Працював в 7 компаніях   25 років 3 місяці

FMCG

Керівник відділу продажу

Ічнянський молочно-консервний комбінат

FMCG

11 років 1 місяць

09.2013 - до теперішнього часу

Вид діяльності: просування згущеного та UHT-молока ТМ «Ічня» та «MamaMilla», та СТМ для клієнтів на території України. Розробка та впровадження стратегії продажів, мотиваційної програми для контрагентів та співробітників відділу, нових форм звітності та функціонування торгового відділу. Бюджетування: рік, квартал, місяць.

Начальник відділу регіональних продаж

ТОВ «Фуд Сервіс Груп»

FMCG

7 місяців

02.2013 - 09.2013

Вид діяльності: просування ТМ "Арт Фудз" (бакалія) на території України. Розробка та впровадження стратегії розвитку регіональних продажів, мотиваційної програм для дистриб'юторів та локальних мереж. Розробка та проведення маркетингових заходів. Виведення на ринок нових продуктів та «приватних марок».

Дивізійний менеджер

ПАТ "Луцьк Фудз"

FMCG

1 рік 1 місяць

12.2011 - 01.2013

Дивізійний менеджер ПАТ "Луцьк Фудз" (Південно-Східний регіон). Вид діяльності: просування ТМ «Руна» на території Південно-Східного регіону (Одеська, Миколаївська, Херсонська, Запорізька, Дніпропетровська області та АТ Крим). Підбір та навчання команди територіальних та регіональних менеджерів. Формування дистриб'юторської мережі у регіонах із негативною історією продажів. Організація та контроль фокусних команд на базі операторів. Розробка та проведення маркетингових заходів. Стратегічне планування.

Дивізійний менеджер

ТОВ «Сеса-Трейд»

FMCG

4 роки 7 місяців

12.2006 - 07.2011

Дивізійний менеджер ТОВ «Сеса-Трейд» по центральному та західному регіонам (11 областей). Вид діяльності: просування напоїв ТМ «Майстер Фрут», «Сузір'я», «Флорія» на нових, для компанії територіях. Підбір та навчання команди територіальних менеджерів. Формування дистриб'юторської мережі у регіонах. Організація та контроль ексклюзивних та фокусних команд на базі операторів. Досвід створення, контролю дочірнього підприємства компанії. Розробка та проведення маркетингових заходів. Стратегічне планування

Регіональний директор

ТОВ «Корпорації Українські мінеральні води»

FMCG

2 роки 1 місяць

11.2004 - 12.2006

Регіональний директор ТОВ «Корпорації Українські мінеральні води» по центральному та західному регіонам (13 областей). Вид діяльності: просування мінеральних та лікувально-столових вод ТМ «Поляна Квасова», «Свалява» та ТМ «Куяльник» .

Територіальний менеджер

ТОВ «Корпорації Українські мінеральні води»

FMCG

2 роки 1 місяць

10.2002 - 11.2004

Територіальний менеджер ТОВ «Корпорації Українські мінеральні води» у Житомирській, Черкаській та Чернігівській областях. Вид діяльності: продаж через дистриб'юторів продукції підприємства, формування заявок, контроль дебіторської заборгованості, коучинг торгових представників, впровадження стандартів компанії, підготовка та проведення промо-заходів у регіонах.

Менеджер з продажу

ТОВ «Рибний Дім»

FMCG

3 роки 5 місяців

04.1999 - 09.2002

Вид діяльності: оптові продажі свіжомороженої риби та морепродуктів. Пошук клієнтів та організація оптових продаж у Києві та регіонах . Просування нових продуктів на українському ринку. Досвід у митному очищенні вантажів та складському обліку.Контроль дебіторської заборгованості.

Навчався в 1 закладі

КГУ ім. Т.Г.Шевченка

Механіко-математичний

Київ, 1998

Андрій Миколайович

директор з продажів

Київ

52 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 12 годин тому