Працювала в 5 компаніях   10 років 1 місяць

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Торгівля роздрібна / Retail

директор з маркетінгу

Medhouse swiss

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки 7 місяців

01.2020 - 08.2022

Управління стратегічним та операційним маркетингом у сфері B2C, Digital маркетинг (у підпорядкуванні 25 осіб)

Досвід роботи з міжнародними компаніями з виробництва медичного обладнання та виробів медичного спрямування (пластири, медичні рукавички, тести, шприци, крапельниці, перев'язувальні матеріали тощо) та БАДів та дорослої гігієни (підгузки, пелюшки, прокладки)Організація та проведення навчання використання медичного обладнання та БАДів для персоналу з продажу, фармацевтів та профільних лікарів.

Участь у міжнародних виставках MEDICA (Dusseldorf ), Міжнародна виставка INDEX нетканих матеріалів у Женеві, Vitafoods Женева (БАДи)

Управління позиціонуванням компанії та розвитком брендів на ринку;визначення цільових споживчих сегментів цільової аудиторії (ЦА) для компанії та виявлення ключових особливостей різних сегментів;Розробка нових продуктів та послуг відповідно до потреб ЦА;Управління товарними категоріями та підвищення їх ефективності;Розробка та проведення трейдмаркетингових заходів для підтримки продажу роздрібної мережі.Управління просуванням продуктів та послуг компанії серед представників ЦА;Виявлення та розвиток перспективних каналів збутуДослідження ринку, дослідження конкурентів, вивчення найкращих релевантних практик на інших ринках;Забезпечення досягнень ключових показників ефективності відділу маркетингу та показників, що належать до маркетингу, у загальній збалансованій системі показників у стратегії компанії.

Досягнення:

Виведення на ринок з нуля 6 торгових марок, 15 нових товарних категорій ( Brilante - зубні пасти/щітки, bigQ вироби мед призначення – бинти, вата, серветки, пелюшки, доросла гігієна, тести, шприци, рукавички, Косметика, Колланен (рідкий/сухий) ), вітамінні напої, Vitinica, Novel, Gold Organic-БАДИ, у роботі - глюкометри.З нуля розвиток відділу e-commers, від реєстрації юр. Особи до продажу до 1 млн грн. - 2 інтернет магазини, 5 маркет-плейсів (Розетка, Пром юа, Алло, Епіцентр, Хаббер/опт+дропшиппінг) розвиток SMM каналу (ФБ, Інстаграм, робота з лідерами думок) два напрямки, розвиток каналу дропшиппінг, впровадження CRMОтримання нагороди «Вибір Року» 2021 року у двох номінаціях – Тонометр, Небулайзер

Керівник напряму "Гігієна"

Корпорація «Біосфера»

FMCG

1 рік 10 місяців

12.2015 - 10.2017

Виробництво та дистрибуція товарів для дому (HouseHold) та засобів особистої гігієни (основні бренди: Фрекен Бок, Smile, Novita, LadyCotton, Бонус).)

Розвиток, просування та максимізація прибутку за товарними категоріями "Вологі серветки", "Ватна продукція",Дослідження ринку гігієни Росіїформування пропозицій щодо нових продуктів;Максимізація прибутку та розвиток своїх брендівВиведення нових торгових марок та продуктів "з нуля";Щомісячне (та щосезонне) планування продажів по регіонах;Щомісячне та щоквартальне планування бюджету за трейд-маркетинговими витратами в регіонах;Активне маркетингове просування продуктової лінійки компаніїРозробка планів збуту продукції, мотиваційних програм щодо збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.Організація, контроль та оцінка ефективності проведених заходівСтратегічний аналіз цінових моніторингів та маркетингових заходів конкурентів;Ціноутворення (повний цикл управління: від формування с/р та рентабельності до позиціонування у роздробі);Проведення продакт-тренінгів та презентацій нової продукції;Розробка стратегії та планування маркетингової та PR-активності ТМРобота з рекламними агенціямиПроведення фокус-груп для дослідження продукції

Керівник відділу маркетингу та реклами

Корпорація АТБ

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

02.2015 - 11.2015

Запуск усіх маркетингових заходів мережі АТБ-маркет:

- реалізація та контроль акцій "7 днів" та "Економія"

- запуск АТЛ заходів (ТВ-кампанії, радіо-кампанії, зовнішня реклама)

- Супровід сайту

- Супровід СММ активностей

- запуск та супровід у мобільному додатку

- газета

Керівник відділу маркетингу з координації рекламних проектів

Алло, ГК

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

06.2012 - 10.2014

Переговори та запуск активностей з вендорами Samsung, Nokia, HTC, Sony, HP, Lenovo, Nikon. Kenon, Alkatel і т.д. всім групам товарів12 співробітників у прямому підпорядкуванні

Аналіз ринку, конкурентного середовища

Розробка маркетингової стратегії роздрібної мережі «Алло», «Мобілочка»

Планування, організація, контроль та аналіз маркетингових заходів.

Проведення масштабних всеукраїнських кобрендингових та брендингових рекламних кампаній (підготовка, бюджетування, контроль запуску та проведення, звітність та аналіз результатів);

Розробка формату та стандартів оформлення магазинівКомунікація з основними підрядниками (медіа та креативними агентствами)

Робота з креативними, BTL-агентствами, медіа-агентствами, продакшн-студіями з розробки рекламних відео-, радіо- та принт матеріалів, корпоративної ідентифікації, організації та проведення ATL та BTL-кампаній;робота з мережею: повний контроль та координація рекламної діяльності в мережі, погодження рекламних матеріалів та регіональних медіапланів, прийом замовлень та забезпечення ТТ необхідними P.O.S. матеріалами, контроль за дотриманням правил і стандартів мерчандайзингу;участь у прийнятті рішень щодо стратегічних питань у компанії, постійне ведення переговорів із вендорами;

маркетингове бюджетування, стратегічне планування (складання бюджетів кампаній, участь у плануванні річних маркетингових планів);

проведення досліджень, аналізу маркетингової ситуації ринку мобільного рітейлу (тренди продажів, прогнози),

оцінка товарних груп, цільових аудиторій,

проведення внутрішніх досліджень за допомогою: анкетування клієнтів торговими точками;

PR: організація та контроль при підготовці прес-конференцій та івент-заходів;

Запуск більше 200 активностей з вендерами, з них 30 ТВ-кампаній: з Samsung, Nokia, HTC, Sony, радіокампаній, зовнішньої реклами, Метро – щомісяця.Зростання частки ринку за основними товарними категоріями внаслідок проведених активностей

Маркетинг керівник категорії Вологі Серветки в Україні та СНД

Корпорація «Біосфера»

FMCG

2 роки 2 місяці

04.2010 - 06.2012

(Виробництво та дистрибуція товарів для дому (HouseHold) та засобів особистої гігієни)

Розвиток, просування та максимізація прибутку за товарними категоріями "Вологі серветки", "Ватна продукція", "Товари для лазні та сауни" в Україні та країнах СНД.

Дослідження ринку гігієни України, Росії та ін. країн експорту, формування пропозицій щодо нових продуктів;

Максимізація прибутку та розвиток своїх брендівВиведення нових торгових марок та продуктів "з нуля";

Щомісячне (та щосезонне) планування продажів по регіонах;

Щомісячне та щоквартальне планування бюджету за трейд-маркетинговими витратами в регіонах;

Активне маркетингове просування продуктової лінійки компанії

Розробка планів збуту продукції, мотиваційних програм щодо збільшення обсягів збуту та координація їх виконання.

Організація, контроль та оцінка ефективності проведених заходів

Стратегічний аналіз цінових моніторингів та маркетингових заходів конкурентів;

Ціноутворення (повний цикл управління: від формування с/р та рентабельності до позиціонування у роздробі);

Проведення продакт-тренінгів та презентацій нової продукції;

Розробка стратегії та планування маркетингової та PR-активності ТМ

Медіа планування, робота з мас-медіа (ділова та спеціалізована преса, ТБ, радіо, інтернет, зовнішня реклама, у тому числі регіональні ЗМІ)

Робота з рекламними агенціями

Навчалась в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

менеджмент предприятій

Київ, 2004

Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

радіофізичній

Дніпро, 1999

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Olga

Дирекор з маркетингу

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

48 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому