Працювала в 13 компаніях 9 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Послуги для бізнесу - інше, FMCG, Медицина та Охорона здоров'я, Недержавні організації / NGO, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Інше
Керівник маркетингу "ССС Україна"
ССС Україна
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
07.2021 - 04.2022
- написання та втілення маркетингових стратегій роздрібних продажів та e-commerce
- розвиток соціальних мереж
- співпраця із ЗМІ
- розробка та виготовлення POS-матеріалів, Акцій та Івентів.
- створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
- співпраця із підрядниками
- формування іміджу компанії
- створення медіапланів та бюджетування
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
Керівник відділу маркетингу
ТзОВ "Ілта Львів"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 5 місяців
03.2018 - 08.2020
- тренінги Комунікації з клієнтом для Сервісного центру та відділів продажу, тренінги особистісного розвитку
- написання та втілення маркетингових стратегій
- розвиток соціальних мереж та сайтів Peugeot, Citroen, Opel, DS
- співпраця із ЗМІ
- розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
- створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
- робота із відео (написання ідеї, сценаріїв, правки та ін)
- співпраця із підрядниками
- написання стратегій навчальних планів для відділу продажу
- проведення рекламних кампаній онлайн/офлайн
- формування іміджу компанії
- створення медіапланів та бюджетування
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
- підвищення продажів Сitroen від 8 авто/міс (на момент мого приходу в компанію) до 15-22 авто/міс
- виведення на ринок преміального Бренду DS та повний локальний ребрендинг та повторне виведення на ринок Бренду Opel.
Керівник відділу маркетингу
«Бельгійське містечко»
Нерухомість та Девелопмент
3 місяці
09.2017 - 12.2017
- створила нову структуру відділу маркетингу
- підібрала професіоналів у цей відділ
- прописала стратегію розвитку Бренду та маркетинговий план на 6 місяців (календарний план + кошторис)
- створила та втілила концепцію розвитку сайту та соцмереж
- створила та втілила ідеї Brandbook
- проводила вишкіл та Бренд-тренінги тренінги активних продажів для Торгової команди та Дистрибуторів
- співпраця із ЗМІ
- розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
- прописання ідей та концепції Відеоблогу.
- створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
- робота із відео (написання ідеї, сценаріїв, правки та ін)
- співпраця із підрядниками
- проведення рекламних кампаній онлайн/офлайн
- написання стратегій розвитку для дочірніх компаній
- участь у розробці сервісу обслуговуючої компанії, який надаватимуть у комплексі в проектах містечок
- робота із ідеєю, візуалізацією та розробкою Мобільного додатку для одного із проектів - «BelleVille»
- прописання стратегії Брендингу
- написала стратегію навчальних планів для відділу продажу
- створення концепції та функціоналу Програми Лояльності
- пошук та співпраця із інвестиційними партнерами
- пошук та співпраця корпоративних клієнтів, агентів
- написання та розміщення іміджевих статей тощо
- формування іміджу компанії
- створення медіапланів та бюджетування
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
Аудитор та консультант з маркетингу (проект)
«Гал-ЕКСПО»
Послуги для бізнесу - інше
1 місяць
06.2017 - 07.2017
- написала маркетингову та PR-стратегії, прописала рекламні кампанії з бюджетами під них
- склала новітнє позиціювання компанії на ринку виставкових послуг та прописала стратегію розвитку, зміни та вдосконалення проведення виставок, згідно із тенденціями сучасного ринку, для збільшення трафіку людей
- провела реорганізацію роботи по співпраці зі ЗМІ.
- склала та прописала структуру і концепцію роботи відділу маркетингу
- ініціювала створення інформаційних приводів та Ділової програми у виставках
Бренд-менеджер
Торговий Дім "Галіція-Трейд"
FMCG
5 місяців
01.2017 - 06.2017
- створила успішну концепцію ребрендингу та виводу на ринок соку Фільварок
- прописала стратегію Бренду та маркетинговий план на 6 місяців (календарний + кошторис)
- створила концепцію розвитку сайту та соцмереж ТМ Фільварок
- займалась (тимчасово) просуванням та розвитком ТМ Galicia
- створення нової упаковки, неймінгу, ядра Бренду (підготовка до Brandbook)
- вишкіл та проведення Бренд-тренінгів для Торгової команди, Дистрибуторів
- співпраця із ЗМІ
- розробка ідей та втілення POS-матеріалів, сувенірної лінійки продукції, Акцій та Івентів.
- прописання ідей та концепції Відеоблогу та Інтернет-магазину.
- розвиток дитячого харчування. Створення концепції, Бренду, неймінг, візуалізація. На базі цього створення дитячого містечка, екскурсій на виробництво.
- створення іміджевих PR-заходів, в тому числі, й соціальних
- робота із відео (написання сценаріїв, правки та ін)
- співпраця із підрядниками у проведенні Рекламних Кампаній
Керівник з розвитку медичного центру (проект)
«Інтерсоно»
Медицина та Охорона здоров'я
1 місяць
12.2016 - 01.2017
- написання стратегії розвитку Медичного центру
- вдосконалення якості послуг
- написання стратегії зовнішнього та внутрішнього брендингу
- розробила стратегію та план створення мобільного додатку Медичного центру
- написала стратегію навчальних планів для персоналу по продажах
- створила концепцію та план соціальних активностей для іміджевого просування Бренду
- створила концепцію та функціонал Програми Лояльності, Міжнародного Жіночого Клубу, Дитячого клубу розвитку (а в подальшому його плавний перехід у приватні навчальні заклади) та Відеоблогу
- створювала ідеї та розробляла POS-матеріали, сувенірну продукцію, Акції, Івенти
Маркетолог (проект)
«Fahrenheit»
FMCG
3 місяці
01.2016 - 04.2016
- розміщення реклами по різних маркетингових каналах.
- розробка маркетингової стратегії
- аналіз продажів
- просування бренду SMM
- створення медіа-планів,
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
- розробка POS - матеріалів,
- продумування ідей для проведення BTL - акцій та їх втілення в реальність,
- складання рекламного бюджету,
- взаємодія із ЗМІ
- написання та розміщення іміджевих статей тощо
відкриття нового магазину
Керівник PR-відділу та Керівник Прес-центру
«Розвиток Громади»
Недержавні організації / NGO
1 рік 2 місяці
08.2014 - 10.2015
- організація роботи в області комунікацій: вирішення питань, що зачіпають зв'язки з громадськістю і впливають на імідж ГО
- організація і проведення PR-кампаній іміджевих заходів, у тому числі благодійних
- вирішення конфліктних ситуацій, що загрожують репутації ГО, відповіді на отримані скарги від громадян
- розробкa плану проведення PR-кампаній та складання прогнозу їх впливу на імідж ГО
- планування бюджету PR-кампаній та маркетингових кампаній
- аналіз ефективності проведених маркетингових заходів та ін.
- підготовка матеріалів для керівництва
- підготовка спікера до програм / публічних виступів.
- підготовка та опрацювання сценарію програми /питань та відповідей,
- затвердження монтажу програми /робота з виправленнями.
- проведення та аналіз прес-кліпінгу, опрацювання за затвердженим механізмом по роботі із ЗМІ
- розсилання прес-релізів у ЗМІ, проведення презентацій та прес-конференцій
- пошук та створення інформаційних приводів
- розробка нової моделі сайту, модерація сайту/ соціальних сторінок/ форуму
- Напрацювання нових контактів та бази ЗМІ
Антикризовий PR та Промо-менеджер (проект)
«Древній Град»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
03.2015 - 07.2015
- пошук корпоративних партнерів
- організація укладання корпоративних угод про співпрацю
- просування готелю в глобальних системах дистрибуції
- розробка нового сайту, написання авторського контенту та його наповнення, співпраця із підрядниками по просуванню онлайн
- розробка маркетингової стратегії
- аналіз продажів
- просування бренду SMM
- взаємодія із ЗМІ, PR-статті
- формування іміджу компанії
- створення медіа-планів
- створення ідей та проведення рекламних кампаній, акцій
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
- розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
- продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій
- створення нових та креативних видів реклами
- складання рекламного бюджету
- організація івентів
- розробка нових продуктів
Антикризовий Бренд-менеджер (проект)
"Львів"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
05.2012 - 11.2012
- пошук корпоративних партнерів, як в Україні, так і закордоном
- активний продаж і співпраця із партнерами + приймання заявок та бронювання послуг
- організація укладання корпоративних угод про співпрацю
- просування готелю в глобальних системах дистрибуції
- розробка нового сайту, написання авторського контенту та його наповнення, співпраця із підрядниками по просуванню онлайн
- розробка маркетингової стратегії
- аналіз продажів
- просування бренду SMM
- взаємодія із ЗМІ
- написання та розміщення іміджевих статей, тощо
- формування іміджу компанії
- створення медіа-планів
- створення ідей та проведення рекламних кампаній, акцій
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
- розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
- продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій
- створення нових та креативних видів реклами
- складання рекламного бюджету
Керівник відділу маркетингу та продажів
Краків (Польща) "Warshawski", Братислава (Словаччина) "Danubia Gate", Мадрид (Іспанія) "Vincci Centrum", Рим (Італія) " Grand Hotel Plaza"
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 11 місяців
01.2010 - 12.2011
- розбудова, планування та активна стратегія відділу продажу (роздріб/корпоративні продажі)
- проведення переговорів стосовно підписання угод про співпрацю
- активні продажі та співпраця із партнерами
- підвищення сервісу обслуговування методом вишколу, навчання та мотивації персоналу
- просування послуг в глобальних системах дистрибуції
- створення повністю авторського контенту (від ідеї до втілення)
- розробка нових сайтів, наповнення авторським контентом, SEO просування та ін.
- розробка маркетингової стратегії та її втілення
- проведення маркетингових та рекламних кампаній офлай/онлайн
- аналіз продажів
- просування бренду SMM
- взаємодія із ЗМІ
- написання та розміщення іміджевих статей, тощо
- формування іміджу компанії
- створення медіапланів та бюджетування
- моніторинг роботи конкурентів, аналіз конкурентного середовища
- розробка маркетингових ідей та POS- матеріалів
- продумування та реалізація ідей для проведення BTL- акцій, постійне оновлення Меню
Заступник голови Комісії у справах душпастирства охорони здоров'я
Львівська Архиєпархія УГКЦ
Інше
10 місяців
01.2009 - 11.2009
- складання плану роботи Комісії
- організування проведення конференцій, семінарів (підбір і зібрання всіх матеріалів для їх проведення)
- ведення документації Комісії
- контролювання всіх справ Комісії
- взаємодія із ЗМІ
- написання та розміщення іміджевих статей тощо
Психолог
Шпиталь ім. Андрея Шептицького
Медицина та Охорона здоров'я
10 місяців
01.2009 - 11.2009
- праця із термінально хворими особами
- співпраця із членами їх сімей
- навчально-методична робота із персоналом та волонтерами
· ведення документації та складання планів роботи
Ключова інформація
- створення та успішне управління відділами маркетингу, стратегічне та операційне управління відділом маркетингу
- успішні розробка та втілення маркетингових стратегій, концепцій, створення нових Брендів, виведення їх на ринок, ребрендинг Брендів та Компаній
- аналіз ринку та конкурентів, цільових сегментів споживачів - успішний та великий досвід роботи в сегментах B2B, B2C
- планування, бюджетування та проведення маркетингових кампаній (offline/online), як довгострокових, так і короткострокових
- створення ідеї та розробка Brandbook- створення, просування та розвиток бренду online (сайти, соціальні мережі, таргетинг, Google та ін)
- розробка та створення інструментів просування Бренду, з метою збільшення прибутку, для відділу продажів (презентації, навчання, вишкіл, тренінги, тощо)
- створення та організація BTL-івентів, Акцій, тощо
- створення та розробка брендованої продукції (візуалізація білбордів, банерів, POS-матеріалів, брендованого одягу, тощо)
- PR-стратегії та кампанії комунікації з медіа (offline/online)
- медіа-планування та проведення рекламних кампаній (offline/online канали комунікації: TV, радіо, преса, глянцеві видання, тощо)
- оптимізація воронки продажів (CRM, Email-маркетинг, SMS-маркетинг, Viber-розсилки, тощо)
- організація та участь у спеціалізованих виставках (в Україні та за її межами)
- розробка та запуск нових сайтів «з нуля», SEO-оптимізація та ін.
- співпраця з підрядниками (offline/online канали просування)
- розробка Програми Лояльності
- робота з аналітичними даними
Навчалась в 2 закладах
Люблінський Католицький Університет
Психолог
Люблін (Польща), 2005
Греко-Католицький Ліцей ім. Кл. Шептицького
Львов, 1999
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
поглиблений
Італійська
поглиблений
Польська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
SMM на 100%
Практичний курс SMM
Додаткова інформація
Особисті якості
Комунікабельна; орієнтована на успіх, та результат; добрий організатор; гнучка, але наполеглива у співпраці з клієнтами та партнерами; самоорганізована; харизматична; активна; компетентна.
Люблю заробляти та розвиватись.
Вмію управляти персоналом, ставити завдання та контролювати їх виконання.
Володію діловою етикою, вмію працювати з великими об'ємами інформації.
Вмію делегувати повноваження та вести переговори.
Вмію працювати в багатозадачному режимі, маю масштабність мислення.
Мар'яна Володимирівна
Мар'яна Володимирівна
Marketing coach
Львів
Готовий переїхати: Інші країни
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 2 тижні тому