Працювала в 6 компаніях 19 років 11 місяців
Архітектурні та дизайнерські бюро, Нерухомість та Девелопмент, Інше, Юридичні послуги, FMCG
Менеджер проектів
Астеріс Трейд
Архітектурні та дизайнерські бюро
1 рік 5 місяців
06.2023 - до теперішнього часу
Основні завдання:
- Підготовка та подання документів для отримання необхідних ліцензій, дозволів, страхувань у штатах Нью-Йорк, Нью-Джерсі, Коннектикут.
- Підготовка та переклад документації для участі у міських та федеральних тендерах із благоустрою.
- Формування та реалізація маркетингових пропозицій для B2C та B2B сегментів.
- Комплексний контент-менеджмент англомовних версій соціальних мереж (Facebook, Instagram), сайту та лендінгів; створення рекламних креативів, сценаріїв, текстів та технічних завдань для відеороликів та візуалізацій.
- Пошук та складання бази постачальників та замовників, розсилка пропозицій, ведення перемовин та подальша комунікація, щодо проектів у сегменті B2B.
- Пропозиція, аналіз та розрахунок варіантів виготовлення і постачання товарів для благоустрою з України.
Менеджер з маркетингу/ Менеджер з персоналу/ Асистент керівника
DIM Group
Нерухомість та Девелопмент
8 років 8 місяців
06.2013 - 02.2022
- Генерація та реалізація ідей, створення виняткових маркетингових особливостей інфраструктури житлових комплексів. (ЖК "Метрополіс", "Автограф", «Новий Автограф», «Лакі Ленд», "PLC", керуюча компанія "ДІМ Експерт")
- Проведення переговорів із постачальниками товарів/послуг та заключення контрактів на найбільш привабливих для компанії умовах. Участь у профільних тендерах.
- Участь у розробці стратегії просування ЖК, рекламних креативів/бордів/візуалізацій/сайтів/ рекламних та сувенірних матеріалів; копірайтінг
- Аналітика попиту покупців на первинну нерухомість, ЦА;
- Організація рекламних заходів та аналіз їх ефективності;
- Аналіз світового ринку нерухомості, конкурентних переваг, фішок, ноу-хау;
- Співпраця зі світовими студіями з розробки візуалізацій
- Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів відділом продажів/перевірка їх виконання; ведення аналітики звернень інвесторів
- Пошук/підбір/первинна співбесіда/адаптація нових працівників
- Ведення графіка, планування/організація зустрічей/переговорів; контроль виконання поставлених завдань керівника компанії;
Менеджер з контролю якості, Начальник аналітичного відділу
UBG Corp.
Інше
1 рік 9 місяців
12.2010 - 09.2012
- Контроль виконання норм та стандартів проведення закупівель, оптимізація та кінцеве узгодження вартості тендерних пропозицій
- Моніторинг ринку підрядників/постачальників послуг/матеріалів (напрямок - медичне обладнання, ремонтні та будівельні роботи, техніка, послуги, тощо)
- Контроль виконання норм та стандартів обслуговування клієнтів страхової компанії, відповідь на рекламації, врегулювання скарг
Асистент керівника, Менеджер з персоналу
Юридична фірма «Андрій Кравець та Партнери»
Юридичні послуги
1 рік 8 місяців
01.2008 - 09.2009
- Пошук, підбір персоналу, проведення первинних інтерв'ю та тестування кандидатів, перевірка рекомендацій
- Адаптація та ознайомлення нових співробітників із корпоративною культурою компанії Ведення кадрового діловодства та страхових програм для співробітників
- Підготовка матеріалів для участі у профільних рейтингах
- Ведення графіку/організація зустрічей/поїздок; виконання особистих доручень керівника
Асистент Генерального Директора
Coca-Cola Beverages Ukraine
FMCG
1 рік 5 місяців
06.2006 - 11.2007
- Планування графіка та створення найбільш оптимальних умов роботи генерального директора - Складання, організація та координація графіка зустрічей, нарад та поїздок - Ведення протоколів нарад та контроль виконання поставлених завдань - Прийом делегацій, логістика - Ведення листування; переклад документації, підготовка презентацій - Координація роботи особистого персоналу генерального директора
- Виконання особистих розпоряджень директора та його сім'ї
детальніше
K.A.N. Development
Нерухомість та Девелопмент
4 роки 6 місяців
09.2001 - 03.2006
Менеджер проекту "Арена-Центр"/
Начальник адміністративно-господарської служби БЦ «Домінант»/
Асистент Генерального Директора з питань зовнішньоекономічної діяльності
- Безпосередня участь у реалізації проекту розважального комплексу «Арена» ("Алеї спортивної слави", нічного клубу, ресторану, пивзаводу, ігрової та сувенірної зони); проведення тендерів та ведення контрактів на закупівлю матеріалів та обладнання; участь у підготовці корпоративних заходів; участь у підборі та підготовці персоналу;
- Адміністративна та сервісна підтримка роботи бізнес-центру, контроль роботи сервісних служб, презентація приміщень майбутнім клієнтам, розробка дизайну та оформлення для проведення свят, презентацій, організація та проведення розважальних заходів, наймання сервісного персоналу
- Переклад зовнішньоекономічних контрактів та закритої документації компанії, асистування генеральному директору
Навчалась в 2 закладах
Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Факультет перекладачів. Спеціальність - Філолог, Перекладач (англ./нім.) мов
Київ, 2000
Міжнародний інститут гуманізації та розвитку освіти (Київ)
Факультет управління. Спеціальність - Менеджер комерційних структур
Київ, 1995
Володіє мовами
Англійська
вільно
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Контроль якості обслуговування клієнтів
Ефективний менеджмент 1-2 модуль(Київ)
Активні продажі
Розробка оптимальних сценаріїв обслуговування звернень до call центр
Додаткова інформація
Додаткова інформація
• 1999 року, проходила практику в Міністерстві з охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки, виконувала письмові переклади.
• 1995, проходила маркетингову практику в Словаччині, на підприємстві з виробництва пакувальних матеріалів (розробка концепції, рекламного слогану, презентації, рекламних акцій тощо, зайняла 1 місце)
• Виграла конкурс назви бізнес-центру класу А, брала участь у розробці концепції, бренд буку, контенту для сайту, рекламних брошур та буклетів, у тому числі двомовних;
• Виграла інтернет конкурс на створення слогану для журналу Cosmopolitan
• Виконувала переклади на замовлення різної тематики (технічної, науково-популярної, спеціальної літератури, договірної та ділової документації), вичитуванням та коригуванням (англ., рос., укр.)
• Брала участь у комп'ютерних виставках ЗАТ "Крокус Інтернешнл", автомобільній виставці "SIA 2001", HomeTech Middle East 2005 у якості консультанта-перекладача.
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet Explorer, Lotus Notes)
Водійське посвідчення
Права водія (категорія B), стаж водіння більше 15 років
Проживання: територіально р-н м. Лівобережна
Особисті якості
Відповідальність
Порядність
Цілеспрямованість
Вміння працювати у команді
Робота на результат
Перевага компаніям з офісом на Лівому березі або віддаленому формату співпраці
Irina
Irina
Бізнес асистент/компаньйон/керівник напрямку/контролер/письмовий перекладач/контент менеджер
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 день тому