Працював в 4 компаніях   8 років 3 місяці

Банки, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Оператор контакт центру

Первый Украинский Международный Банк, АО / ПУМБ

Банки

6 місяців

11.2021 - 05.2022

  • Підтримка та консультація щодо продуктів компанії.
  • Продаж банківських сервісів.
  • Робота зі звітністю у CRM.

Менеджер по роботі з клієнтами

Motor City Limousine

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

5 місяців

02.2020 - 07.2020

  • Консультація англомовних клієнтів та оформлення замовлень щодо різноманітних заходів пов'язаних з перевезеннями та транспортуванням в США.
  • Погодження з водіями виконання поточних замовлень компанії та безпосередній моніторинг виконання транспортувань.

Супервайзер кол-центру

Ощадбанк

Банки

5 років 4 місяці

09.2014 - 01.2020

  • Орієнтовно, оцінив згідно KPI та надав зворотній звязок по більш ніж 8.5 тис прослуханим дзвінкам, що були опрацьовані операторами бізнес-лінії
  • Навчання та контроль KPI операторської групи до 20 чоловік як на площадці, так і на аутсорсінгу
  • Надання допомоги консультантам щодо звернень клієнтів на бізнес-лінію.

Оператор кол-центра банку

Ощадбанк

Банки

1 рік 9 місяців

01.2013 - 10.2014

  • Орієнтовно, опрацював понад 50 тис. звернень на бізнес-лінію щодо підтримки та консультації клієнтів.
  • Здобув достатньо досвіду роботи з клієнтами аби якісно розвивати свої Soft Skills, такі як комунікативні навички; ініціативність; причино-наслідкове та аналітичне мислення; асоціативна пам'ять; емоційний інтелект.

Ключова інформація

Маю релевантний досвід:

  • Лідогенератора
  • Менеджера з продажу по холодній базі клієнтів
  • Менеджера з продажу по теплій базі клієнтів
  • Редактора нормативної Бази Знань (актуалізація інформації, створення навчального відео-контенту)
  • Тренер по груповим та індивідуальним навчанням
  • Скриптолог (найрезультативніша оптимізація призвела до збільшення кросс-продажів протягом 3-х місяців на 40%)
  • Завідуючий керівника контакт-центру (дотримання дисципліни, корегування поточних налаштувань інтерактивного голосового меню для оптимізації та перерозподілу навантаження на вхідну лінію, контроль KPI площадки)

Переважно весь досвід роботи в контакт-центрі пов'язаний зі сферою e-commerce.

Маю розуміння щодо вимог та параметрів авторизаційних запитів, при виконанні безготівкових розрахунків згідно з правилами міжнародних платіжних систем

Маю здатність орієнтуватися та при потребі погоджувати подальші дії орієнтуючись по нормативним документам, офертам, комплексним договорам і т.д.

Навчався в 2 закладах

Міжнародний науково-технічний університет

Менеджмент.

Київ, 2022

Київський коледж будівництва архітектури та дизайну

Технік-технолог будівних матеріалів

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

вільно

Українська

рідна

Володимир

Супервайзер контакт-центру

Київ

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому