Працював в 10 компаніях   18 років 4 місяці

Юридичні послуги, Промисловість та Виробництво, АПК (Агропромисловий комплекс), Консалтинг / Аудит, Медицина та Охорона здоров'я, Енергетика та Енергоносії, Послуги для бізнесу - інше, Державний сектор

Фізична особа - підприємець

ФОП

Юридичні послуги

2 роки 9 місяців

02.2022 - 11.2024

Захист і підтримку прав внутрішньо переміщених осіб і постраждалого від бойових дій населення фізичних осіб,підготовка проектів звернень, запитів, скарг, листів та/або позовів, інших матеріалів, необхідних для представлення інтересів ВПО в органах влади, судах, забезпечувати підготовку супровідної документації. Консультування ВПО з проблемних питань у сферах сімейного, цивільного, податкового права, захисту права особи на власність, соціальні гарантії, пенсійне забезпечення та інше.

Повна юридична підпримка релокованого бізнесу в умовах війни.

Директор

ТОВ "ШТОРМ ЛІД"

Промисловість та Виробництво

6 років 1 місяць

01.2017 - 02.2023

Підприємство створене з метою будівництва найбільшого в Україні заводу із шокової заморозки овочів та фруктів (до 36 тис.тон готової продукції на рік).

Здійснював управління загальною діяльністю і ресурсами підприємства, визначення стратегічних напрямків розвитку компанії, приймав ключові управлінські рішеня, здійснював координація роботи всіх відділів.

Розроблено головну концепцію з переробки овочів та фруктів (шокова заморозка в потоці (- 40 градусів цельсія) моркви, нарізаної кубиком 10х10 мм., цибулі, кубовидного перцю, цвітної капусти, капусти броколі, полуниці, вишні, персику, абрикосу), проектну документацію з будівництва заводу, ліній електропередач, газопроводу, водопроводу та водовідведення, складу готової до зберігання продукції (12 тис. палетомісць), пакування, сортування, придбано земельну ділянку для будівництва заводу, розпочато будівництво заводу, підвід лінії електропередач потужністю 2 Мв., водопроводу та водовідведення.

Укладено контракти з найвідомішими світовими виробниками обладнання (Фірма Боема (Італія), Фірма Фріго Скандія (Швеція)), яке було імпортоване на територію України. Був присутній на всесвітній виставці СІАЛ 2016, яка відбувалася в м. Париж (Франція) з метою аналізу якості та конкурентоспроможності продукції на світовому ринку, аналіз конкуренції, ціни, якості, а також на інших заводах виробниках аналогічної продукції, які розташовані в Польщі, Угорщині, Словакії, Чехії.

Нажаль проект на даний час призупинено у зв’язку із військовою агресією російської федерації та окупації території, на якій розташований об’єкт будівництва.

Заступник директора

ТОВ "АНГ ГРУПП"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 5 місяців

09.2019 - 02.2022

Зернова група.

Організовував з нуля ефективну операційну діяльності бізнесу: планування, організація роботи, координація бізнес-процесів - виробництво, зберігання зерна, земельний банк, інженерно-сервісниий напрямок);

Управління персоналом, включаючи розвиток та мотивацію команди; Забезпечення високої якості виконання проектів та досягнення поставлених цілей;

Взаємодія з клієнтами та партнерами компанії

Нажаль діяльність підприємства на даний час призупинено у зв’язку із військовою агресією російської федерації та окупації території, на якій розташований об’єкти діяльності підприємства.

Засновник

ТОВ "Профес Аудит"

Консалтинг / Аудит

8 років 2 місяці

04.2012 - 06.2020

До 40 клієнтів/ штат: бухгалтерія 3 особи, 1 юрист

Надання високоякісних послуги з ведення бухгалтерського та податкового обліку суб’єктам господарювання – сільгоспвиробникам, та інших підприємствам незалежно від систем оподаткування (загальна, платники єдиного податку) від «А» до «Я», аналізу фінансово-господарської діяльності, з оптимізації оподаткування, кадрове адміністрування, юридична підтримка.

