Працювала в 1 компанії 12 років 8 місяців
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
Менеджер по роботі з клієнтами
Site Supporter
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
12 років 7 місяців
06.2011 - 01.2024
Надання допомоги клієнтам через онлайн чат/E-mail (тікетова система) у вирішенні проблем, пов’язаних з сервісом команії (налаштування аккаунтів, фінансові і деякі технічні питання) in English.
Розподілення тікетів по департаментах через внутрішні канали Asana, Slack. Листування(переклад) з партнерами компанії.
Розподілення тікетів по департаментах через внутрішні канали Asana, Slack. Листування(переклад) з партнерами компанії.
Ключова інформація
Відповідальність, комунікабельність.
OC Windows, Linux, MS Office, робота з інтернетом. Швидкий текстовий набір.
OC Windows, Linux, MS Office, робота з інтернетом. Швидкий текстовий набір.
Навчалась в 3 закладах
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Філології перекладач англійська мова
Київ, 2011
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
хіміко-технологічний, філологічний(переклад)
Київ, 2009
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
хіміко-технологічний
Київ, 2009
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Tetiana
Tetiana
Client support
Київ
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому