Працювала в 6 компаніях   19 років 11 місяців

Архітектурні та дизайнерські бюро, Нерухомість та Девелопмент, Інше, Юридичні послуги, FMCG

Менеджер проектів

Астеріс Трейд

Архітектурні та дизайнерські бюро

1 рік 5 місяців

06.2023 - до теперішнього часу

Основні завдання:

  • Підготовка та подання документів для отримання необхідних ліцензій, дозволів, страхувань у штатах Нью-Йорк, Нью-Джерсі, Коннектикут.
  • Підготовка та переклад документації для участі у міських та федеральних тендерах із благоустрою.
  • Формування та реалізація маркетингових пропозицій для B2C та B2B сегментів.
  • Комплексний контент-менеджмент англомовних версій соціальних мереж (Facebook, Instagram), сайту та лендінгів; створення рекламних креативів, сценаріїв, текстів та технічних завдань для відеороликів та візуалізацій.
  • Пошук та складання бази постачальників та замовників, розсилка пропозицій, ведення перемовин та подальша комунікація, щодо проектів у сегменті B2B.
  • Пропозиція, аналіз та розрахунок варіантів виготовлення і постачання товарів для благоустрою з України.

Менеджер з маркетингу/ Менеджер з персоналу/ Асистент керівника

DIM Group

Нерухомість та Девелопмент

8 років 8 місяців

06.2013 - 02.2022

  • Генерація та реалізація ідей, створення виняткових маркетингових особливостей інфраструктури житлових комплексів. (ЖК "Метрополіс", "Автограф", «Новий Автограф», «Лакі Ленд», "PLC", керуюча компанія "ДІМ Експерт")
  • Проведення переговорів із постачальниками товарів/послуг та заключення контрактів на найбільш привабливих для компанії умовах. Участь у профільних тендерах.
  • Участь у розробці стратегії просування ЖК, рекламних креативів/бордів/візуалізацій/сайтів/ рекламних та сувенірних матеріалів; копірайтінг
  • Аналітика попиту покупців на первинну нерухомість, ЦА;
  • Організація рекламних заходів та аналіз їх ефективності;
  • Аналіз світового ринку нерухомості, конкурентних переваг, фішок, ноу-хау;
  • Співпраця зі світовими студіями з розробки візуалізацій
  • Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів відділом продажів/перевірка їх виконання; ведення аналітики звернень інвесторів
  • Пошук/підбір/первинна співбесіда/адаптація нових працівників
  • Ведення графіка, планування/організація зустрічей/переговорів; контроль виконання поставлених завдань керівника компанії;

Менеджер з контролю якості, Начальник аналітичного відділу

UBG Corp.

Інше

1 рік 9 місяців

12.2010 - 09.2012


  • Контроль виконання норм та стандартів проведення закупівель, оптимізація та кінцеве узгодження вартості тендерних пропозицій
  • Моніторинг ринку підрядників/постачальників послуг/матеріалів (напрямок - медичне обладнання, ремонтні та будівельні роботи, техніка, послуги, тощо)
  • Контроль виконання норм та стандартів обслуговування клієнтів страхової компанії, відповідь на рекламації, врегулювання скарг

Асистент керівника, Менеджер з персоналу

Юридична фірма «Андрій Кравець та Партнери»

Юридичні послуги

1 рік 8 місяців

01.2008 - 09.2009

  • Пошук, підбір персоналу, проведення первинних інтерв'ю та тестування кандидатів, перевірка рекомендацій
  • Адаптація та ознайомлення нових співробітників із корпоративною культурою компанії Ведення кадрового діловодства та страхових програм для співробітників
  • Підготовка матеріалів для участі у профільних рейтингах
  • Ведення графіку/організація зустрічей/поїздок; виконання особистих доручень керівника

Асистент Генерального Директора

Coca-Cola Beverages Ukraine

FMCG

1 рік 5 місяців

06.2006 - 11.2007

  • Планування графіка та створення найбільш оптимальних умов роботи генерального директора - Складання, організація та координація графіка зустрічей, нарад та поїздок - Ведення протоколів нарад та контроль виконання поставлених завдань - Прийом делегацій, логістика - Ведення листування; переклад документації, підготовка презентацій - Координація роботи особистого персоналу генерального директора
  • Виконання особистих розпоряджень директора та його сім'ї

детальніше

K.A.N. Development

Нерухомість та Девелопмент

4 роки 6 місяців

09.2001 - 03.2006

Менеджер проекту "Арена-Центр"/

Начальник адміністративно-господарської служби БЦ «Домінант»/

Асистент Генерального Директора з питань зовнішньоекономічної діяльності

  • Безпосередня участь у реалізації проекту розважального комплексу «Арена» ("Алеї спортивної слави", нічного клубу, ресторану, пивзаводу, ігрової та сувенірної зони); проведення тендерів та ведення контрактів на закупівлю матеріалів та обладнання; участь у підготовці корпоративних заходів; участь у підборі та підготовці персоналу;
  • Адміністративна та сервісна підтримка роботи бізнес-центру, контроль роботи сервісних служб, презентація приміщень майбутнім клієнтам, розробка дизайну та оформлення для проведення свят, презентацій, організація та проведення розважальних заходів, наймання сервісного персоналу
  • Переклад зовнішньоекономічних контрактів та закритої документації компанії, асистування генеральному директору

Навчалась в 2 закладах

Київський державний лінгвістичний університет (Київ)

Факультет перекладачів. Спеціальність - Філолог, Перекладач (англ./нім.) мов

Київ, 2000

Міжнародний інститут гуманізації та розвитку освіти (Київ)

Факультет управління. Спеціальність - Менеджер комерційних структур

Київ, 1995

Володіє мовами

Англійська

вільно

Німецька

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Контроль якості обслуговування клієнтів

Київ, 2011

Ефективний менеджмент 1-2 модуль(Київ)

Київ, 2011

Активні продажі

Київ, 2011

Розробка оптимальних сценаріїв обслуговування звернень до call центр

Київ, 2007

Додаткова інформація

Додаткова інформація

• 2005, брала участь у презентації 3D систем для домашніх кінотеатрів та інтерактивної системи оцінки та аналізу успішності для навчальних закладів I-Click на ринку ОАЕ. (Ведення клієнтської бази, розробка промо матеріалів, участь у профільних виставках) (термін контракту в ОАЕ 1,5 років)
• 1999 року, проходила практику в Міністерстві з охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки, виконувала письмові переклади.
• 1995, проходила маркетингову практику в Словаччині, на підприємстві з виробництва пакувальних матеріалів (розробка концепції, рекламного слогану, презентації, рекламних акцій тощо, зайняла 1 місце)
• Виграла конкурс назви бізнес-центру класу А, брала участь у розробці концепції, бренд буку, контенту для сайту, рекламних брошур та буклетів, у тому числі двомовних;
• Виграла інтернет конкурс на створення слогану для журналу Cosmopolitan
• Виконувала переклади на замовлення різної тематики (технічної, науково-популярної, спеціальної літератури, договірної та ділової документації), вичитуванням та коригуванням (англ., рос., укр.)
• Брала участь у комп'ютерних виставках ЗАТ "Крокус Інтернешнл", автомобільній виставці "SIA 2001", HomeTech Middle East 2005 у якості консультанта-перекладача.
Комп'ютерні навички
Досвідчений користувач ПК (MS Office, Internet Explorer, Lotus Notes)
Водійське посвідчення
Права водія (категорія B), стаж водіння більше 15 років
Проживання: територіально р-н м. Лівобережна
Особисті якості
Відповідальність
Порядність
Цілеспрямованість
Вміння працювати у команді
Робота на результат
Перевага компаніям з офісом на Лівому березі або віддаленому формату співпраці

Irina

Бізнес асистент/компаньйон/керівник напрямку/контролер/письмовий перекладач/контент менеджер

Київ

46 років

Працює, але відкритий для пропозицій

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому