Працювала в 9 компаніях 15 років
Консалтинг / Аудит, Фінансові послуги, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Керівник відділу контролю якості аудиторських послуг.
ТОВ "АФ" Сова
Консалтинг / Аудит
3 роки
12.2021 - до теперішнього часу
- Організація системи контролю якості в аудиторській фірмі;
- Управління ризиками та контроль якості під час виконання аудиторських завдань та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю;
- Контроль за дотриманням аудиторською організацією та її працівниками правил незалежності та принципів етики при виконанні аудиторських завдань та наданні інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю;
- Консультування працівників аудиторської організації зі складних і спірних питань під час виконання аудиторського завдання та надання інших послуг, пов'язаних з аудиторською діяльністю;
- Моніторинг системи внутрішнього контролю якості аудиторської організації.
- Проведення аудиту відповідно до МСА, МСФЗ, податкового законодавства.
- Складання аудиторських звітів за результатами аудиту.
- Трансформація звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
- Підготовка консолідованої фінансової звітності.
- Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених за результатами перевірки порушень.
Заступник головного бухгалтера Компанії з управління активами "Інвестиційні партнери"|
Компанія з управління активами "Інвестиційні партнери"|
Фінансові послуги
6 місяців
06.2021 - 12.2021
- Повний бухгалтерський та податковий облік фінансово-господарської діяльності підприємств з українським та іноземним капіталом.
- Складання регламентованої звітності.
- Підготовка та надання управлінської аналітичної звітності для податкового планування.
- Звітність перед Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
- Підготовка річних операційних бюджетів;Підготовка звітності акціонерних товариств для НКЦПФР.
- Підготовка та подача фінансової звітності за МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ.
- Консолідована фінансова звітність за МСФЗ в електронному форматі IXBRL.
- Щотижня Щомісяця, щокварталу підготовка набору управлінських звітів, включаючи P&L, Cash-Flow, Balance, Budget, загальний бюджет, горизонтальний і вертикальний аналіз фінансової звітності, SVP-аналіз, розрахунок фінансових показників.
- Автоматизація завдань фінансового блоку по складанню фінансової звітності за МСФЗ.
- Фінансовий контроль бухгалтерського обліку.
Спеціаліст з фінансової звітності МСФЗ. Бухгалтер експерт. Аудитор.
Аудиторська компанія «РСМ Україна»
Консалтинг / Аудит
1 рік 1 місяць
11.2019 - 12.2020
- Проведення аудиту відповідно до МСА, МСФЗ (МСБО, МСФЗ), податкового законодавства;
- Аудит неприбуткових організацій, що фінансуються USAID, SIDA та ін.
- Комплексна перевірка достовірності звітності прибуткових організацій в рамках обов'язкового аудиту.
- Проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів, контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, МСБО, податкового законодавства МСФЗ;
- Аудит сфери фінансового, управлінського та податкового обліку;
- Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій;
- Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства;
- Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг;
- Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів керівництву, звітів;
- Трансформація фінансової звітності відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ);
- Складання консолідованої фінансової звітності групи компаній.
- Формування облікової політики відповідно до МСФЗ;
- Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан;
- Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСФЗ, МСФЗ групи компаній;
- Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
Внутрішній аудитор. Аудитор. Фінансовий контролер
Компанія з управління активами «Валпрім»|
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 9 місяців
02.2018 - 11.2019
- Проведення внутрішніх аудитів понад 40 компаній.
- Проведення ревізій, написання звітів за результатами ревізій, виконання спеціальних завдань.
- Оформлення результатів тестування.
- Оцінка системи внутрішнього контролю, достовірності використовуваної інформації та звітності.
- Проведення внутрішнього аудиту діяльності холдингових компаній.
- Аудит бізнес-процесів компанії (продажі, закупівлі, робота з дебіторами, збереження запасів та основних засобів, виробництво, робота з банками, бюджетне планування та ін.).
- Оцінка ефективності системи внутрішнього контролю Компанії, розробка та встановлення внутрішнього контролю бізнес-процесів.
- Проведення службових розслідувань за дорученням керівництва.
- Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких були реалізовані проекти з придбання компаній.
- Проведення фінансового due diligence, визначення основних показників фінансового стану компанії та їх аналіз з метою оцінки перспектив придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
- Tax Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз усіх податкових аспектів бізнесу, включаючи оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань на рахунках і відносин з податковими органами.
- Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майновий стан, доходи і витрати.
- Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку;
- Фінансовий контроль окремих ризикових операцій.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
- Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
- Написання рекомендацій щодо виправлення помилок у бухгалтерській та податковій звітності.
- Проведення інвентаризації; Участь в інвентаризації, перевірка якості її проведення та оцінка результатів.
- Перевірка дотримання існуючих норм і процедур та цільового використання коштів.
- Аналіз бізнес-процесів, методів та оцінки бізнес-ризиків, розробка рекомендацій щодо їх мінімізації.
- Здійснення поточного контролю за фінансово-господарською діяльністю.
- Підготовка звітів про проведені перевірки, консультаційні послуги та видані стандартні показники в рамках стандартів внутрішнього контролю.
- Контроль своєчасності закриття виявлених ризиків та зауважень аудиторів.
- Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
- Контроль за виконанням попередніх перевірок.
Заступник директора з фінансових питань групи компаній
ТОВ «ЛІТЕЛС ГРУП» Компанії: (ТОВ «СКБМ», ТОВ «ПРОМІНАДА», ТОВ «ТПС», ТОВ «УІПП», ТОВ «ЕНЕРГОТЕХПРОМ», ТОВ «ПРП», ТОВ «ВІМБЛ», ТОВ «НБК» та ін.)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
06.2017 - 02.2018
- Щотижневе Щомісячне, щоквартальне складання комплекту управлінської звітності, зокрема P&L, Cash-Flow, Balance, Бюджет, генеральний бюджет, горизонтальний, вертикальний аналіз фінансової звітності, СVP-аналіз, розрахунок фінансових коефіцієнтів.
- За короткий термін було сформовано повністю систему управлінської звітності та контроль за реалізацією проектів та програм.
- Розроблені нові форми управлінської звітності розроблені, впроваджені та використовуються компанією зараз. Що дозволило прискорити терміни щодо прийняття управлінських рішень.
- Впровадження управлінської звітності в 1С «Управління торговим підприємством» Було проведено процес автоматизації управлінського обліку та звітності.
- Підвищення прибутку та підвищення ефективності відділу.Залучення додаткового фінансування
ФУНКЦІЇ
- Трансформація звітності відповідно до МСФЗ (звірка внутрішньо групових оборотів, коригування виручки, основних засобів, нарахування резервів).
- Участь в інвестиційному аналізі та управлінні проектами, з яких реалізовано проекти з придбання компаній.
- Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
- Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.
- Забезпечення організації бухгалтерського обліку та звітності на підприємстві, формування та своєчасне подання повної та достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства, його майнове становище, доходи та витрати.
- Формування та контроль виконання фінансового плану, формування звітів P&L, CashFlow та Balance, управління фінансами компанії.
- Управління грошовими ресурсами компанії, забезпечення своєчасного проведення платежів.
- Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
- Контроль за дотриманням фінансової дисципліни, виконанням договірних зобов'язань та надходженням доходів.
- Організація та аналізу всіх видів витрат/доходів підприємства з метою подальшої оптимізації.
- Упорядкування управлінських звітів формату план-факт за результатами діяльності Групи.
- Управління фінансовими ресурсами підприємства для забезпечення поточної операційної та інвестиційної діяльності;Контроль та оптимізація процесів ведення управлінського та бухгалтерського обліків.
- Контроль за виконанням бюджету, виявлення та аналіз відхилень від планових показників, оперативне коригування бюджету; контроль за ефективним використанням та цільовим використанням власних та позикових коштів.
- Факторний аналіз основних показників діяльності підприємства (виручка. собівартість, прибуток тощо).
- Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, усунення втрат та непродуктивних витрат.
- Проведення аудиту фінансово-економічного стану підприємства з метою купівлі/продажу бізнесу.
- Робота з дебіторською заборгованістю (аналіз структури, внесення пропозицій щодо її оптимізації).
- Виплати заробітної плати працівникам компанії; формування рахунків.
- Проведення касових та банківських операцій в управлінському обліку.
- Планування та контроль грошових потоків. Пошук та визначення джерел фінансування.
- Ведення переговорів із кредитними, інвестиційними установами, а також іншими партнерами компанії з метою забезпечення вигідних фінансових умов та контролю фінансових ризиків.
- Аналіз та оцінка існуючих фінансових
Аудитор
Аудиторська компанія ТОВ «БДО»
Консалтинг / Аудит
6 місяців
03.2017 - 09.2017
- Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, інших гарантій та супутніх послуг, IAS, IFRS, податкового законодавства.
- Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
- Проведення аудиту фінансової звітності згідно МСФЗ, в тому числі аналіз облікових політик, суджень та приміток фінансової звітності на відповідність вимогам МСФЗ.
- Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
- Складання Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Незалежної практики спеціаліста за результатами інших супутніх послуг.
- Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва.
- Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у фінансову звітність відповідно до вимог МСФЗ (МСБО, МСФЗ).Формування облікової політики відповідно до ПСБО та МСФЗ.
- Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у капіталі) за МСФЗ (МСФЗ, МСФЗ) групи компаній.
- Проведення Фінансової оцінки Due diligence визначення ключових показників фінансового стану компанії та проводиться їх аналіз, щоб оцінити перспективи придбання бізнесу та його подальшого розвитку.
- Податковий Due Diligence (Tax Due Diligence) аналіз всіх податкових аспектів бізнесу, що включає оцінку поточного податкового навантаження, основних податкових нарахувань за рахунками та взаємовідносин з податковими органами.Участь в проведенні інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів.
- Автоматизація процесів підготовки комбінованої звітності Групи.
- Підготовка квартальної та річної звітності згідно МСФЗ.
Спеціаліст з фінансової звітності МСФЗ. Аудитор.
Аудиторська фірма Kreston International
Консалтинг / Аудит
1 рік
07.2015 - 07.2016
- Планування та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, МСБО, МСФЗ, податкового законодавства.
- Аудит всіх сфер фінансового, управлінського та податкового обліку.
- Перевірка фінансової звітності та податкових декларацій.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності, розрахунок фінансових показників підприємства.
- Підготовка Аудиторських звітів за результатами аудиту та підготовка Звіту незалежного практикуючого лікаря за результатами інших супутніх послуг.
- Розробка рекомендацій щодо усунення виявлених порушень за результатами перевірки; написання листів до керівництва.
- Трансформація фінансової звітності, складеної за ПСБО, у звітність за вимогами МСФЗ (МСБО, МСФЗ).
- Формування облікової політики відповідно до МСФЗ.
- Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ групи компаній.
- Коригування взаєморозрахунків між компаніями групи згідно з МСФЗ (IAS, IFRS).
Бухгалтер-економіст
Товариство з обмеженою відповідальністю "Керовейл Трейдінг Україна"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 років 5 місяців
12.2008 - 05.2014
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов’язань, доходів і витрат у повному обсязі згідно з ПСБО та ПКУ.
- Формування облікової політики, забезпечення фінансової стійкості підприємства.
- Контроль за правильністю оформлення бухгалтерських документів і відображенням операцій на рахунках бухгалтерського обліку в 1С «Бухгалтерія» 8.2 .; 8.3.
- Облік та контроль за наявністю первинної документації, контроль за дотриманням порядку оформлення первинної документації.
- Проведення звірок з контрагентами, відстеження в обліку реальної заборгованості.
- Облік договорів з контрагентами.
- Робота в програмі «Клієнт Банку», складання виписок по рахунку.
- Введення платіжних доручень в програму 1С «Бухгалтерія» і передача їх в банк.
- Формування платіжних доручень за допомогою системи «Клієнт-Банк», 1С: «Бухгалтерія»; відправка платіжних доручень до банків і моніторинг їх стану.
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку.
- Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, оформлення протоколів за результатами інвентаризації.
- Ведення кадрового обліку, нарахування та виплату заробітної плати працівникам, контроль за витрачанням фонду оплати праці; Ведення кадрового діловодства.
- Звіти про витрати.
- Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти. Звітування перед вищим керівництвом.
- Інші бухгалтерські завдання.
- Проведення економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності підприємства за даними бухгалтерського обліку та звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, ліквідації втрат і непродуктивних витрат.
- Взаємодія з банками з питань розміщення вільних коштів на банківських депозитах (сертифікатах), контроль за бухгалтерським обліком операцій з депозитними та кредитними договорами, цінними паперами.
- Допомога працівникам відділів підприємства з питань бухгалтерського обліку, контролю, звітності.
Результат роботи:
- Успішний досвід проходження кабінетного аудиту.
- Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
- Успішний досвід проходження аудитів.
Головний бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рентсервіс"
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 9 місяців
01.2008 - 10.2009
- Ведення обліку необоротних активів, запасів, грошових коштів, розрахунків та інших активів, капіталу та зобов'язань, доходів і витрат.
- Підготовка первинної документації, облік господарських операцій; відображення операцій в 1С «Бухгалтерія» версії 8.2 .; 7.7.
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку господарських операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку; облік договорів з контрагентами.
- Формування актів звірки для клієнтів і податків.
- Проведення інвентаризації основних засобів, товарно-матеріальних цінностей та грошових коштів, формування протоколів за результатами інвентаризації.
- Нарахування та виплата заробітної плати, розрахунок податків і зборів.
- Оформлення та оформлення наказів на відрядження.
- Складання фінансової звітності, податкових декларацій та звітності до пенсійного фонду; складання статистичної звітності та подання інших видів періодичної звітності подання звітності про кошти.
Результат роботи:
- Успішний досвід проходження перевірок.
- Успішний досвід управління декількома юридичними особами одночасно, які перебувають на різних системах оподаткування та діють незалежно.
- Успішний досвід проходження аудитів.
Ключова інформація
ГОЛОВНА КВАЛІФІКАЦІЯ:
- Складання та подання фінансової звітності МСФЗ в електронному форматі IXBRL. Таксономія UA XBRL МСФЗ.
- Знання податкового та цивільного, господарського законодавства України, міжнародних стандартів фінансової звітності (IAS, IFRS), ПСБО та Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг;
- Контроль за провадженням діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
- Проведення внутрішніх аудитів.
- Контроль правильності ведення бухгалтерського обліку у компанії, зокрема консолідованого за вимогами IFRS; Підвищення ефективності бізнес-процесів компанії.
- Управління фінансовими потоками підприємства. Організація роботи фінансово-бухгалтерської служби підприємства.
- Аналіз ключових фінансових показників, контроль за підтриманням нормального рівня оборотного капіталу, включаючи планування та аналіз.
- Організація системи внутрішньої фінансової звітності холдингу.
- Ведення управлінського обліку кількох юридичних осіб та ФОП, контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку.
- Впровадження управлінської звітності до 1С «Управління торговим підприємством».
- Контроль підготовки та здачі бухгалтерської, податкової, статистичної та управлінської звітності; Підготовка податкової декларації та звітності до пенсійного фонду; підготовка статистичної звітності.
- Закриття періоду, контроль правильності відображення бухгалтерських та управлінських проводок.
- Контроль за дотриманням правил оформлення первинних документів та контроль правильності оформлення та відображення господарських операцій в обліковій базі.
- Внутрішній фінансовий контроль. Контроль та планування ділянки ПДВ (оптимізація, своєчасна реєстрація ПН та РК тощо).
- Управління ризиками: аналіз та зниження можливих фінансових ризиків, забезпечення економічної безпеки.
- Аналітика та контроль фінансових операцій.
- Інвестиційний аналіз проектів, фінансове моделювання, розробка бізнес-планів.
- Фінансове планування (стратегічне та щомісячне).
- Формування звітів: CASH Flow, P&L, управлінський баланс.
- Забезпечення фінансової стабільності, достатності капіталу, оборотних коштів.
- Розробка фінансових моделей компанії та бізнес-планів, оцінка їх ефективності.
- Облік активів, майна групи компаній.
- Забезпечення своєчасної управлінської звітності, зокрема консолідованої.
- Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;• Контроль касових операцій.
- Калькуляція та формування собівартості продукції (робіт, послуг).
- Стратегічне планування, бюджетування, контроль підготовки бюджету та відстеження його виконання. Проведення план-факторного аналізу діяльності компанії.
- Робота з банками, у т.ч. з метою залучення фінансування.
- Аналіз ключових фінансових показників, контроль за підтриманням нормального рівня оборотного капіталу, включаючи планування та аналіз.
- Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансове становище; Звіт про прибутки та збиток та інший сукупний доход; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) по МСФЗ (IAS, IFRS) групи компаній.
- Проведення процедур Due Diligence.
- Планування та проведення аудиторських перевірок відповідно до МСА, МСФЗ (IAS, IFRS) чи ПСБО, податкового законодавства. Складання Аудиторських звітів за результатами аудиту та складання Звіту незалежного практика спеціаліста за результатами інших супутніх послуг.
- Написання листів до керівництва за результатами перевірки.
- Трансформація звітності низки консолідованих компаній Групи, підготовленої відповідно до ПСБО, до звітності МСФЗ (IAS, IFRS).
- Володіння інструментами обробки великих масивів даних та презентації даних.
- Підготовка вихідних даних для подальшої трансформації фінансової звітності (приведення локального обліку у відповідність до МСФЗ).
- Аналіз пропонованих проводок щодо відповідності потребам формування звітності.
- Збір та перевірка консолідаційних пакетів певних компаній Групи, завантаження даних у систему ведення обліку за МСФЗ (SAP BCS).
- Звіряння внутрішніх оборотів та залишків за певними компаніями Групи.
- Підготовка окремих приміток до консолідованої звітності з МСФЗ.
- Звіряння даних МСФЗ з даними управлінської звітності щодо закріплених приміток.
