Працював в 2 компаніях 2 роки 9 місяців
IT
3d artist
Fractured Byte
IT
2 роки
01.2024 - до теперішнього часу
Виготовлення моделей оточення по повному пайплайну, імплиментація та налагодження у двигуні Unreal engine 3, 4
Technical Artist
Fractured Byte
IT
10 місяців
04.2023 - 01.2024
Оптимізація візуальної частини (моделі, персонажі, VFX) Портування на платформу NINTENDO SWITCH игры Batman: Arkham Knight, робота в двигуні Unreal Engine 3, 4.
Ключова інформація
I am a 3D artist with 5+ years of experience in modeling environments, weapons and assets for games and cinema. Using recognized 3D model production pipelines. - Experience in the engine. UE3-UE4-UE5-Creation and full customization of materials in the engine and installation of models at the level.
-Skills in using version control systems: Perforce, Gitlab.
------Pipelines------
* Classic pipeline, high poly, sculpting, low poly, baking, texturing, engine implementation.
* Unique models
* Modular models and textures for them
* Creating tile, trim and unique textures and all their combinations
* Hard surface models of vehicles, weapons and environment objects of high detail
* Optimization of models and materials according to project needs
* Creation of foliage models and implimentation in engine.----
-Working tools------
* Blender
* zBrush
* Marvelous Designer
* SpeedTree
* QuadSpinner Gaea
* RizomUV
* Marmoset Toolbag
* Substance 3D Painter
* Photoshop
* Illustrator
Навчався в 1 закладі
Херсонский политехнический коледж
Мащиносроение
Херсон, 2014
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Blender 2.83 Essential Training
Углублённое изучение техник моделирования развёртки и текстурирования в Blender.(Certificate ID: AZRvJKJX3rki85I9tdZm45-W_CHB )
Blender 3 Essential Training
Повышение квалификации и углублённое изучение техник моделирования развёртки и текстурирования в Blender. (Certificate ID: AUZkIQFJprHEai4uVP87-VmIu_3W )
Blender Hard Surface Modeling
Изучение техник твёрдо тельного моделирования в Blender (Certificate ID: AZAQKrmLZZx-dKr3POFfjwh_hmiq )
Creating Product Shots in Blender
Полная разработка Фотореалистичных рендеров продукта (ссылка на мою работу по курсу
https://www.artstation.com/artwork/r93OPO) (Certificate ID: AWdc17Rr6P0QQHAaJg86Ixt9HeKT)
Sculpting a Game Asset in Blender
Пайплайн игрового 3D(low-poli) ассета (ссылка на мою работу этому курсу https://www.artstation.com/artwork/Je26bz) Certificate ID: AaOAy1AbHeRx07Oj13rQereF53iO
Substance Painter Petrol Pump Game Asset
Изучение техник текстурирования игровых ассетов (Certificate ID: AbFK7uZ6aAn8QqXj_Yrsg2AsUq8d )
Texturing a Game Asset in Blender
Изучение техник текстурирования игровых ассетов.(Certificate ID: AeM41NQeNkDRwqYxJPKgVFmV0N2r)
Дизайн и визуализация интерьеров в Blender 3D
Изучение инструментов для разработки интерьеров в Blender (URL Сертефиката: ude.my/UC-94c5c329-c3c9-4186-ac58-0ffc6b0f5645)
Blender 2022 - Полный базовый курс 3D моделирования
Изучение моделирования, скульптинга, развёртки и текстурирования в Blender 3D (URL cертефиката: ude.my/UC-8547474b-f291-4d26-af09-627b643e4716)
Додаткова інформація
Свій розділ
I am a 3D artist with 5+ years of experience in modeling environments, weapons and assets for games and cinema. Using recognized 3D model production pipelines. - Experience in the engine. UE3-UE4-UE5-Creation and full customization of materials in the engine and installation of models at the level. -Skills in using version control systems: Perforce, Gitlab.------Pipelines------* Classic pipeline, high poly, sculpting, low poly, baking, texturing, engine implementation.* Unique models* Modular models and textures for them* Creating tile, trim and unique textures and all their combinations* Hard surface models of vehicles, weapons and environment objects of high detail* Optimization of models and materials according to project needs* Creation of foliage models and implimentation in engine.-----Working tools------* Blender* zBrush* Marvelous Designer* SpeedTree* QuadSpinner Gaea* RizomUV* Marmoset Toolbag* Substance 3D Painter* Photoshop* Illustrator
Олександр
Олександр
3D-Artist (Environment, props and weapons)

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому