетингу та дистрибуції в національному масштабі.Здійснював контроль ефективності використання обладнання компанії задля забеспечення максимальної інформованості споживача щодо марок сигарет та продуктів Компанії.Забеспечував виконання усіх ціклічних інструкцій включаючи, але не обмежуючись циклічною заміною комунікації, побудовою дистрибуції та інше.Забеспечував контроль та розвиток працівників відділу торгового маркетингу шляхом організації проведення тренінгів, підтримки працівників, персональних візитів, мотиваційних заходів.

Торгівельний представник

Брітіш Амерікан Тобакко Україна

FMCG

2 роки 7 місяців

10.2002 - 05.2005

Виконання планових показників на відповідній території. Розширення дистрибуції, проведення переговорів з ключовими партнерами, презентація новинок, контроль бюджетів.

Заступник директора

ЯНИК

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки

10.1998 - 10.2002

Оптово-роздрібна торгівля

Ключова інформація

Користувач ПК, MS Office, PowerBI, 1С, CRM

Навчався в 1 закладі

Маріупольський Державний Універсітет

Економіко-правовий факультет/ Менеджмент організацій/ Менеджер економіст

Маріуполь, 2010

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В. Водійський стаж 26 років.

Особисті якості

Маю більш ніж 20 річний досвід роботи в міжнародній компанії на різних посадах. Демонструю сильне почуття прихильності до роботи, а також енергійність і наполегливість у досягненні цілей. Швидко навчаюсь використовуючі всі доступні ресурси. Сміливість та оригінальність у вирішенні проблем – це мої сильні сторони. Високе почуття командного духу, але також здатний працювати самостійно. Готовий до нових досягнень та викликів.

Ігор

Дивізійний менеджер із продажу, Менеджер з розвитку бізнеса, Керівник відділу торгового маркетингу,

Київ

60 000 грн.

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому