Працювала в 5 компаніях   12 років 8 місяців

Промисловість та Виробництво, Освіта

Комірник

Ріва-Сталь, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

03.2024 - до теперішнього часу


• Ведення складського обліку
• Комплектація замовлень
• Контроль за наявністю товарів на складі
• Інвентаризація запасів
• Забезпечення порядку на складі
• Підготовка товару до відправлення
• Дотримання правил зберігання товарів

Бухгалтер

Централізована бухгалтерія відділу освіти ГМР

Освіта

10 місяців

05.2023 - 03.2024


• ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства в частині, що стосується оприбуткування та списання основних засобів та інших необоротних матеріальних активів(ІНМА),
• відображала на рахунках бухгалтерського обліку операції, пов’язані з рухом основних засобів та ІНМА,
• підготовка по відповідній ділянці бухгалтерського обліку для складання звітності, стежила за збереженням бухгалтерських документів, оформлювала їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів,
• проводила інвентаризацію основних засобів, товарно – матеріальних цінностей, малоцінного інвентарю та вела облік по нарахуванню зносу,
• здійснювала списання товарно-матеріальних цінностей, основних засобів при узгоджені з головним бухгалтером,
• здійснювала оформлення документів з нестач і крадіжок і товарно-матеріальних цінностей
• виконувала інші доручення начальника відділу.

Завідувач лабораторії

ТОВ "ПК "Зоря Поділля"

Промисловість та Виробництво

5 років 3 місяці

07.2017 - 10.2022

Функціональні обов`язки:
1.Аналіз молока перед відправкою на завод "Рошен" (жир, білок, густина, вміст води, наявність антибіотика).
2.Заключення договорів з контрагентами. Облік договорів та відстеження термінів пролонгації.
3. Виписка рахунків, доручень, видаткових накладних, ТТН в програмі 1 С, контроль за обліком та рухом матеріалів.
4. Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу. Ведення документів по складу.
5. Щомісячна інвентаризація.
6. Ведення місячного табеля працівників.
7. Авансові звіти.
8. Ведення операцій по руху ТМЦ, ОЗ облік надходження, реалізації товару.
9. Щомісячна інвентаризація по працівниках залишків ТМЦ та ОЗ.
10. Прийом, контроль і обробка первинної документації.
11. Формування заявок на придбання росхідних матеріалів, службових записок.
12. Ведення шляхових листів ТЗ, листів тракториста, транспортні операції в програмі 1 С.
13. Контроль за канцелярськими приладдям, організаційною технікою.
Усі службові завдання виконувала на службовому автомобілі.

Аналітик з консолідованої інформації

ТОВ "ПК "Зоря Поділля"

Промисловість та Виробництво

2 роки 2 місяці

07.2015 - 09.2017

Мої обов`язки були такими:
1. Заключення договорів з контрагентами. Облік договорів та відстеження термінів пролонгації в програмі 1 С.
2. Заповнення ветеринарних документів на ВРХ, реєстрування у ветеринарний лікарні.
3. Виписка доручень контрагентам у програмі 1 С.
4. Ведення місячного табеля відповідно штатного розпису. 
5.Щомісячна інвентаризація по працівниках залишків ТМЦ.
6. Формування заявок на придбання росхідних матеріалів, службових записок.
7. Контроль за канцелярськими приладдям, організаційною технікою.

Секретар

СЗШ І-ІІІ ст. № 4 м. Гайсин

Освіта

3 роки 2 місяці

04.2012 - 06.2015

Мої обов`язки були такими:
1.Ведення діловодства (особові справи учнів, вчителів, книги наказів, візитаційну книгу, книги вхідних та вихідних документів, книгу видачі довідок, книгу обліку відвідування учнів, книгу чергового адміністратора, та ін.).
2.Отримувала для директора школи та його заступників відомості про працівників школи, викликала за дорученням директора працівників школи, учнів.
3. Прийом і передачу телефонограм, записувала під час відсутності директора школи.
4. Друк за вказівкою директора школи різних документів і матеріалів.
5. Оформлення особових справ відповідно до затвердженої номенклатури.
6.Відправка кореспонденції.
7.Прийом особистих заяв працівників, учнів та їхніх батьків, документів на підпис директору школи.
8.Документальне забезпечення кадрової роботи в школі, вела книгу наказів, журнал обліку руху трудових книжок, заповнювала їх.

Ключова інформація

• Ефективне управління часом
• Організованість
• Адаптивність до змін
• Здатність до прийняття рішень

Навчалась в 2 закладах

Вінницький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету

Магістр з фінансів

Вінниця, 2011

Вінницький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету

Бакалавр з економіки та підприємництва

Вінниця, 2010

Володіє мовами

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Марина Вікторівна

Бухгалтер, економіст, логіст

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Гайсин

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому