Працював в 7 компаніях 14 років
Недержавні організації / NGO, IT, FMCG, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Освіта
Системний адміністратор
ХГУ "НУА"
Недержавні організації / NGO
2 роки 3 місяці
03.2022 - до теперішнього часу
Організація процесу роботи ІТ відділу в обмежених умовах.Windows Server, Налаштування мережного обладнанняТехнічна підтримка користувачів (мережа понад 200 ПК) та консультації щодо роботи з ПЗ.Організація мультимедійних заходів з онлайн-платформами
Support Engineer L2
Simcord
IT
8 місяців
05.2021 - 01.2022
Аналіз та обробка подій із системи моніторингу Zabbix
Пошук подій у системах логування
Консультація фахівців L1 з питань, що виникли від клієнтів.
Реєстрація проблем у роботі систем, ескалація на тестувальників чи розробників.
Support engineer
SoftServe
IT
3 місяці
02.2021 - 05.2021
Консультація по роботі ПЗ бізнес-системи для клієнтів, пошук інформації в БД, виправлення помилок.
Фахівець з технічної підтримки, 1-2 лінія
STV group
FMCG
2 роки 6 місяців
08.2018 - 02.2021
Технічна підтримка користувачів (мережа понад 2000 клієнтів) та консультації щодо роботи з ПЗ, оргтехнікою, касовим та складським обладнанням, мобільними та радіотерміналами.
Монтаж та налаштування мережевого обладнання
Проведення закупівель для ІТ відділу
Контроль та аналіз витрат на системи корпоративного зв'язку.
Інженер з обслуговування комп'ютерних систем
Омега-Автопоставка
Автомобільна промисловість та Автобізнес
3 роки
07.2015 - 07.2018
спеціаліст технічної підтримки
техпідтримка користувачів
адміністрування серверів з користувальницьким ПЗ
обслуговування оргтехніки, заправка картриджів
Адміністратор комп'ютерних мереж
ХГУ "НУА"
Освіта
4 роки
06.2011 - 06.2015
Windows Server, настройка ролей сервера AD, DHCP, DNS, WDS, DFS, ..
техническая поддержка пользователей (сеть более 200 ПК) и консультаций по работе с ПО семейства MS Office, OpenOffice, Лига, MeDoc.опыт развертыванию и поддержке веб-серверов с CMS Joomla, WordPress
Настройка сетевого оборудования
Старший інженер центру ІТ
ХГУ "НУА"
Освіта
11 місяців
06.2010 - 05.2011
Техпідтримка користувачів та ремонт комп'ютерної техніки, проведення планових робіт з обслуговування та діагностики мережної та комп'ютерної апаратури
Ключова інформація
- адміністрування комп'ютерної мережі підприємства на базі Windows Server
- технічної підтримки користувачів (мережа понад 2000 клієнтів) та консультацій щодо роботи з ПЗ, оргтехнікою, касовим та складським обладнанням, мобільними та радіотерміналами.
- використання системних підходів до обліку обладнання, проведення інвентаризації.
- підтримки бізнес-систем, у ракурсі моніторингу проблем, локалізації причин, тестування проведених доопрацювань чи виправлень.
- планування СКС, підбору обладнання, плану покриття бездротовими Wi-Fi мережами
- проведення закупівель обладнання, контроль термінів від ідеї до впровадження, виконання діагностики та блочних ремонтів ПК, ноутбуків, терміналів
- Використання сучасних IT-систем Helpdesk, ServiceDesk, Wiki (Jira, Confluence, 1CBitrix24, etc)
- Бази даних (обслуговування) та написання запитів для діагностики та виправлення Oracle PL/SQL, MSSQL, MySQL.
- Системи моніторингу Zabbix, Naggios
Навчався в 1 закладі
Харківський національний університет радіоелектроніки
Проектування та експлуатації електронних апаратів, електронна апаратура
Харків, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
кат. B, 2009
Особисті якості
Виконавчість, відповідальність, уміння працювати в команді, стресостійкість
Денис
Денис
Фахівець з технічної підтримки, Системний адміністратор
Харків
Готовий переїхати: Київ, Львів, Дніпро, Запоріжжя, Полтава
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому