Працювала в 5 компаніях   8 років 2 місяці

АПК (Агропромисловий комплекс), Інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво

Фінансовий директор

Представництво зарубіжної компанії, група компаній

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

04.2023 - до теперішнього часу

Галузь діяльності групи компаній: сільсько-господарське виробництво, елеватор, торгова компанія.

Причина звільнення - офіс 140 км від Києва.

Обов’язки:Розробка з нуля бюджетів, управлінських звітів (Звіт про фінрезультати (PNL), Рух грошових коштів(CashFlow), Баланс (Balance Sheet)), щомісячне складання управлінської звітності.Розробка, впровадження, контроль та супровід аналітичних звітів, пов’язаних з господарською діяльністю.Розрахунок планової та прогнозної діяльності, розрахунок ризиків діяльності групи компаній зважаючи на різні обособлені обставини.Супровід аудиторських перевірок по підготовці до податкових перевірок та аудиту по МСФО з метою складання звітності по МСФО та документальних перевірок.Валютний контроль. Валютні операції по розрахункам з контрагентами та інвесторами.ТЦУ. Контроль трансфертного ціноутворення експортних операцій.Контроль рентабельності екпортних операцій.Робота з банками. Переговори. Покращення умов по розрахунково-касовому обслуговуванню.Періодична перевірка роботи підлеглих, вдосконалення робочих процесів, розробка з HR-департаментом та впровадження різних процедур та регламентів з метою економії робочого часу працівників для виконання завдань у короткі терміни.Контроль дотримання та виконання умов нормативних актів та законодавства у бухгалтерському обліку.Контроль достовірності розрахунків технологічних карт по виробництву начальником планово-економічного відділу виробничого підрозділу.Періодичні аналітичні звіти по різних показниках господарської діяльності для інвесторів на їх запит.

фінансовий директор

Охоронна

Інше

1 рік

04.2022 - 04.2023

Супровід управлінського обліку, аналіз та вдосконалення управлінських звітів та розробка нових форм звітності (Звіт про фінрезультати (PNL), Рух грошових коштів(CashFlow).

Розробка, впровадження, контроль та супровід аналітичних звітів, пов’язаних з господарською діяльністю.

Розрахунок планової та прогнозної діяльності контрагентів, розрахунок ризиків діяльності групи компаній зважаючи на різні обособлені обставини

Періодична перевірка роботи підлеглих, вдосконалення робочих процесів, розробка та впровадження різних процедур та регламентів з метою економії робочого часу працівників для виконання завдань у короткі терміни.

Перевірка даних по нарахованій заробітній платі основного та додаткового персоналу.

Контроль дотримання та виконання умов нормативних актів та законодавства у бухгалтерському обліку.

Періодичні аналітичні звіти по різних показниках господарської діяльності для власника бізнесу.

Вирішення особистих фінансових питань власника бізнесу.

Головний економіст

ТОВ «С-Грейн».

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 3 місяці

05.2020 - 08.2021

Супровід управлінського обліку, аналіз та вдосконалення управлінських звітів та розробка нових форм звітності (Звіт про фінрезультати (PNL), Рух грошових коштів(CashFlow).

Розробка, впровадження, контроль та супровід звітів, пов’язаних з виробничою діяльністю та відображенням показників діяльності різних с/г підприємств.Розробка, впровадження в роботу та супровід різних форм довідників (руху ТМЦ, працюючій техніці, агрегатам тощо).Періодична перевірка на відповідність даних реєстрів робіт з даними GPS-відділу на предмет об’ємів виконаних робіт.

Аналіз необхідних даних та розрахунок розцінок на основні види с/г робіт та допоміжні.

Перевірка даних по нарахованій заробітній платі основного та додаткового персоналу.

Періодичні аналітичні звіти по різних показниках господарської діяльності.

Складання технологічних карт на основі показників головних технологів виробництва господарств.

Збір даних і розрахунок прямих затрат та собівартості продукції в розрізі господарств.

Заступник директора з фінансових та економічних питань

ТОВ «ТД Калинівка-Преміум»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

08.2019 - 08.2020

Ведення управлінського обліку, аналіз і вдосконалення управлінських звітів і розробка нових форм звітності.

Розрахунок і збір даних для формування бюджету, складання бюджету компанії, консолідація.

Звірка і контроль проведення затрат в бухгалтерському і управлінському обліку, коригування недоліків і помилок.

Щотижневий аналіз дебіторської заборгованості (д/з), контроль зміни питомої ваги простроченої д/з, контроль зміни внутрішнього нормативного відсотка простроченої д/з, контроль роботи юридичного відділу з претензіями та вчасної передачі справ до суду.

Постійна робота по перевірці договорів ЗЕД по новим напрямкам діяльності і новим проектам на предмет умов та термінів оплати товару.

Аналіз прибутковості різноманітних угод, аналіз прибутковості різних проектів по номенклатурних групах та іншим параметрам.

Постійна робота по вдосконаленню управлінських звітів в програмі 1С 8.3 через написання ТЗ програмістам з подальшим тестуванням і контролем коректності даних.

Поточна робота із щоденними задачами, які виникали в процесі роботи.

Директор департаменту економіки та фінансів управляючої компанії

Об’єднана Гірничо-Хімічна Компанія «ОГХК»

Промисловість та Виробництво

3 роки 10 місяців

08.2015 - 06.2019

Самостійна організація «з нуля» розробки проекту і процесу підготовки розрахунку бюджету компанії, фінансового плану, а також консолідації всієї звітності (комплексний управлінський звіт, що включає в себе: звіт про фінансові результати (PNL), звіт про рух грошових коштів (Cash Flow), звіт про податки нараховані і сплачені, звіт про розподіл прибутку, звіт по капінвестиції з подальшою розшифровкою по об'єктах витрат, статистичний звіт по заробітній платі, звіт по автотранспорту підприємства, звіт по орендованому транспорту та ін.) філій компанії і компанії, що управляє.Самостійна організація процесу розрахунку стратегічного плану Компанії та її філій з подальшою консолідацією.

Самостійна організація і здійснення через розроблені форми звітності комплексний економічний аналіз господарської діяльності на постійній основі за плановими, очікуваним і фактичним показниками.

Самостійна організація і здійснення процесу розрахунку факту дотримання бюджету, виконання фінансового плану за звітний період, з перевіркою і контролем даних, консолідацією, підготовкою пояснювальних записок з повним описом всіх економічних показників / відхилень план-факт, факт-факт в порівнянні з попередніми аналогічними періодами.

Самостійна організація успішної роботи по руху грошей всередині групи компаній, складанні оперативних реєстрів платежів, своєчасному узгодженню і оплаті, контролю договірних умов з кредиторами.

Робота із ЗЕД (експорт, імпорт, самостійно розроблені форми внутрішніх звітів по валютному контролю, відстеженню процесу з трансфертного ціноутворення (ТЦО), була у складі робочої групи по роботі з контрольованими операціями, відвідувала конференції по ТЦО організовані Держзовнішінформ України та Податковою Службою України).

Самостійна організація роботи з управлінської звітністю в програмі «Медок», займалася постійним вдосконаленням управлінської звітності, тестуванням, взаємодією з менеджерами-розробниками звітів програми «Медок».

Самостійна розробка і впровадження аналітичних звітів: по дебіторській / кредиторській заборгованості, очікуваній собівартості, контролю рентабельності, контролю мінімальних цін продажів по відношенню до собівартості, і багато інших, з подальшим регулярним контролем коректності даних.

Постійна робота з банками: керувала процесом підготовки документів з оформлення кредитів, організувала процес підготовки пакетів документів по валютному контролю, керувала процесом комунікації з робочих питань з представниками банку.

Здійснювала взаємодію з представниками аудиторських компаній, в тому числі - KPMG, в рамках проведення аудиту та супроводу МСФЗ відповідно до вимог чинного законодавства з робочих питань, які відносились до сфери відповідальності фінансово-економічного департаменту.

Проводила планові перевірки роботи відділів ПЕО філій (22 чол.), А також фінансових відділів (8-10 чоловік), регулярні відрядження.Успішно освоїла правила застосування МСФЗ при складанні звітності компанії в рамках спеціально підготовленої програми навчання в аудиторської компанії KPMG, успішно застосовувала в роботі по складанню управлінської звітності, згідно з МСФЗ.

Постійно відвідувала конференції, семінари, організовані провідними профільними фахівцями консалтингових компаній, пов'язані з веденням бухгалтерського та управлінського обліку згідно ПСБ (О) і МСФЗ, трансфертного ціноутворення, валютного контролю.

Ключова інформація

Володію високим рівнем знань в галузі:

Економіка, фінанси та бухгалтерія;

Бюджетування, стратегічне та бізнес-планування;

Аналіз результатів фінансово-господарської діяльності;

Податковий облік;

ПСБО, МСФЗ (курс навчання МСФЗ у компанії big four KPMG);

Досвід роботи з банківськими структурами;

Досвід роботи з аудиторськими компаніями, в тому числі (big four);

Досвід роботи з державними структурами (Міністерство економіки, Міністерство фінансів, Фонд держмайна).

Навчалась в 1 закладі

Київська Державна Академія Статистики Бухобліку та Аудиту

бухгалтер-аудитор

Київ, 2009

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Сертифікат курсів підвищення кваліфікації університету Драгоманова

Оксана

Фінансовий директор, Керівник фінансово-економічного відділу

Київ

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 10 годин тому