Працював в 4 компаніях   13 років 2 місяці

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG

Керівник відділу продажу

ТОВ «ЮР’ЇВ» Jewelery Manufacturing Company

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

07.2022 - 03.2024

Створення з «0» системи збуту в компанії. Побудова сильної сейлз – команди у нестабільних умовах. Стратегічний вплив на дохід компанії.

  • Приймав участь у формуванні стратегічного та тактичного планів розвитку кожного окремого регіону на території України та компанії в цілому.
  • Контроль ефективності роботи відділу продажів на території з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у регіоні.
  • Здійснював постановку цілей команді продажу та аналізував хід їх виконання, вносив відповідні ефективні корективи.
  • Побудував взаємовигідні відносин зі стратегічними та новими клієнтами. Постійно підтримував партнерські відносини із дистрибуторами, контролював ефективність їхньої діяльності.
  • Здійснював контроль ефективності каналів продажу, розподіл інвестицій, витратних частин. Бюджетування: розробка, погодження та контроль виконання.
  • Відстежував дотримання цінової політики кожного окремого регіону на території України. Реалізація програм, створених задля просування продукції.
  • Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва співробітниками регіону, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи.
  • Сприяння навчанню та навчання менеджерів із продажу.
  • Збір інформації про ситуацію на території та її аналіз.
  • Пряме підпорядкування та звітність Власнику компанії.
  • Особиста активація та ведення стратегічних клієнтів : Столична ювелірна фабрика, Золота країна (Срібна країна), Золотий Вік (Срібний Вік), AURUM, SOVA.

Регіональний менеджер (FMCG, дистрибуція, Modern Trade, Traditional Trade, HoReCa, E-commerce)

ПрАТ Оболонь

FMCG

9 років 7 місяців

05.2012 - 12.2021

Управління повним циклом збуту продукції від виробника до кінцевого споживача, із забезпеченням маркетингової підтримки та організації роботи дистрибуторів та торгових команд.

  • Керівництво підрозділами з продажів в Північному регіоні (Київ та обл., Житомирська обл., Чернігівська обл.).
  • Забезпечення виконання стратегії компанії в усіх напрямках продажів в регіоні, виконання планів та KPI's, збільшення прибутку компанії від збуту за всіма групами продуктів.
  • Орієнтація на задоволення потреб клієнта, підвищення лояльності, виявлення потенціалу, висвітлюючи клієнту як можна вирішувати проблеми за допомогою продукту компанії з отриманням безпосередньої вигоди.
  • Відповідав за організацию open space, street food фестивалів та спортивних подій (Євро 2012, Formula 1 H2O, MOTO FEST, Atlas Weekend, Zibert Fest на Контрактовій, Ляпис 98, Агро та ін.)
  • Побудова взаємовигідних партнерських стосунків в Retail, локальні, регіональні мережі та АЗС. (Novus, Auchan, Metro, Fozzy Group, Box Market, ФОРА, АТБ, KFC, Domino's Pizza, Пузата Хата, Mister Cat, OKKO, WOG, БРСМ та ін. ).
  • Можу ефективно діяти у динамічно зростаючому конкурентному середовищі.( Введення нової ВТМ, спільна розробка Privet Label для партнера ТОВ Антип в мережі МРП (магазин розливного пива) LITRA (ТМ HAGEN)). Успішна співпраця - Море пива, Hop Hey, Пивна Лавка, LITRA, BeerMarket, BOTTLE та ін.
  • Фокус на безперервному вдосконаленні всіх процесів розвитку компанії. (Направлення на розвиток e-Commerce та фітнес індустрії, заключення угоди на співпрацю з Rozetka, CrossFitBanda, АтлетіКо ). Підхоплення напрямку грального бізнесу - FAVBET.
  • Постійна плідна робота на випередження конкурента. (Створення колаборації з СІЛЬПО (з посиленням долі присутності за рахунок холодної дистрибуції, холодильні шафи ТМ «Hike») на доставку продукції кінцевим споживачам.).
  • Розробляв та успішно реалізовував BTL активності, промо, мотиваційні програми як для дистрибутора, мережі так і для кінцевого споживача. Контролював та проводив оцінку трейд-маркетингових заходів, враховуючи P&L можливості компанії, приділяючи особливу увагу контролю та оптимізації дебіторської заборгованості.
  • Маю досвід успішного управління торговою командою з великою кількістю людей (останній період 5 супервайзерів, 246 мерчандайзерів). Розробка проектів на введення/скорочення торгівельних зон для підвищення якості обслуговування території та збільшення об'ємів продаж - ефективне та правильне використання ресурсів компанії.
  • Під моїм керівництвом було підвищено порядка 11 торгівельних представників до посади супервайзера та 3ьох супервайзерів до посади територіальногого менеджера.
  • Відповідав за управління дистрибуційними компаніями за дотримання ними забов'язань перед ПрАТ «Оболонь». Забезпечував та контролював необхідний запас продукції на складах дистрибуційних компаній. Організовував та погоджував логістику на закріпленій території(порядка 12 дистрибуційних компаній Київ, Київська, Житомирська, Чернігівська області.).
  • Позитивно відношусь до автоматизації та діджиталізації операційної діяльності, для звільнення часу під креативний підхід до завдань. ( Побудова нового відділу контролю мерчандайзерів, спільно з компанією IP Land з устаткуванням та впровадженням програми «Effie» на платформі Андроїд).

Фахівець з методів розширення ринку збуту (супервайзер)

ПрАТ "Оболонь"

FMCG

11 місяців

05.2011 - 04.2012

Відмінне виконання «Цикла супервайзера», що призвело до створення системної торгової команди з високими показниками результативності

  • Контролював дотриманням умов комерційної політики. Виконання обсягів продажів та інших KPI's, встановлених компанією.
  • Координація дій команди, знання основ управління людьми. Досвід побудови та розвитку успішної команди продажів, навчання, донесення цілей, мотивація співробітників.Виконував підбір, навчання та коучинг співробітників. (Оптимізація процесів пошуку ефективного персоналу).
  • Здійснював контроль поточної роботи «польових» співробітників. (Проведення storе-cheсk, налагодження сейлз процесів - етапи торгового візиту, підбір тактики та воронки продажів).
  • Постійний аналіз ринку, пошук і реалізація нових можливостей по розширенню клієнтської бази, внесення пропозицій по оптимізації і перерозподілу для більш ефективного використання ресурсів компанії (бюджети, люди, інструменти і т.п.) для виконання поставлених цілей за обсягами продажів і збільшення прибутковості компанії.
  • Контроль необхідного документообігу, регулярна звітність та адміністрування в CRM-системі та 1С.
  • Підписання нових угод на вигідних умовах, позиція «win-win».
  • Успішно реалізував кількісну та якісну дистрибуцію на ввіреній території, що в свою чергу вплинуло на зростання долі продукції компанії на ринку, в порівнянні з конкурентами.
  • Створення та управління маршрутизацією для торгового персоналу із залученням логістичних данних та специфіки роботи клієнтів.
  • Орієнтація торгового персоналу, виключно на результат та розвиток.

Менеджер з продажу

ТОВ "Кушнер"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

08.2010 - 04.2011

Тренування точності мислення, навички створення конкретних планів вирішення будь-якої задачі на основі фактів. Систематичне виконання торгівельних етапів продажу.

  • Відвідування торгових точок згідно запланованого маршруту.
  • Перемовини з власниками та ОПР торгових точок, щодо співпраці та заключення договорів.
  • Отримання від клієнтів замовлення, вплив на асортимент, ротацію продукції. Розробка та презентація комерційних пропозицій на постачання товару.
  • Контроль своєчасності постачання продукції в торгові точки на визначеній території згідно з замовленням.
  • Забезпечення наявності повного асортименту продукції у всіх торгових точках на визначеній території, згідно встановлених норм та категоризації.
  • Правильне використання інструментів компаніїї, робота з ТМЦ та ефективна холодна дистрибуція. (Здійснення контролю використання холодильного устаткування торговими точками за цільовим призначенням та окупністю).
  • нструктаж персоналу торгової точки, щодо використання обладнання, мерчандайзингу продукції, сприяння просуненню товару торгової марки
  • Контроль дебіторської заборгованості, перемовини щодо своєчасного погашення такої заборгованості клієнтами
  • Збілшення об'єму відвантажень, впровадження маркетингових заходів, розроблення стандартів викладки.
  • Аналіз ринку конкурентів, моніторинг конкурентного середовища, контроль ціноутворення, маржинальність продукції.

Ключова інформація

  • Маю багаторічний досвід управління комерційною структурою, вмію швидко приймати рішення та нести за них відповідальність.
  • Добре орієнтуюсь у сучастних реаліях ринків збуту, методами вивчення попиту на продукцію.
  • Відмінні комунікативні та переговорні навички, успішний досвід ведення переговорів на рівні власників бізнесу.
  • Розвинені лідерські компетенції. Високий рівень відповідальності, чесність і відкритість.
  • Фінансова грамотність, знання основ фінансового обліку, планування і бюджетування.
  • Знання основ маркетингу і трейд маркетингу, а також побудови і роботи логістики та клієнтського сервісу.
  • Висока працездатність, готовність до ненормованого робочого дня та короткострокових відряджень.
  • Позитивне ставлення до нового досвіду і зацікавленний у навчанні та постійному розвитку.

Навчався в 2 закладах

Київський національний торговельно-економічний університет

Повна вища освіта за спеціальністю "Товарознавство та комерційна діяльність", кваліфікація магістр з товарознавства та комерційної діяльності

Київ, 2011

Київський національний торговельно-економічний університет

Базова вища освіта за напрямом "Торгівля", кваліфікація бакалавр з торгівлі

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

ПрАТ Оболонь

2016

  • ПрАТ «Оболонь», Тренінг «Робота із запереченнями» (2020)
  • ПрАТ «Оболонь», Тренінг «Успішні переговори» (2019)
  • Тренінг «Time management» (2018)
  • Практичний тренінг-семінар «Як стати гуру мерчандайзинга» (2017)
  • Тренінг «управління особистою ефективністю» (2016)

Додаткова інформація

Професійні та інші навички

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп'ютером :Internet, MS Office и Office 365 (Word, Excel, Outlook, PowerPoint), Google таблиці, BUT(Bisness Analitycs Tools), 1С, електронна пошта, месенджери, офісна оргтехніка
  • Водійське посвідчення категорії: A,B,C (17 років досвіду), вільно використовую в даний час.
  • Наявність закордонного біометричного паспорту

Захоплення та інтереси

  • До 20 років професійне заняття спортом - рукопашний бій.
  • На даний час любительске захоплення тренажерний зал,футбол, баскетбол.
  • Активний відпочинок із сімєю, кіно, подорожі.

Рекомендації

  • Меленчук Юрій Степанович - Директор з продажу ПрАТ «Оболонь» (095) 282 80 20
  • Дробітько Максим Петрович - Зам. директора з продажу ПрАТ «Оболонь» (067) 506 05 03
  • Шматлай Юрій Юрійович - Директор з продажу ТД «Поляков» (050) 313 93 53

Додаткова інформація

  • дуже харизматичний;
  • готовність до короткострокових відряджень;
  • навички ділового мовлення;
  • вміння самостійно приймати рішення;
  • аналітичні здібності, прагнення до саморозвитку;
  • вміння обробляти велику кількість інформації;
  • вміння працювати в команді, комунікабельність;
  • вміння вирішувати конфлікти;
  • вміння переконувати, ораторські здібності;
  • навички телефонних продажів і переговорів;
  • досвід ділового листування;
  • грамотна письмова і усна мова;
  • вміння досягати поставленої мети;
  • націленість на результати;
  • вміння брати відповідальність за командні та власні досягнення;
  • вміння швидко засвоювати нову інформацію;
  • навички створення та проведення презентацій.

Олександр Сергійович

онлайн

Регіональний/територіальний менеджер (управитель) із збуту; Керівник відділу продаж

Київ

60 000 грн.

35 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 44 хвилини тому