Працювала в 13 компаніях   15 років 11 місяців

Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Медіа / ЗМІ, Послуги для бізнесу - інше, Інше, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Освіта, Банки

Бренд консультант-стиліст

Iren Klairie

Промисловість та Виробництво

3 місяці

03.2024 - до теперішнього часу

1. Консультант по стилю, робота з клієнтами.

2. Ведуча платформи TikTok, реклама бренду.

3. Ведення інстаграм сторінки.

4. Організація та підготовка зйомки реклами бренду.

5. Оптова співпраця та робота в онлайн ресурсі.

Помічник президента Концерну

Концерн Титан

Транспорт та Логістика

1 рік 2 місяці

04.2023 - до теперішнього часу

1. Забезпечення офісу: контроль наявності, замовлення та організація доставки господарчих товарів, канцелярії, води, продуктів харчування, меблів тощо;

2. Реєстрації вхідної / вихідної кореспонденції, документи на підпис;

3. Контроль за порядком в офісі (контроль роботи прибиральниць, кухаря, ремонтників тощо);

4. Ведення звітності та планування офісного бюджету;

5. Зустріч відвідувачів та організація нарад;

6. Участь в поточних завданнях HR відділу, підбір персоналу;

7. Особисті доручення, контроль розрахунків, робота з юристом, з нотаріальною конторою, зустрічі за межами офіса з іншими компаньйонами компанії;

8. Організація і проведення конференції, збір учасників високопосадовців.

Помічник керівника, журналіст

Видавництво Логос

Медіа / ЗМІ

9 місяців

04.2022 - 01.2023

Інтерв'ю, телефонні переговори, зустрічі, допомога редактору у випуску статті, виконання доручень керівника

Помічник генерального директора

Нова менеджмент, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

12.2020 - 01.2022

Контроль робочого дня керівника: розпорядок дня, зустрічі, підписання документів;

Забезпечення комфортних умов для роботи: чистота, порядок, гарний мікроклімат в офісі;

Робота з документами;

Виконання побутових та особистих доручень керівника;

Забезпечення для керівника всією необхідною інформацією за запитом;

Взаємодія з ремонтними службами, водієм, іншим персоналом;

Організація бізнес-зустрічей, (кейтерінг), замовлення необхідного, супровід гостей, партнерів;

Замовлення квитків на різні заходи, бронювання готелів,квитків авіа/зд.

Помічник власника компанії

ТОВ "УТЛ-2"

Транспорт та Логістика

1 рік 2 місяці

10.2019 - 12.2020

  1. Забезпечення життєдіяльності офісу;
  2. Робота з листами;
  3. Виконання особистих доручень;
  4. Ведення календаря, зустрічі, прийом vip клієнтів;
  5. Організація бізнес ланча для керівника;
  6. Планування відряджень;
  7. Замовлення квитків, бронювання готелів;
  8. Організація роботи офісу, прийом, розподіл та реєстрація кореспонденції;
  9. Оформлення подарунків для корпоративних клієнтів та партнерів;
  10. Робота з сервісними службами та підрозділами;
  11. Контроль за забезпеченням офісу продуктами харчування, водою,канцтоварами та замовлення необхідних матеріалів;
  12. Організація корпоративних заходів.

Помічник голови правління

Приватний підприємець

Інше

1 рік 4 місяці

02.2018 - 06.2019

1.Віддалена робота поза офісом, мобільний помічник;

2. Підтримка і допомога в побуті, пошук служб, товарів, послуг;

3. Робота над іміджем та створення гардеробу, закупівля одягу, замовлення одягу в ательє;

4.Контроль за виконанням зобов'язань персоналу, співпраця з клінінгом, водієм;

5.Супровід в ділових поїздках, бронювання готелів, замовлення квитків на заходи, авіа та зд;

6. Матеріальна відповідальність, звітність по закупівлі, ведення справ як довірена особа з банком, та купівлі нерухомості.

Помічник генерального директора

ТОВ Соколець

Будівництво

2 роки 1 місяць

11.2015 - 12.2017

1. Проведення переговорів з потенційними клієнтами;

2. Робота над рекламою проекту;

3. Юридичний супровід, підписання договору;

4.Закупіля матеріалів, товарів, згідно з договором;

5. Контроль роботи персоналу.

Помічник засновника компанії

ТОВ Мілана

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 6 місяців

04.2013 - 10.2015

1. Обслуговування клієнтів;

2. Закупівлі матеріалів, обладнання;

3. Продаж, оренда комерційної нерухомості;

4. Проведення угод, робота з юристами;

5.Управління персоналом, контроль за якістю обслуговування та надання послуг.

Помічник генерального директора

ТОВ Форстен

Нерухомість та Девелопмент

5 місяців

01.2011 - 06.2011

1. Консультація клієнтів;

2. Прийом та зустріч vip-клієнтів, партнерів;

3. Підготовка до проведення переговорів, конференції, презентації;

4. Ведення розпорядку дня, календаря, особистих справ, планування та контроль за виконанням поставлених завдань;

5. Виконання особистих доручень;

6. Замовлення та бронювання готелів, квитків, оренди авто, оренди залу для заходів.

Кореспондент, автор публікацій

ТОВ Комсет

Медіа / ЗМІ

11 місяців

02.2010 - 01.2011

1.План і організації проведення заходів;

2.Пошук інформації;

3.Підготовка до репортажу;

4.Виїзди на зйомки, зустрічі, інтерв'ю;

5.Монтаж матеріалів.

6. Озвучка;

7.Випуск новин, написання підводок;

8.Редагування тексту;

9. Написання публікації як прес-секретар для організації;

10. Робота з соціальними мережами, виданнями та редакцією.

Адміністратор офісу

ТОВ Art master

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

01.2009 - 06.2009

Консультація клієнтів про послуги;

Проведення цифрового підпису;

Збір та підготовка необхідних документів

Ведення архіву

Помічниця декана педагогічного факультету

Національний аграрний університет

Освіта

3 роки 3 місяці

09.2005 - 12.2008

1. Виконання особистих доручень декана;

2. Документознавство;

3. Проведення семінарів;

4. Підготовка до участі в конференції, публічних виступах, виставках;

5. Організація студентських заходів;

6. Членство в проф.організації.

Асистент операційного сектора

OTP BANK Ukraine

Банки

1 рік 1 місяць

10.2007 - 11.2008

1.Підготовка і ведення кредитних справ клієнтів банку;

2.Консультація клієнтів згідно договору;

3.Ведення архіву документів;

4. Робота з міні АТС.

Ключова інформація

  • Microsoft Word
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Бітрикс
  • Outlook
  • Google calendar
  • Google docs

Навчалась в 1 закладі

Київський Національний аграрний університет

Соціальна педагогіка і психологія

Киев, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Рівень А2-В1

Італійська

нижче середнього

Рівень А1

Французька

базовий

Рівень А2

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Основи копірайтингу

Киев, 2021

Основи як правильно написати пости, тексти, статті, публікації. 

Визначення цільової аудиторії, постановка задачі, лонгрид, визначення основних питань і елементів історії. Основні завдання сторителлера. 

Цифрова грамотність

Київ, 2021

Сертифікат цифрової грамотності Дія

Цифрограм 2:0

Рівень високий 


Ведучий телевізійних програм

Киев, 2009

Акторська майстерність, техніка виступу перед камерою, ораторське мистецтво, мистецтво диктора та телеведучого, вміння писати і створювати підводку, репортаж, зйомка.

Обслуговування vip клієнтів

Киев, 2008

тренінг курс по обслуговуванню клієнтів vip, консультації, ведення переговорів.

оператор ПК-секретар керівника

Киев, 2003

Вивчала комп'ютерні програми, Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook, bitrix,Internet.

Техніка сліпого швидкісного набору тексту.

Діловодство.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорії В

Комп'ютерні навички

Програми: Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook,Internet, 1С, Google docs, Google calendar. Рівень цифрової грамотності В2 електронний сертифікат.

Наукова діяльність

Публікації статей, випуск статей в рамках Європейського університету та в рамках університета НАУ, публічні виступили.

Захоплення та інтереси

Подорожі, спорт, йога, живопис, мистецтво, дизайн інтер'єру в стилі лофт, вивчення мов.

Альона Юріївна

Телеведучий

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район

40 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому