Працювала в 3 компаніях   24 роки 8 місяців

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Транспорт та Логістика

Спеціалист підтримки клієнтів, з бронювання авіакитків, та додаткових послуг

UIA

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

16 років 1 місяць

12.2009 - до теперішнього часу

Підтримував клієнтів у бронюванні авіаквитків та наданні додаткових послуг. Забезпечував консультації по доступних опціях та допомагав у виборі оптимальних варіантів. Ефективно вирішував запитання та проблеми клієнтів, забезпечуючи високий рівень задоволеності. Завдяки професіоналізму та уважному ставленню до клієнтів досягав високих показників задоволеності та відновлюваності клієнтів.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Агент з обслуговування VIP- пасажирів, та пасажирів бізнес класу

    Міжнародний аеропорт Бориспіль, ДП

    Транспорт та Логістика

    8 років 7 місяців

    09.2000 - 03.2009

    У ролі агента з обслуговування VIP-пасажирів та пасажирів бізнес класу я забезпечував високий рівень обслуговування, забезпечуючи комфорт та безпеку пасажирів під час їхнього перебування в аеропорту та під час польоту. Координував прийом та відправлення пасажирів, вирішував питання з багажем та інші поточні питання. Забезпечував виконання їхніх індивідуальних запитів та вимог, стараючись перевершити їх очікування. Моєю метою було забезпечити найвищий рівень задоволення клієнтів та побудувати довгострокові відносини з ними.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • агент з обслуговування пасажирів

    Міжнародний аеропорт Бориспіль

    Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

    8 років 7 місяців

    09.2000 - 03.2009

    Ключова інформація

    - Ведення транспортної документації: авіаційні тарифи

    - Кризовий менеджмент

    - Спеціалізовані курси Amadeus

    - Програма підготовки з авіаційної безпеки

    - Стресостійкість, опит обробки великого обсягу письмових звернень в тому числі скарг, що потребують термінового розв'язання питань

    - CRM, Amadeus , Web Meridian,Adyen Payment System, Amadeus Insurance Hosting, Cisco Finesse

    -

    Навчалась в 1 закладі

    Київський національний університет культури і мистецтв

    викладач

    Київ, 2004

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Іспанська

    середній

    Російська

    вільно

    Турецька

    базовий

    Українська

    поглиблений

    Курси, тренінги, сертифікати

    Emergency Call Center Operations

    2019

    Обслуговування перевізної документації: Пасажирські авіаційні тарифи

    2017

    Кризовий менеджмент на випадок авіаподії

    2016

    Modern sales techniques

    2015

    Катерина

    Спеціаліст з бронювання авіаквитків, підтримки клієнтів, оператор чата

    Київ

    20 000 грн

    38 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

    Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота

    Оновлено 3 дні тому