Заступник директора

ТОВ "Медичний центр "Промінь"

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 9 місяців

05.2018 - 02.2020

Послуги населенню з комп’ютерної томографії. Поток пацієнтів до 2 тис. осіб/місяць.

Реєстрація підприємства, налагодження роботи бухгалтерського відділу, укладення договорів оренди, поставки, підбір кадрів, контроль капітального ремонту приміщень, імпорт обладнання, монтаж обладнання та введення його в експлуатацію, ліцензування в МОЗ, отримання ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання, робота із забезпечення безперебійного потоку пацієнтів, постачання медичних препаратів та витратних матеріалів, контроль за надходженням грошових коштів, звітування перед кінцевими бенефіціарами, сплати податків, розподіл прибутку між засновниками (виплата дивідендів)

Заступник директора

ТОВ "ДДТ ЕНЕРДЖІ"

Енергетика та Енергоносії

3 роки 8 місяців

06.2016 - 02.2020

Виробництво електричної енергії із сонячного випромінювання до 700 тис. кВ/рік.

Реєстрація підприємства, налагодження роботи бухгалтерського відділу, управління персоналом, отримання ліцензії на виробництво альтернативної електричної енергії, отримання зеленого тарифу, укладення договорів, проектування СЕС, контроль за будівництвом сонячної електростанції згідно проектної документації, введення в експлуатацію, досудове врегулювання спорів, контроль за кількістю виробленої електроенергії, здавання звітності (Херсонобленерго, Гарантований покупець), виконання ліцензійних умов (взаємодія з НКРЄКП), контролі за грошовими потоками, звітність перед кінцевими бенефіціарами, контроль за нарахуванням та сплатою податків та зборів, розподілення дивідендів.

Юрисконсульт, Заступник керівника

ФГ "Алтан-Агро"

АПК (Агропромисловий комплекс)

6 років

02.2014 - 02.2020

Виробництво овочів та фруктів до 30 тис. тон/рік, земельний банк 500 га.

Реєстрація господарства, налагодження роботи бухгалтерського відділу, управління персоналом, переведення та підтвердження пільгового статусу сільгосптоваровиробника, оптимізація оподаткування, укладення та реєстрація договорів оренди землі, емфітевзису та їх поновлення, виплата орендної плати, викуп земельних ділянок, розширення земельного банку за рахунок земельних аукціонів (ДП "Сетам" - викуп землі на засновника, Прозоро - оренда земель державної та комунальної форми власності).

Кредитування господарства для цілей поповнення обігових коштів, придбання транспортних засобів, придбання обладнання (до 1,5 млн. доларів США), оформлення застави, іпотеки, та їх пролонгація, лізинг.

Отримання дозволів на спецводокористування, сертифікація виробленої сільгосппродукції. Контроль будівництва артезіанських свердловин, трансформаторних підстанцій (збільшення потужності вже існуючих), складів сільськогосподарської продукції, офісних приміщень, отримання дозвільних документів (технічних умов в органах місцевого самоврядування, комунальних службах на забезпечення об'єктів водопостачання та водовідведення, електро та газопостачання), введення в експлуатацію збудованих об'єктів.

Укладення договорів на придбання транспортних засобів, сільськогосподарської техніки, насінневої продукції, ЗЗР, палива, в тому числі з відстрочкою платежів; укладення договорів на продаж сільськогосподарської продукції із ТОВ "АТБ Маркер", ТОВ "Сільпо" та іншими, експортні контракти.

Участь у спеціальних проєктах господарства (вирощування насіння овочевих культур за контрактами з іноземними партнерами).

Претензійно-позовна робота: складання претензій, позовних заяв, представництво в судових органах (в адміністративних, господарських та судах загальної юрисдикції), контроль за виконанням рішень судів (взаємодія з ВДВС) по стягненню заборгованості.

Контроль за грошовими потоками, контроль за нарахуванням та сплатою податків та зборів, розподілення дивідендів.

Юрисконсульт

ТОВ "Тачанка"

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 5 місяців

09.2010 - 02.2014

Вирощування зерснових та овочевих культур. земельний банк 2 тис.га.

Укладення та реєстрація договорів оренди землі, емфітевзису та їх поновлення, виплата орендної плати, викуп земельних ділянок, розширення земельного банку за рахунок земельних аукціонів (ДП "Сетам" - викуп землі на засновника, Прозоро - оренда земель державної та комунальної форми власності). Отримання дозволів на спецводокористування, сертифікація виробленої сільгосппродукції. Укладення договорів на придбання транспортних засобів, сільськогосподарської техніки, насінневої продукції, ЗЗР, палива, в тому числі з відстрочкою платежів; укладення договорів на продаж сільськогосподарської продукції, експортні контракти.

Претензійно-позовна робота: складання претензій, позовних заяв, представництво в судових органах (в адміністративних, господарських та судах загальної юрисдикції), контроль за виконанням рішень судів (взаємодія з ВДВС) по стягненню заборгованості.

Юрисконсульт

ТОВ "Сканагрі Україна"

Послуги для бізнесу - інше

2 роки

09.2008 - 09.2010

Головний державний податковий ревізор інспектор

Каховська об'єднана державна податкова інспекція

Державний сектор

2 роки

08.2006 - 08.2008

Контроль за погашенням податкового боргу підприємств-боржників та фізичних осіб;

Контроль виконання судових рішень по стягненню заборгованості з податків, зборів та інших платежів;

Робота по виявленню безхазяйного майна та його подальша реалізація: опис, реєстрація, організація аукціону, продаж, контроль надходження коштів;

Упередження виникнення новоствореного податкового боргу;

Підготовка та видача довідок про заборгованість з податків та зборів; Підвищення професійного рівня

Ключова інформація

Захист і підтримку прав внутрішньо переміщених осіб і постраждалого від бойових дій населення фізичних осіб,підготовка проектів звернень, запитів, скарг, листів та/або позовів, інших матеріалів, необхідних для представлення інтересів ВПО в органах влади, судах, забезпечувати підготовку супровідної документації.

Консультування ВПО з проблемних питань у сферах сімейного, цивільного, податкового права, захисту права особи на власність, соціальні гарантії, пенсійне забезпечення та інше. Повна юридична підпримка релокованого бізнесу в умовах війни.

Створення бізнесу (будь-якого проекту) з нуля - реєстрація, отримання ліцензій (дозвільних документів) підбір кадрів, налагодження бухгалтерського відділу, організація виконання завдань (каса, склад) придбання рухомого та нерухомого майна, будівництво (реконструкція), взаємодія з контролюючими органами, обленерго, облгаз, та інше;

ведення договірної роботи: складення, узгодження, редагування договорів, включаючи зовнішньоекономічні договори, складання додаткових угод, специфікацій, протоколів розбіжностей; ведення ділової переписки від імені компанії, комунікації із банками, нотаріусами, іншими органами, компаніями, установами;

реєстрація юридичних осіб, внесення змін в статутні документи, зміна керівників підприємства, внесення інших змін, отримання необхідних документів у реєстраторів та інших державних органів, формування запитів на отримання документів за кордоном;

перевірка контрагентів (аналіз установчих документів на наявність обмежень, перевірка інформації у ЄДРПОУ, ЄДРСР та ін. державних реєстрах та базах);

надання юридичних консультацій (господарське, цивільне, адміністративне, трудове, валютне, податкове, земельне законодавство);

комунікація з клієнтами, здатність працювати в режимі багатозадачності;

дотримання принципів клієнтоорієнтованості; дотримання корпоративних правил та норм.

володіння ПК:MS Office, «Ліга: Закон», базові знання 1С

Готовність до переїзду (оскільки в даний момент являюсь вимушено переселеною особою), до відряджень.

Перебуваю на військовому обліку, звільнений від проходження служби в ЗСУ

Навчався в 2 закладах

Університет державної фіскальної служби України

правознавство

Ірпінь, 2006

Новокаховський електромеханічний технікум

технік-технолог електричних машин та обладнання

Нова Каховка, 2001

Володіє мовами

Українська

вище середнього

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорій А,В,С1,С

Власне авто

Військова служба

Військова кафедра, звання: молодший лейтенант запасу

Сергій

Заступник керівника / операційний директор

Київ

Оболонський район, Печерський район, Святошинський район

Готовий переїхати: Ірпінь

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому