Працювала в 6 компаніях   8 років 4 місяці

HR, Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля роздрібна / Retail, IT, АПК (Агропромисловий комплекс), Послуги для бізнесу - інше

Community manager

HR Pro

HR

1 рік 4 місяці

03.2023 - до теперішнього часу

  • Управляла проєктами: бюджетувала, планувала, координувала залучені сторони та роботу з підрядниками, контролювала виконання дедлайнів, повна підтримка роботи з експертами Премії HR Pro Awards та номінантами;
  • Організувала 10 онлайн вебінарів, навчальні та інші заходи. Координувала підготовку документації для участі в тендері з державною організацією та успішно його виграла;
  • Проводила комунікаційну підтримку заходів: e-mail розсилки, ведення соціальних мереж;
  • Вела проектну документацію, координувала договори, рахунки та акти виконаних робіт;
  • Розвивала та підтримувала взаємовідносини зі спонсорами, партнерами, експертами та підрядниками, для ефективного вирішення робочих питань.

Старший адміністратор в салоні краси

Sweet Beauty & Nails, салон краси

Краса / Фітнес / Спорт

7 місяців

05.2022 - 12.2022

  • Керувала проєктом по впровадженню системи Altegio (створення записів, налаштування роботи складу, складських операцій, проведення інвентаризації, налаштування переліку послуг, товарів та нарахування заробітної плати);
  • Координувала клієнтів та майстрів, контролювала роботу майстрів;
  • Створювала відеоконтент для сторінки Instagram та Tik Tok;
  • Консультувала клієнтів, вирішувала спірні питання, вибудовувала стосунки з клієнтами;
  • Збільшила відсоток задоволених клієнтів з 75 до 90%.

Менеджер відділу закупівель в категорії івент

Сільпо, Мережа супермаркетів

Торгівля роздрібна / Retail

8 місяців

08.2021 - 04.2022

  • Організовувала та провела більше 30 тематичних заходів, святкових відкриттів магазинів, корпоративів компанії та тімбілдінгів всередині департаменту;
  • Координувала впровадження методології для проведення закупівельної процедури в категорії івент. Проводила аналіз закупівель в порівнянні з колишнім досвідом, розробила новий процес та успішно захистила його серед акціонерів компанії;
  • Комунікувала з внутрішнім Замовником для розуміння потреб та формування тендерної документації. Проводила тендери на електронному майданчику E-Tender;
  • Супроводжувала узгодження та підписання договорів та додаткових угод в програмі Contentum;
  • Підтримувала постійне оновлення бази контрагентів. Проводила переговори для отримання; найкращих умов та пропозицій. Розширила список перевірених постачальників з 7 до 23;
  • Оптимізувала витрати по категорії без втрати якості та кількості закуповуємих послуг на 11%.

Спеціаліст відділу закупівель

GlobalLogic Ukraine

IT

2 роки 8 місяців

12.2018 - 08.2021

  • Організувала більше ніж 50 тендерів на майданчику Smart Tender;Ведення замовлень в системі Jira;
  • Контролювала дотримання умов за договірними зобов'язаннями та політикою компанії;
  • Співпрацювала із внутрішніми замовниками, для виявлення потреб та вчасного проведення тендеру. Розширила базу постачальників в направленнях івент, кейтеринг з 20 до 50;
  • Ініціювала та контролювала процес узгодження договорів та додаткових угод в програмі Signy.

Фахівець із підтримки бізнесу відділу маркетингу

Сингента/Syngenta

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 10 місяців

02.2017 - 12.2018

  • Організувала більше 100 зустрічей, тренінгів, внутрішніх та зовнішніх заходів, що включає розробку концепції заходу, опрацювання креативної складової, пошук партнерів та підрядників, повний супровід процесу вибору постачальника під час проведення тендеру;
  • Приймала активну участь у корпоративно-соціальному житті компанії, була членом проектної групи КСВ. Допомагала в організації внутрішніх заходів, брала участь в корпоративному волонтерстві, працювала з благодійними фондами;
  • Проводила закупівлі, починаючи від отримання запита замовника, до моменту поставки товару, або надання послуги. Цей процес включає проведення тендеру, вибір постачальника, підписання договору;
  • Контролювала роботу склада сувенірної продукції та персоналу. Брала участь у виборі постачальників брендованої продукції;
  • Контролювала витрати департаменту відповідно до затвердженого бюджету. Аналізувала та формувала щомісячні звіти щодо нарахування резервів (accrual).

Помічник керівника відділу маркетингу

MAXI CARD / Benefit Systems LLC

Послуги для бізнесу - інше

1 рік

02.2016 - 02.2017

  • Організація виїзних корпоративів та свят компанії.
  • Проведення розіграшів, участь у складанні контент планів компанії.
  • Організація відряджень.
  • Організація та планування дня керівника.
  • Підготовка та організація зустрічей, ведення протоколу зборів.

Ключова інформація

Менеджер проектів з досвідом організації починаючи з ідеї до успішного втілення проекту. Отримую задоволення від розробки концепції, насолоджуюсь веденням самого процесу та готовим проектом в результаті.

Чітко слідкую за бюджетом, термінами та якістю роботи.

Ключові компетенції:

Розробка та реалізація проектів. Знання та організація процесів закупівлі, починаючи від ідеї до реалізації. Знайду найкращого підрядника для втілення найбожевільнішої ідеї. Організація соціальних проектів – волонтерські ініціативи, залучення співробітників, освітні проекти.

Навчалась в 1 закладі

Міжгалузевий Інститут Менеджменту

Менеджмент організації

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

курсы «Ведущих и Тележурналистов» телешкола «Шоумакс»

Киев, 2020

тренинг «Управление проектами» школа КМБШ

Киев, 2018

курс «Навыки презентации» компания Брик

Киев, 2018

курс Basic SMM школы Bazilic

Киев, 2016

Додаткова інформація

Личные качества

Весела та активна. Заряджаю енергією та драйвом оточення. Вірю, що посмішка може вирішити багато запитань.

Вмію починати проекти та доводити до успішного закінчення, завжди націлена на найкращий результат. Комунікабельна та стресостійка у спілкуванні з клієнтами, зможу домовитися про найкращі умови та залишити приємний післясмак. Вмію співпереживати, відчувати людей, надавати їм допомогу якщо вони її потребують. Знаходжу компроміси у складних питаннях та ситуаціях. Схоплюю все на льоту, готова вчитися, розвиватися та досягати нових вершин.

Додаткові навички:

  • Навички проведення переговорів легко спілкуюся на камеру.
  • Вміння легко знаходити спільну мову всередині команди та з клієнтами.
  • Уважність до деталей, уміння працювати з більшими обсягами інформації.
  • Здатність аналізувати проблеми та ефективно шукати шляхи їх вирішення.
  • Рівень Англійської - Pre-Intermediate

Общественная деятельность

Волонтер благодійного фонду "Таблеточкі". Разом ми організували свято переможця для дітей, які перемогли хворобу. Повна підтримка батьків в організації поїздки та допомога у будь-яких питаннях. І ще багато інших активностей для створення кращої атмосфери та гарного настрою у дітей.

Ольга

Customer care manager/Community manager

Київ

35 000 грн.

35 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому