Працювала в 6 компаніях 10 років 10 місяців
Недержавні організації / NGO, Будівництво, Нерухомість та Девелопмент, FMCG, Консалтинг / Аудит
Finance assistant
Medecins Sans Frontieres
Недержавні організації / NGO
1 рік 4 місяці
09.2022 - 01.2024
- Cash management procedures in order to ensure the highest control and security and ensure cash availability;
- Process the payment to suppliers and keep strict on all documentation involved, informing the administration manager of any sort of disparity;
- Carry out all accounting tasks and activities in order to ensure strict control of all expenditures and the reliability of statements and documentation;
- Classify and prepare all accounting pieces;
- File the accounting documents and enter the accounting pieces in the accounting software;
- Managing personal files in order to ensure accuracy, compliance and on time payments;
- Preparing employment contracts in conformity with legal requirements including specific amendments, when necessary, in order to ensure local labor and fiscal law compliance;
- Preparing monthly pay slips for all staff, editing and updating the necessary data, in order to ensure the punctuality and accuracy of staff payroll;
- Support HR Manager/Coordinator with recruitment of new staff (posting of vacancies, support with screening of applications, contact with candidates, facilitation of test and interviews);
- Perform administration tasks (contract follow up, update of contact list, …);
- Support with translating documents into local language. Assists with meetings upon request;Make all administrative information available to the staff (posting, meetings, etc.);
- Follow up all expiring rental contract dates and inform the Administration Manager in order to leave enough time to arrange a renewal or look for some other alternative;
- Prepare and follow up of job postings and screening of submitted CVs, first evaluation of CVs + feedback to admin.
Керівник
ТОВ " Сервіс-Груп"
Будівництво
3 роки 6 місяців
03.2018 - 09.2021
- організація цілодобової безперебійної роботи об'єктів замовника 24/7;
- контроль ведення бухгалтерського та управлінського обліку в компанії;
- проведення та/участь у зустрічах та нарадах із замовниками, підрядниками та суміжними організаціями;
- планування строків виконання робіт та контроль їх дотримання;
- участь в організації виробництва вантажопідіймального обладнання;
- читання кошторисної документації;
- затвердження графіків платежів;
- безпосередній контроль оплати та закупівель;
- прийняття управлінських рішень;
- телефонні переговори, ведення ділового листування, написання офіційних листів;
- вирішення поточних питань із контрагентами;
- відповідь на офіційні запити замовників, органів державної влади;
- контроль та організація роботи інженерів за напрямками;
- впровадження та організація роботи цілодобової диспетчерської та аварійної служби;
- досвід роботи з адвокатами (подання позовів до суду);
- проведення співбесід;
- врегулювання внутрішніх питань у компанії;
- постановка завдань та цілей співробітникам;
- участь у розробці мотиваційних проектів;
- забезпечення життєдіяльності компанії;
- участь у тендерах;
- участь у виставках.
Начальник планово-економічного відділу
ТОВ "Сервіс-Груп"
Будівництво
1 рік 7 місяців
08.2016 - 03.2018
- - відновлення бухгалтерського обліку на підприємстві за минулі періоди;
- - постановка управлінського обліку з нуля;
- - написання технічного завдання для програміста 1С (налаштування програми для конкретного підприємства);
- - взаємодія та вирішення поточних питань безпосередньо з ген.замовником;
- - контроль перевиставлення робіт на замовника;
- - ведення 4-х ФОП 3 група;
- - калькуляція собівартості виробництва;
- - контроль оплат;
- - розрахунок собівартості оплат субпідрядних організацій;
- - контроль звітності філій;
- - нарахування зп;
- - звітність перед власником компанії.
Бухгалтер - материалист
ТОВ "МС Девелопмент"
Нерухомість та Девелопмент
1 рік 10 місяців
10.2014 - 08.2016
- - робота з первинною документацією, а також договорами постачальників та покупців групи компаній, контроль надання документів;
- - звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями групи компаній;
- - формування податкових зобов'язань, реєстрація податкових накладних;
- - формування банківських виписок, робота у Клієнт Банку;
- - взаємодія з директорами регіонів щодо дебіторської та кредиторської заборгованості, аналіз заборгованості;
- - облік ТМЦ (оприбуткування на складах регіонів, списання матеріалів за нарядами, формування матеріальних звітів);
- - формування внутрішніх аналітичних звітів з ТМЦ, експлуатації;
- - формування внутрішніх бухгалтерських та управлінських звітів групи компаній з доходів та витрат;
- - перевиставлення витрат усередині групи компаній, зовнішнім контрагентам;
- - робота з IT - відділом з оптимізації роботи бухгалтерського та управлінського обліку.
Спеціаліст з обліку та контролю ТМЦ
ІП "Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед"
FMCG
1 рік 5 місяців
05.2013 - 10.2014
- - акти звірок з покупцями;
- - інвентаризації на складах;
- - підготовка документів для видачі маркетингового устаткування в ринок;
- - перевірка документів контрагентів;
- - контроль відвантажень товарів покупцю;
- - формування витрат офісу;
- - вирішення поточних питань з життєдіяльності офісу.
Бухгалтер
ТОВ "ООС - України"
Консалтинг / Аудит
1 рік 3 місяці
06.2012 - 09.2013
Ключова інформація
Постійна участь у конференціях, семінарах, тренінгах як на території України, так і за межами країни. Закриті виїзні бухгалтерські семінари.
Навчалась в 1 закладі
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА АКАДЕМІЯ
Фінансовий, фінанси
Днепр, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Навчальний центр "Атлант"
Бухгалтерський та податковий облік +1С бухгалтерія
Школа англійської мови " Green Forest"
Тетяна Геннадіївна
Тетяна Геннадіївна
Finance assistant
Дніпро
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому