Працювала в 3 компаніях 25 років 11 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Керівник адміністративного відділу
ТОВ "Наш доктор"
Медицина та Охорона здоров'я
12 років
12.2012 - до теперішнього часу
Мережа клінік сімейної медицини «Наш доктор», Київ
Обов’язки:
1. Організація та контроль повного циклу відкриття філіалів підприємства від «0» до «Першого відвідувача». Спілкування та погодження робіт з підрядниками. Контроль за ремонтно-будівельними роботами (підбір матеріалів, підрядчиків, контроль якості, термінів, рішення конфліктних ситуацій). Пошук, вибір та замовлення меблів, сантехніки, а також всього необхідного обладнання.
2. Складання та контроль над виконанням договорів з контрагентами для ведення хазяйської діяльності по двом підприємствам (6 філій).
3. Ведення хазяйської діяльності підприємств: Складання, погодження, редагування, контроль за виконанням договорів по комунальним послугам, оренди, пожежної та охоронної безпеки, телефонії (координатор контракту, 30 телефоних номерів), Інтернету, рекламної діяльності (зовнішня та таргетована реклама, підготовка інформації для СММ-менеджера).
Купівля та розподіл по філіалах медичного обладнання, спецодягу для співробітників та інших товарів медичного та хазяйського призначення.
4. Організація робочого міста лікаря, наповнення необхідним інвентарем та обладнанням.
5. Робота в МІС «Медучет» та «Health-24».
Повний список обов’язків надішлю на запит.
Досягнення:
За весь час роботи відкрили 3 нових філії (приймала участь від початку ремонту до запису першого пацієнта);
систематизувала документообіг (договори, заяви пацієнтів, медичну документацію та інш.) закупівлі перестали бути хаотичними, всі процеси мають чітку систему та контроль;
значно оптимізувала витрати підприємства, скоротила їх на всіх етапах, створила зрозумілу структуру для обліку активів підприємства;
брала активну участь в рекламній діяльності, що збільшило впізнаваність клініки та поток нових пацієнтів.
Досягнення клініки з моєю участю: успішне проходження перевірок контролюючих органів, плідна участь у виставках, чіткій контроль за технічним і санітарним станом філіалів, підтримка корпоративного стилю компанії.
менеджер
ТОВ "Нафтогазові українські технології"
Енергетика та Енергоносії
10 років
01.1998 - 01.2008
Обов’язки:
Підготовка тендерної документації, участь в гос.закупівлях нафтогазового обладнання, детальний аналіз пропозицій на момент подачі заявки, оперативна та своєчасна подача.
Участь в господарсько-адміністративній діяльності підприємства.
Досягнення: за допомогою мого ретельного, своєчасного, оперативного підходу до маркетингових досліджень наша компанія вигравала тендери.
Систематизація документообігу в вигляді чіткої картотеки.
Повний контроль адміністративного відділу підприємства.
референт
Українсько-Ізраїльська торгівельна компанія "Київ-Трейд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
4 роки 1 місяць
04.1994 - 05.1998
Ключова інформація
Вміння працювати в режимі багатозадачності
Якісна комунікація з підрядчиками, робота з документацією
Швидке реагування та вирішення важких ситуацій
Систематизація робочих процесів
Вміння найти найкращу пропозицію, домовитися та проконтролювати процес закупки для підприємства або надання послуг
- MS Office
- МІС Медучет
- Health24
Навчалась в 1 закладі
Київський торговельно-економічний університет (ДТЕУ)
менеджер-економіст
Київ, 1998
Курси, тренінги, сертифікати
Курс тренінгів медичного експерта ЮНІСЕФ Катерини Булавінової «Професійна етика та ефективна комунікація в медичній сфері».
1992-1993 курси референтів при Київському торгово-економічному університеті.
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
права категорії В, Nissan Micra
Тетяна
Тетяна
Управляючий клінікою, Операційний директор, Керуючий адміністративним відділом
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 22 години тому