Працював в 7 компаніях 4 роки 6 місяців
Промисловість та Виробництво, IT
Операційний директор
Розком
Промисловість та Виробництво
3 місяці
05.2023 - 07.2023
Проектна робота. Проаналізував б-процеси в компанії та виділив проблемні місця. Впровадив систему артикулів для товарів. Розмістив магазин компанії на маркетплейсах розетка і пром.юа. Удосконалив систему документообігу, перевів адміністративний персонал на роботу в гугл доках і переніс основний обсяг документів на хмарне сховище. Ініціював і провів функціональний аудит. За підсумками налагодив систему комунікації між відділами та скорегував функціональні обов`язки співробітників. Надав рекомендації та описав заходи подальшої систематизації компанії.
Операційний директор
bet
IT
4 місяці
02.2023 - 05.2023
Проєктна робота. Відповідав за якість клієнтського сервісу і загальну взаємодію команд всередині компанії. Провів функціональний аудит і за його підсумком вніс коригування в бізнес-процеси. Налаштував і впорядкував систему контролю та звітність. Додав систему мотивації персоналу.
Head of Customer Support
AURA
IT
9 місяців
01.2022 - 09.2022
Організація роботи відділу з нуля. Набір і навчання новачків, підбір саппортів у команду. Керівництво командою, впровадження KPI і збір звітності. Контроль за сапортами в чаті.
Head of Customer Support
Binaryx
IT
7 місяців
02.2021 - 08.2021
Організація роботи відділу з нуля. Набір і навчання новачків, підбір саппортів у команду. Керівництво командою, впровадження KPI і збір звітності. Контроль за сапортами в чаті.
Head of Customer Support
bet
IT
1 рік 5 місяців
03.2020 - 07.2021
Керівництво відділом саппорту в 32 людини (24/7).
Навчання агентів саппорту, контроль виконання KPI, проведення співбесід.
Впровадження заходів орієнтованих на підвищення швидкості та якості роботи саппорта.
Організація відділу саппорта з нуля за суміжним проєктом. Робота повністю віддалена.
Head of support
Boosteroid
IT
3 місяці
01.2020 - 03.2020
Проектна робота по оптимізації та систематизації роботи відділу клієнтського сервісу. Впровадження нових стандартів якості клієнтського сервісу. Забезпечив ефективне функціонування команди сапорту та підняв рівень компетентності їх тім ліда.
Team Lead of Customer Service
BOSS GS
IT
1 рік 6 місяців
05.2018 - 11.2019
Управління командою з 12 саппортів 24/7.
Навчання, контроль, складання графіків, звітність та інше.
Робота в декількох проєктах одночасно (b2c і b2b).
Оптимізація, систематизація роботи відділу. Перероблена система мотивації та контролю, прописані та впроваджені KPI. Перероблені й описані потоки інформації із суміжними відділами. Прописав порядок онбордингу та навчання нових співробітників та порядок регулярного тестування усіх агентів саппорту.
Ключова інформація
- Відмінне розуміння принципів операційного управління та оптимізації бізнес-процесів.
- Креативне мислення і здатність знаходити інноваційні рішення для підвищення ефективності та продуктивності.
- Сильні лідерські якості та досвід роботи з багатопрофільними командами.
- Уміння розробляти і впроваджувати стратегії щодо поліпшення якості продукції та обслуговування.
- Відмінні аналітичні та проблемно-орієнтовані навички.
Великий досвід у створенні, редагуванні ТЗ та іншої документації.
Багато займався аудитом, оцінкою та оптимізацією роботи різних структурних підрозділів.
Великий досвід роботи з віддаленою командою.
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Економіка та управління, менеджмент корпорацій
Київ, 2014
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Мотивація
Водійське посвідчення
Ігор Станіславович
Ігор Станіславович
Операційний директор

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 години тому