Працював в 2 компаніях   2 роки 9 місяців

IT

3d artist

Fractured Byte

IT

2 роки

01.2024 - до теперішнього часу

Виготовлення моделей оточення по повному пайплайну, імплиментація та налагодження у двигуні Unreal engine 3, 4

Technical Artist

Fractured Byte

IT

10 місяців

04.2023 - 01.2024

Оптимізація візуальної частини (моделі, персонажі, VFX) Портування на платформу NINTENDO SWITCH игры Batman: Arkham Knight, робота в двигуні Unreal Engine 3, 4.

Ключова інформація

I am a 3D artist with 5+ years of experience in modeling environments, weapons and assets for games and cinema. Using recognized 3D model production pipelines. - Experience in the engine. UE3-UE4-UE5-Creation and full customization of materials in the engine and installation of models at the level.

-Skills in using version control systems: Perforce, Gitlab.

------Pipelines------

* Classic pipeline, high poly, sculpting, low poly, baking, texturing, engine implementation.

* Unique models

* Modular models and textures for them

* Creating tile, trim and unique textures and all their combinations

* Hard surface models of vehicles, weapons and environment objects of high detail

* Optimization of models and materials according to project needs

* Creation of foliage models and implimentation in engine.----

-Working tools------

* Blender

* zBrush

* Marvelous Designer

* SpeedTree

* QuadSpinner Gaea

* RizomUV

* Marmoset Toolbag

* Substance 3D Painter

* Photoshop

* Illustrator

Навчався в 1 закладі

Херсонский политехнический коледж

Мащиносроение

Херсон, 2014

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Blender 2.83 Essential Training

2022

Углублённое изучение техник моделирования развёртки и текстурирования в Blender.(Certificate ID: AZRvJKJX3rki85I9tdZm45-W_CHB )

Blender 3 Essential Training

2022

Повышение квалификации и углублённое изучение техник моделирования развёртки и текстурирования в Blender. (Certificate ID: AUZkIQFJprHEai4uVP87-VmIu_3W )

Blender Hard Surface Modeling

2022

Изучение техник твёрдо тельного моделирования в Blender (Certificate ID: AZAQKrmLZZx-dKr3POFfjwh_hmiq )

Creating Product Shots in Blender

2022

Полная разработка Фотореалистичных рендеров продукта (ссылка на мою работу по курсу

https://www.artstation.com/artwork/r93OPO) (Certificate ID: AWdc17Rr6P0QQHAaJg86Ixt9HeKT)

Sculpting a Game Asset in Blender

2022

Пайплайн игрового 3D(low-poli) ассета (ссылка на мою работу этому курсу  https://www.artstation.com/artwork/Je26bz) Certificate ID: AaOAy1AbHeRx07Oj13rQereF53iO 

Substance Painter Petrol Pump Game Asset

2022

Изучение техник текстурирования игровых ассетов (Certificate ID: AbFK7uZ6aAn8QqXj_Yrsg2AsUq8d )

Texturing a Game Asset in Blender

2022

Изучение техник текстурирования игровых ассетов.(Certificate ID: AeM41NQeNkDRwqYxJPKgVFmV0N2r)

Дизайн и визуализация интерьеров в Blender 3D

2022

Изучение инструментов для разработки интерьеров в Blender (URL Сертефиката: ude.my/UC-94c5c329-c3c9-4186-ac58-0ffc6b0f5645)

Blender 2022 - Полный базовый курс 3D моделирования

2022

Изучение моделирования, скульптинга, развёртки и текстурирования в Blender 3D (URL cертефиката: ude.my/UC-8547474b-f291-4d26-af09-627b643e4716)

Додаткова інформація

Свій розділ

I am a 3D artist with 5+ years of experience in modeling environments, weapons and assets for games and cinema. Using recognized 3D model production pipelines. - Experience in the engine. UE3-UE4-UE5-Creation and full customization of materials in the engine and installation of models at the level. -Skills in using version control systems: Perforce, Gitlab.------Pipelines------* Classic pipeline, high poly, sculpting, low poly, baking, texturing, engine implementation.* Unique models* Modular models and textures for them* Creating tile, trim and unique textures and all their combinations* Hard surface models of vehicles, weapons and environment objects of high detail* Optimization of models and materials according to project needs* Creation of foliage models and implimentation in engine.-----Working tools------* Blender* zBrush* Marvelous Designer* SpeedTree* QuadSpinner Gaea* RizomUV* Marmoset Toolbag* Substance 3D Painter* Photoshop* Illustrator

Олександр

3D-Artist (Environment, props and weapons)

Київ

2 000 $

31 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому