Працював в 3 компаніях   15 років 10 місяців

Державний сектор, Банки

Головний спеціаліст відділу автоматизованої обробки інформації та соціальних виплат

Управління соціального захисту населення Роменської МР

Державний сектор

11 років 2 місяці

11.2014 - до теперішнього часу

На посаді Головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та соціальних виплат я забезпечував автоматизацію систем обробки даних, підготовку та передачу звітності до державних органів. Мої обов'язки включали роботу з великими масивами даних, перевірку коректності інформації, консультацію колег з програмного забезпечення та підготовку звітів. Я також відповідав за ведення актуальних та достовірних баз даних, надавав інформаційну підтримку користувачам, працював з Google Sheets та редагував таблиці.

Головний спеціаліст сектору автоматизованої обробки інформації

Управління соціального захисту населення Роменської РДА

Державний сектор

4 роки

12.2010 - 11.2014

  • Управляв автоматизованою обробкою інформації, встановлюючи пріоритети для ефективного виконання завдань та контролюючи якість процесів. Впроваджував нововведення для покращення результативності, забезпечуючи роботу комп'ютерної техніки та програмного забезпечення. Ведення баз даних у спеціалізованих програмах, надавання інформаційної підтримки колегам та взаємодія з установами для оновлення даних та підготовки звітів для керівництва. Опрацювання вхідної та вихідної документації у програмних комплексах, співпраця з державними та приватними установами для забезпечення актуальності даних.

Кредитний експерт

ПриватБанк

Банки

9 місяців

01.2007 - 09.2007

  • У своїй попередній роботі я виконував такі обов'язки, як консультування клієнтів з питань кредитування, підготовка кредитних договорів та документів, а також оцінка кредитоспроможності та аналіз фінансового стану клієнтів. Я успішно взаємодіяв з іншими підрозділами банку, підготовляв звітні документи та аналітику. Також постійно підвищував свою кваліфікацію та брав участь у навчальних заходах.

Ключова інформація

Знання офісних програм

M.E.Doc

Комунікабельність

Робота в команді

Стресостійкість

Дотримання дедлайнів

Робота з базою даних

Подання електронної звітності

Робота з клієнтами

Уміння організувати свій робочий день

Аналітичне мислення

Google Sheets

Аналіз даних

Урегулювання конфліктів

Стратегічне планування

Ефективна комунікація

Самостійне прийняття рішень

Уважність

Здатність до навчання

Орієнтація на результат

Cisco

Самостійність

Швидке навчання

Навчався в 3 закладах

Сумський державний університет

Фінанси

2008

Сумський державний університет

Економіка і підприємництво

2007

Роменський політехнічний технікум

Економіка підприємства

2004

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія В

Александр Дмитрович

Системний адміністратор

Київ

Готовий переїхати: Суми, Харків, Ромни

25 000 грн

40 років

повна зайнятість

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому