Працювала в 11 компаніях   15 років 11 місяців

Будівництво, Транспорт та Логістика, Видавництва та Поліграфія, Інше, Державний сектор

Адмінстратор

УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС

Будівництво

1 рік 5 місяців

10.2022 - 03.2024

-Прийом двінків (гаряча лінія);

-Планування роботи інспекторів (графіки виходу на обстеження ДВК);

-Ведення постійних клієнтів згідно умов прописаних в договорі;

-Документообіг компанії;

-Робота в CRM-системі ПланФікс;

-Вирішення адмістративних питань по життедіяльності офісу.

Менеджер відділу супроводу VIP-клієнтів

Міст

Транспорт та Логістика

2 роки 1 місяць

01.2020 - 02.2022

Пошук клієнтів не здійснювала, клієнти «приходили» з відділу продажу, мої обов’язки:

-обробка вхідних дзвінків, узгодження деталей перевезення; -контроль виконання заявок на забір вантажу і також вчасної доставки, з клієнтом завжди на зв’язку;

-контроль виставлення рахунку і оплати по рахункам;

-контроль повернень агенту;

-пошук рішень в непередбачених ситуаціях;

-робота зі зверненнями, отриманими поштою;

-контроль за виконанням стандартних умов сервісу компанії;

-ведення внутрішньої звітності компанії;

-комунікація з співробітниками інших відділів: бухгалтерії, якості, залучення, відділом рекламацій, відділеннями і тд.

Керівник мережі поштових відділень

(Поштові послуги)

Транспорт та Логістика

1 рік

12.2018 - 12.2019

Повний супровід роботи відділень (8 відділень м.Київ):

-контроль операторів, їх навчання;

-табелювання та ведення документації;

-проведення співбесід;

-робота на відділеннях, вирішення питань при нестандартних ситуаціях;

-залучення клієнтів.

Адміністратор

"Бровари Реклама" (поліграфія та рекламні послуги широкого спектру)

Видавництва та Поліграфія

4 місяці

08.2018 - 12.2018

-прийом замовлень і розподіл по підрозділам, контроль виконання; -ведення ділової переписки, переговори, консультації клієнтів;

-робота над створенням сайту, копірайтинг.

Керівник відділу маркетингу та видавничих проектів

НДВЛ "Веселка"

Видавництва та Поліграфія

3 місяці

05.2018 - 08.2018

-реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;

-співпраця з службою зайнятості, підбір персоналу, проведення співбесід;

-співпраця з Інститутом модернізації змісту освіти (підготовка документації і подання);

-укладання договорів та оформлення замовлень на виконання різних поліграфічних і оформлювальних робіт сторонніми організаціями. Контроль за виконанням поліграфічними підприємствами графіків по друку і виготовленню продукції;

-ведення переговорів про постачання книжкової продукції в магазини та інтернет-магазини; -підготовка до проведення виставок та участь в них.

Спеціаліст з паперу та менеджер продажу

Українська паперова компанія

Інше

2 роки

05.2016 - 05.2018

-повний супровід клієнта:

консультації по характеристиках паперу, робота, як і з прямими клієнтами (друкарні, поліграфічні компанії, магазини та приватні клієнти, як гуртові, так і дрібно гуртові), також обслуговування замовлень з сайту інтернет-магазину, його вдосконалення, та заповнення, виїзд до замовника, проведення презентації;

-оформлення документів на відвантаження товару (рахунки, видаткові, податкові), та контроль доставки;

-контроль стану замовлень, відвантаження та дебіторської заборгованості по клієнтах;

-планування обсягів закупівель, продажів, введення нових позицій;

-співпраця з відділом логістики та друкарнею.

Спеціаліст з паперу та менеджер з обслуговування

Берег

Інше

2 роки 6 місяців

11.2013 - 05.2016

супровід клієнта: консультації, продаж, облік товару на складі, контроль стану замовлень, відвантаження та дебіторської заборгованості по клієнтах.

Спеціаліст відділу логістики

Торгова компанія Рудь

Транспорт та Логістика

6 місяців

05.2013 - 11.2013

Опрацювання документації, оформлення рахунків.

Адміністратор, бухгалтер, діловод

Друкарня "Столична"

Видавництва та Поліграфія

2 роки 8 місяців

05.2010 - 01.2013

-ведення ділової переписки;

-контактування з всіма перевіряючими органами

- ведення первинної бухгалтерії;

-підбір персоналу;

-прийом телефонних дзвінків і відвідувачів офісу;

-забезпечення життєдіяльності офісу, координатор в КИЇВСТАР, -вирішення всіх питань з орендодавцем;

-уповноважена у фонді соціального страхування;

-робота з Книжковою палатою України, звітність і ведення документації по лінії видавництва.

Адмінстратор

Компанія "Ді-Джі-Прес"

Видавництва та Поліграфія

2 роки 7 місяців

10.2007 - 05.2010

-ведення ділової переписки;

-прийом телефонних дзвінків і відвідувачів офісу;

-ведення бухгалтерії ФОП;

-забезпечення життєдіяльності офісу, вирішення всіх питань з орендодавцем

-підбір персоналу,

-поміч поліграфічному відділу в виконанні замовлень наших клієнтів.

Інспектор відділу субсидій

Департамент соціального захисту Солом’янського району

Державний сектор

2 місяці

12.2006 - 02.2007

-прийом громадян, надання вичерпної інформації та консультації щодо порядку надання субсидій;

-опрацювання заяв у відповідності з чинним законодавством та взаємодія з іншими підрозділами;

-формування та ведення особових справ;

-інформування про рішення комісії;

-архівування документації.

Ключова інформація

  • Физические лица
  • Ключевые клиенты
  • Розничные сети
  • Государственное учреждение
  • Услуги для населения
  • Логистические услуги
  • 1C
  • Microsoft Word
  • MS Office
  • Microsoft Excel
  • Навчалась в 2 закладах

    Приватний вищий навчальний заклад "Київський університет культури"

    Факультет державного управління та права. Спеціальність «Документознавство та інформаційна діяльність»

    Київ, 2018

    Слов'янський авіаційний коледж

    Економічний факультет. Спеціальність «Підприємницька діяльність»

    Київ, 2003

    Володіє мовами

    Російська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Бажання навчатись та розвиватись, чесність, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, доброзичливість, як співробітник - надійна, не маю шкідливих звичок.

    Міла

    Менеджер відділу супроводу клієнтів

    Київ

    Голосіївський район, Дарницький район, Деснянський район, Дніпровський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

    25 000 грн.

    50 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 3 години тому