Працював в 8 компаніях   12 років

IT, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Банки, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Телекомунікації / Зв'язок, Інтернет

Project manager IT

ТОВ «ОВБК МЕДІА»

IT

7 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

  • Збір команди під проект
  • Пошук проектів та партнерів
  • Контроль проектів та збір статусів
  • Комунікація з замовниками
  • Звіт власникам компанії

Project manager IT

Noname Digital

IT

3 місяці

12.2023 - 03.2024

  • Ведення проектів (чатбот, мобільний додаток, Website, CRM)
  • Комунікація з замовниками
  • Надання замовнику звітності про хід виконання проекту
  • Написання SRS по проекту
  • Складання плану проекту
  • Контроль за термінами проекту та командою програмістів/QA/designer
  • Вирішення конфліктних ситуацій усередині команди або замовником
  • Перевірка баг-репорт, тестування проекта
    Системи з якими працював:
    Figma, Jira, Slack

Менеджер проектів IT / Project Manager IT / Бізнес - аналітик ІТ

ТурбоСТО

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 місяців

07.2023 - 01.2024

- Автоматизація бізнес-процесів

- Планування, керування та контроль роботи над проектами згідно з поставленими цілями та термінами.

Проекти:

- Реалізація "каса" та "Зарплатний проект" в CRM Creatio (Terrasoft)

- Реалізація "Onboarding" для відділу продажів

- Реалізація "Кабінет для підрядників" з інтеграцією CRM Creatio (Terrasoft)

Системи з якими працював: Wordpress, Creatio, Figma, trello, MS visio (BMPN), hetzner.

Начальник управління розвитку проектів та продуктів бізнесу E-Commerce

АЙБОКС БАНК

Банки

1 рік 9 місяців

09.2021 - 06.2023

1. Організація та контроль реалізації реєстрів проектів/продуктів Банку бізнесу електронної комерції;

2. Управління проектами/продуктами Банку бізнесу електронної комерції Банку:

- розробка завдання на проект та планування проектів;

- підготовка нормативних документів за проектами/продуктами;

- розробка загальних планів проектів/продуктів;

- організація проектних (робочих) груп і розподіл ролей в проектах/продуктах;

- призначення ресурсів і бюджету проекту/продукту;

- розробка плану щодо зменшення/уникнення ризиків;

- розробка календарного плану в провадження;

- розробка та затвердження підсумкового (головного) плану проекту/продукту;

- здійснення поточного контролю над усіма процесами управління проектами;

3. Контроль термінів і послідовності етапів реалізації проектів/продуктів бізнесу електронної комерції;

4. Розробка і просування методології управління проектами та контролю, дотримання забезпечення відповідності процесів управління проектами/продуктами затвердженим стандартам в рамках бізнесу електронної комерції;

5. Розвиток інфраструктури управління проектами бізнесу електронної комерції;

6. Формування звітності для керівництва Банку про хід реалізації портфеля проектів, продуктів;

7. Аналіз виконаних робіт і підготовка рекомендацій керівництву;

8. Забезпечення оперативного документообігу;

9. Розвиток, впровадження і підтримка інформаційної системи управління проектами/продуктами;

10. Співпраця з МПС Visa та MasterCard щодо впровадження проектів/продуктів Банку;

11. Співпраця з процесинговим центром щодо впровадження проектів/продуктів Банку;


Покращення продуктів, та розробка: P2P,А2C,С2A, інтернет еквайринг.

Системи з якими працював:Figma, trello, MS visio (UML/BMPN), redmine, jira, microsoft 365.

IT - директор, IT - project management

ТОВ "ГОЛДКОУЧ"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 роки 4 місяці

02.2019 - 06.2021

- впровадження інновацій для розвитку компанії та оптимізації процесів (впровадження реккурентних платежів, скорочення витрат телефонного зв'язку, тикетної платформи, бекапу всієї IT-інфраструктури, доопрацювання білінгу та підтримка, створення кабінетів для продуктів компанії...);

- постановка завдань системному адміністратору, контроль виконання завдань;- консультація та підтримка керівників різних відділів з технічних питань, а також впровадження інновацій технічного характеру;

- постановка задач підрядникам (wezom), контроль виконання завдань у дедлайн;

- підтримка IT інфраструктури (сервера на amazone, а також інших дата центрах, своїми руками та із залученням підрядників, контроль оплати всіх сервісів у строк);

- ведення обліку техніки;
- Закупівля техніки;
- Відповідальність за безпеку та стабільність роботи офісу та всієї IT-інфраструктури;
- роботи з різними платіжними платформами, підтримка, впровадження нових платформ (wayforpay, fondy, interkassa);

- Пошук нових підрядників для різних типів завдань (лендінг, CRM, білінг);- підтримка IP-телефонії (asterisk), впровадження інновацій для оптимізації витрат на зв'язок (підключення сім-карт для скорочення витрат на мобільний зв'язок);

- контроль доступів до CRM систем, платіжних систем та інших ресурсів компанії (чати, пошта, телефонія).

500~ сторінок (лендінг, сторінки оплати)

3 - срм системи (ontraport, terrasoft/creatio, billing)

asterіsk, osticket, cloudflare, vimeo, gotowebinar, hetzner, megaplan, connect.yandex, zoom, leadpages, ticketforevent, atomic, cloud home, trello, sintegrum,Postman.

Інженер GSM-серверів

Бинотел, ТОВ

Телекомунікації / Зв'язок

3 роки 2 місяці

12.2015 - 02.2019

- обслуговування корпоративних клієнтів, технічна підтримка та вирішення технічних завдань;

- аналіз труднощів у мережі клієнта, технічне вирішення цієї проблеми;

- обробка звернень клієнтів у тикетній системі Service Desk, HelpDesk (redmine);

- виїзд до клієнта для вирішення труднощів або встановлення та налаштування обладнання IP-телефонії;

- налаштування обладнання як в офісі так і віддалено: IP-телефонів (Grandstream, D-link, Cisco, Panasonic, Gigaset, Yealink тощо), IP шлюзів (Cisco, Grandstream, D-link), GSM шлюзів (Dinstar, OpenVox, GoIP);

- інтеграція телефонії із CRM системами: Бітрікс24, amoCRM, CRM Мегаплан, Microsoft Dynamics... (Готові рішення);

- налаштування сценаріїв для вхідних номерів (ivr меню...);

- підключення SIP номерів до серверів компанії;

- налаштування call tracking;- Встановлення, обслуговування та підтримка роботи серверів (GSM серверів) компанії;

- монтаж комп'ютерних мереж для роботи серверів;

- оперативне вирішення форс-мажорних ситуацій;

- постановка технічних завдань;- Навчання та наставництво стажистів компанії.

Відповідальний інженер

ТОВ "Інтертелеком"

Інтернет

7 місяців

05.2015 - 12.2015

- консультації абонентів з технічного та програмного забезпечення;

- технічна підтримка обладнання абонентів;

- робота з 1с;

- ведення документації;

- програмування телефонів, модемів.

Оператор технічної підтримки 1-ої категорії

ТОВ "Фрінет"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 7 місяців

10.2012 - 05.2015

- обробка звернень абонентів у телефонному режимі;

- допомога у налаштуванні та підключенні обладнання абонента до Інтернету безпосередньо через мережеву карту комп'ютера або через роутер;

- пошук, вирішення та усунення проблем з роботою обладнання компанії та абонента;

- оформлення заявок на виїзд інженера на місце, якщо немає можливості вирішити проблему віддалено;

- робота з мережевим обладнанням.

Навчався в 2 закладах

Університет економіки та права "КРОК" (Київ)

Управління фінансово-економічною безпекою магістр

Київ, 2015

Київський Національний Авіаційний Університет

Управління інформаційною безпекою

Київ, 2012

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Додаткова інформація

Ціль

Робота в динамічній компанії з можливістю реалізації наявного досвіду та знань, з перспективою особистісного та професійного зростання.

Ілля Леонідович

Розвиток проектів та продуктів бізнесу / IT Project Manager / Бізнес - аналітик ІТ

Київ

Готовий переїхати: Львів, Обухів

33 роки

проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 місяці тому