Працював в 4 компаніях 8 років 3 місяці
Банки, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
Оператор контакт центру
Первый Украинский Международный Банк, АО / ПУМБ
Банки
6 місяців
11.2021 - 05.2022
- Підтримка та консультація щодо продуктів компанії.
- Продаж банківських сервісів.
- Робота зі звітністю у CRM.
Менеджер по роботі з клієнтами
Motor City Limousine
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
5 місяців
02.2020 - 07.2020
- Консультація англомовних клієнтів та оформлення замовлень щодо різноманітних заходів пов'язаних з перевезеннями та транспортуванням в США.
- Погодження з водіями виконання поточних замовлень компанії та безпосередній моніторинг виконання транспортувань.
Супервайзер кол-центру
Ощадбанк
Банки
5 років 4 місяці
09.2014 - 01.2020
- Орієнтовно, оцінив згідно KPI та надав зворотній звязок по більш ніж 8.5 тис прослуханим дзвінкам, що були опрацьовані операторами бізнес-лінії
- Навчання та контроль KPI операторської групи до 20 чоловік як на площадці, так і на аутсорсінгу
- Надання допомоги консультантам щодо звернень клієнтів на бізнес-лінію.
Оператор кол-центра банку
Ощадбанк
Банки
1 рік 9 місяців
01.2013 - 10.2014
- Орієнтовно, опрацював понад 50 тис. звернень на бізнес-лінію щодо підтримки та консультації клієнтів.
- Здобув достатньо досвіду роботи з клієнтами аби якісно розвивати свої Soft Skills, такі як комунікативні навички; ініціативність; причино-наслідкове та аналітичне мислення; асоціативна пам'ять; емоційний інтелект.
Ключова інформація
Маю релевантний досвід:
- Лідогенератора
- Менеджера з продажу по холодній базі клієнтів
- Менеджера з продажу по теплій базі клієнтів
- Редактора нормативної Бази Знань (актуалізація інформації, створення навчального відео-контенту)
- Тренер по груповим та індивідуальним навчанням
- Скриптолог (найрезультативніша оптимізація призвела до збільшення кросс-продажів протягом 3-х місяців на 40%)
- Завідуючий керівника контакт-центру (дотримання дисципліни, корегування поточних налаштувань інтерактивного голосового меню для оптимізації та перерозподілу навантаження на вхідну лінію, контроль KPI площадки)
Переважно весь досвід роботи в контакт-центрі пов'язаний зі сферою e-commerce.
Маю розуміння щодо вимог та параметрів авторизаційних запитів, при виконанні безготівкових розрахунків згідно з правилами міжнародних платіжних систем
Маю здатність орієнтуватися та при потребі погоджувати подальші дії орієнтуючись по нормативним документам, офертам, комплексним договорам і т.д.
Навчався в 2 закладах
Міжнародний науково-технічний університет
Менеджмент.
Київ, 2022
Київський коледж будівництва архітектури та дизайну
Технік-технолог будівних матеріалів
Киев, 2011
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
вільно
Українська
рідна
Володимир
Володимир
Супервайзер контакт-центру
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/66531c3d-a41e-4975-8c3d-bd0ea4e54833.jpg)
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому