Працювала в 3 компаніях 24 роки 8 місяців
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Транспорт та Логістика
Спеціалист підтримки клієнтів, з бронювання авіакитків, та додаткових послуг
UIA
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
16 років 1 місяць
12.2009 - до теперішнього часу
Підтримував клієнтів у бронюванні авіаквитків та наданні додаткових послуг. Забезпечував консультації по доступних опціях та допомагав у виборі оптимальних варіантів. Ефективно вирішував запитання та проблеми клієнтів, забезпечуючи високий рівень задоволеності. Завдяки професіоналізму та уважному ставленню до клієнтів досягав високих показників задоволеності та відновлюваності клієнтів.
Агент з обслуговування VIP- пасажирів, та пасажирів бізнес класу
Міжнародний аеропорт Бориспіль, ДП
Транспорт та Логістика
8 років 7 місяців
09.2000 - 03.2009
У ролі агента з обслуговування VIP-пасажирів та пасажирів бізнес класу я забезпечував високий рівень обслуговування, забезпечуючи комфорт та безпеку пасажирів під час їхнього перебування в аеропорту та під час польоту. Координував прийом та відправлення пасажирів, вирішував питання з багажем та інші поточні питання. Забезпечував виконання їхніх індивідуальних запитів та вимог, стараючись перевершити їх очікування. Моєю метою було забезпечити найвищий рівень задоволення клієнтів та побудувати довгострокові відносини з ними.
агент з обслуговування пасажирів
Міжнародний аеропорт Бориспіль
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
8 років 7 місяців
09.2000 - 03.2009
Ключова інформація
- Ведення транспортної документації: авіаційні тарифи
- Кризовий менеджмент
- Спеціалізовані курси Amadeus
- Програма підготовки з авіаційної безпеки
- Стресостійкість, опит обробки великого обсягу письмових звернень в тому числі скарг, що потребують термінового розв'язання питань
- CRM, Amadeus , Web Meridian,Adyen Payment System, Amadeus Insurance Hosting, Cisco Finesse
-
Навчалась в 1 закладі
Київський національний університет культури і мистецтв
викладач
Київ, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Іспанська
середній
Російська
вільно
Турецька
базовий
Українська
поглиблений
Курси, тренінги, сертифікати
Emergency Call Center Operations
Обслуговування перевізної документації: Пасажирські авіаційні тарифи
Кризовий менеджмент на випадок авіаподії
Modern sales techniques
Катерина
Катерина
Спеціаліст з бронювання авіаквитків, підтримки клієнтів, оператор чата

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 3 дні тому