Навчалась в 3 закладах
Кваліфікаційний сертифікат спеціаліста з обліку професійних учасників ринку цінних паперів.
Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана, НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Київ, 2021
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Менеджер фінансового забезпечення діяльності
Київ, 2021
Київський національний університет імені Тараса Шевченка Економічний факультет, Київ
Магістр економічних наук за спеціальністю «Економіка підприємства», спеціалізація «Облік і аудит» Факультет економіки, обліку, аналізу і аудиту, бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту Тема магістерської роботи: «Методологія, організація фінансового облі
Киев, 2009
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Німецька
вище середнього
Польська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Міжнародний центр методології та підвищення кваліфікації бухгалтерів, фінансистів, аудиторів та управлінців " Alterra"
- CIMA: Р2 "Управління ефективністю бізнесу"
- CIMA: Р1 "Управління ефективністю операцій"
Advanced Financial Reporting INTERNATIONAL ALLIANCE OF PROFESSIONAL BUSINESS ELITES (IAPBE)
Advanced Financial Reporting INTERNATIONAL ALLIANCE OF PROFESSIONAL BUSINESS ELITES (IAPBE).
- Сертифікований головний бухгалтер з МСФЗ. Фахівець із фінансової звітності МСФЗ
Кваліфікаційне посвідчення спеціаліста з питань бухгалтерського обліку професійних учасників ринку цінних паперів. Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана, НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
- Кваліфікаційне посвідчення спеціаліста з питань бухгалтерського обліку професійних учасників ринку цінних паперів.
- Український інститут розвитку фондового ринку КНУ ім. В. Гетьмана, НСЦСМ | НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Менеджер з питань допоміжної діяльності з фінансів.
Курс "Менеджер з допоміжної діяльності з фінансів". Міжрегіональна Академія управління персоналом.
Міжнародний центр методології та підвищення кваліфікації бухгалтерів, фінансистів, аудиторів та управлінців.
Dip IFR ставки, Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансовий стан; Звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про зміни у капіталі) відповідно до МСБО, МСФЗ.
«Бухгалтер-економіст-главбух – МСФЗ»
«Бухгалтер-економіст-главбух – МСФЗ». Навчальний центр "Анастасія"
Додаткова інформація
Курси, тренінги, сертифікати:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Економічний факультет
Магістр економічних наук спеціальність «Економіка підприємств», Спеціалізація «Облік та аудит» Економічний факультет, Бухгалтерський облік, аналіз та аудит.
Тема дипломної роботи магістра: «Методологія та організація фінансового обліку, економічного аналізу та аудиту необоротних активів»;
Тема дипломної роботи бакалавра: «Облік та аналіз розрахункових операцій банку (ВАТ "Райффайзен Банк Аваль"»)
- Курси, тренінги, сертифікати:
- Курс "Менеджер з допоміжної діяльності з фінансів". Міжрегіональна Академія управління персоналом. Свідоцтво 2021 рік.
- Сертифікований головний бухгалтер з МСФЗ. Фахівець із фінансової звітності МСФЗ. INTERNATIONAL ALLIANCE OF PROFESSIONAL BUSINESS ELITES (IAPBE). Сертифікат 2021.
- Курс з Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг. Рік закінчення 2017.
- ДП "Статус-Інформ" Інститут сертифікованих професіоналів обліку та аудиту, Програма з підготовки аудиторів. Рік закінчення 2017 року.
- Курси ДипІФР, Підготовка консолідованої фінансової звітності (Звіт про фінансове становище; Звіт про прибутки та збиток та інший сукупний доход; Звіт про рух коштів; Звіт про зміни у власному капіталі) по МСФЗ (IAS, IFRS) групи. Рік закінчення 2017 .
- Курс «Бухгалтер-економіст-главбух – МСФЗ». Навчальний центр "Анастасія"
Особисті якості:
- Висока оперативність і професіоналізм.
- Вміння відстоювати інтереси компанії.Вміння злагоджено працювати в команді.
- Уміння сконцентруватися на поставленому завданні для досягнення результату.
- Комунікабельність, відповідальність, старанність, мобільність, організаторські здібності.
- Завдяки стресостійкості вдавалося успішно вирішувати проблеми, що виникали в роботі, яка вимагала великої концентрації та стислих термінів.
- Наполегливість і оптимізм, уміння не здаватися в разі невдачі.
Директор CFO
Директор CFO
Фінансовий менеджер. Внутрішній ревізор. Спеціаліст з фінансової звітності МСФЗ. Аудитор. Фінансовий
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 день тому