Працювала в 5 компаніях 17 років
Медіа / ЗМІ, Реклама та PR-послуги
Head of Adtech Department
ТОВ АПРЕЛЬ СОЛЮШНС ПЛЮС
Медіа / ЗМІ
8 років 5 місяців
06.2016 - до теперішнього часу
***Налаштування аналітики:
- Налаштовувала GA4 та GTM для чотирьох веб-сайтів компанії, що забезпечило детальну взаємодію з користувачами та дані для внутрішнього аналізу і клієнтських звітів.
- Керувала переходом на Google Analytics 4 (GA4), що включало налаштування системи та інтеграцію з Google Tag Manager (GTM). Цей процес призвів до 30% покращення точності збору даних та можливостей відстеження.
***Управління рекламними серверами;
- Постійні взаємодія, пошук та нові налаштування рекламних серверів (Adfox, Adriver, Admixer, Admanager) та інтеграція з Google Analytics і GTM, що підвищило задоволеність клієнтів.
***Розробка контенту:
- Розробка та підтримка контенту сайтів з використанням HTML, CSS та CMS платформ (Setka.io, WordPress), забезпечуючи оптимальну функціональність ресурсів.
- Створення технічних специфікацій для бекенд-розробників.
***Управління командою:
- Набір, навчання та управління командою Adtech, що забезпечувало безперебійний робочий процес.
***Стратегічне планування:
- Розробка медіа-планів та укладення умов довгострокового партнерства.
- Визначення можливостей для оптимізації рекламних доходів, враховуючи дизайн сайту та користувацький досвід.
Менеджер проектів та менеджер з продажу інтернет-реклами та офлайн-заходів
Медичний інформаційний ресурс
Медіа / ЗМІ
4 роки 11 місяців
02.2011 - 01.2016
- зустрічі та переговори з клієнтами, розробка та написання ідеї щодо рекламної кампанії клієнта на наших та сайтах-партнерів;
- складання звітів, у тому числі робота з Google Analytics та Yandex Metrica;
- налаштування та запуск контекстної реклами в Google Ads;- організація та проведення (відео-) конференцій;
Менеджер з продажу реклами напрямки
РА Media advertising group
Реклама та PR-послуги
9 місяців
04.2010 - 01.2011
до кінця року показала приріст прибутку у цих напрямках на 250% порівняно з попереднім періодом.
Заступник директора з реклами
ТОВ “Інтернешнл медіа”
Медіа / ЗМІ
1 рік 10 місяців
06.2008 - 04.2010
- залучення нових клієнтів;
- навчання та супровід нових співробітників до моменту проходження випробувального періоду.
Художник - оформлювач, менеджер з реклами
Рекламна група "Рандар" м. Луганськ.
Реклама та PR-послуги
9 місяців
06.2007 - 03.2008
Прийшла в компанію в момент її запуску, як художник-оформлювач, через 2 місяці стала менеджером з продажу та залучила багато лояльних локальних клієнтів.
За час моєї роботи компанія розрослася до 15 осіб - офісу та виробництва.
Ключова інформація
***Technical:
Python (NumPy, Pandas, SciPy)
SQL (basic)
Power BI (basic)
Google Analytics 4 (GA4)
Google Tag Manager (GTM)
Google Data Studio (basic)
HTML, CSS Javascript (basic)
***Marketing & Advertising:
AdManager AdSense/AdSense for YouTube
YouTube Studio
Admixer
Facebook Ads (basic)
Google Ads (basic)
***General:
Analytical thinking
Teamwork and communication
Time management
Remote and office-based work adaptability
Google Workspace
Microsoft Office
Навчалась в 1 закладі
Київський інститут бізнесу та технологій
Економічне відділення, спеціальність «Облік та аудит»
Луганськ, 2010
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Німецька
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
DATA SCIENTIST
- Python
- Принципи ООП
- Базові концепти Python
- Основні бібліотеки та фреймворки Python
- Бібліотеки Python для Data Science
- SQL для роботи з даними
- Методи машинного навчання
- EDA, Feature Engineering, Feature Importance
- Обробка Big Data
Python Beginning від Прожектор Інститут
- уміння писати код мовою Python
- розуміння структур даних, зокрема списків, словниківуміння
- використовувати алгоритми для розв'язання проблем
- розуміння основ роботи Git для відстеження змін у коді
Веб-аналітика PRO
- Налаштування Client ID через GTM
- Налаштування User ID через GTM
- Архітектура сайту
- Передача подій у піксель фб
- Робота з табличними даними в R
- Робота з BigQuery
- SQL
- Робота в Power BI
Основи Web UI розробки 2022
Веб-аналітика
Frontend
- Основи HTML.
- Основи CSS. Селектори.
- Блочна модель. Flexbox
- Фон і декоративні елементи.
- Позиціонування елементів
- Трансформації. Переходи та анімація
- Респонсівна верстка та адаптивна графіка.
- Методології.
- Змінні та типи даних.
- Відгалуження.
- Цикли.
- Масиви.
- Функції.
- Об’єкти.
- DOM та події.
Додаткова інформація
Особисті якості
Уважна до деталей, чесна, проста - добре співпрацюю з іншими, спокійна, але і маю почуття гумору (в тому числі і в медичній сфері), пунктуальна, люблю навчатися, ставлю цілі на день і досягаю їх, аби швидше викреслити.
Катерина
Катерина
data analyst / Junior data scientist з використанням SQL та Python
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому