Працював в 5 компаніях   5 років

Телекомунікації / Зв'язок

Фахівець з продажу корпоративних рішень

ПрАТ "Київстар"

Телекомунікації / Зв'язок

9 місяців

08.2023 - 05.2024

Робота з існуючими клієнтами, надання якісної підтримки, обслуговування, вирішення складних питань та розширення портфелю послуг.

Пошук та залучення нових клієнтів в сегменті великі підприємств.

Введення проектів, комунікація з різними відділами компанії для надання якісного сервісу клієнтам.

Проведення переговорів з клієнтами на рівні СЕО, СЕО-1, СЕО-2.

Утримання та розвиток існуючої бази.

Створення та погодження індивідуальних кейсів для клієнтів.

Продаж послуг компанії:

-Мобільний зв'язок

-Фіксований зв'язок (Інтернет, IP-Телефонія, 0-800, Канали передачі даних, Хмарна АТС)

-Big Data (Adwisor, SMS/Viber-Bulk, Гео-Аналітика, Аналітика, пошук потенційних клієнтів, тощо)

-Хмарні рішення (Microsoft Azure, Microsoft 365 для бізнесу)

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Фахівець з підтримки продажів фіксованого зв’язку

ПрАТ "Київстар"

Телекомунікації / Зв'язок

8 місяців

12.2022 - 08.2023

Підтримка та розвиток нових територій Домашнього Інтернету від Київстар.

Пошук та навчання персоналу в магазинах Київстар, Підрядної організації, D2D-Канал, CC, тощо.

Контроль виконання планових показників як особистих так і співробітників магазину, підрядної організації, D2D-каналу, СС, тощо.

Проведення BTL-Активностей разом з менеджерами D2D-каналу, Мультибренду, Активних продажів, Монобренду для залучення нових клієнтів до послуг компанії

Контроль якості обслуговування клієнтів в магазина, СС, тощо

Комунікація з різними віддалами компанії

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Консультант корпоративного напрямку

КТС МАЙСТЕР

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 5 місяців

07.2020 - 12.2022

Робота з новими та існуючими клієнтами корпоративного ринку в сегменті МСБ (Малий та Середній бізнес)

Розвиток, розширення портфелю послуг, надання сервісної підтримки, утримання існуючої бази клієнтів

Залучення та робота з новими клієнтами (Які звернулись до магазину, по ЛІДу, або самостійної проробки.

Вирішення конфліктних ситуації.

Посада: Експерт з розвитку бізнес-клієнтів ПрАТ "Київстар" по партнерській угоді між ПП "КТС Майстер" та ПрАТ "Київстар"

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Консультант корпоративного напрямку

КомТехСервіс

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

12.2019 - 07.2020

Робота з новими та існуючими клієнтами корпоративного ринку в сегменті МСБ (Малий та Середній бізнес).

Розвиток, розширення портфелю послуг, надання сервісної підтримки, утримання існуючої бази клієнтів.

Залучення та робота з новими клієнтами (Які звернулись до магазину, по ЛІДу, або самостійної проробки.

Вирішення конфліктних ситуації.

Посада: Експерт з розвитку бізнес-клієнтів ПрАТ "Київстар" по партнерській угоді між ПП "КТС Майстер" та ПрАТ "Київстар"

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Продавец-консультант

Сота-Альянс, ООО

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

06.2019 - 11.2019

Продаж основного товару. Обслуговування абонентів ПрАТ "Київстар"

Ключова інформація

Захоплююся: Технікою, велосипедами, музикою та багато іншим.

Особисті якості: Швидко навчаюся, стежу за новинами в сфері: техніки, телекомунікацій і роботи. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору.

Навчався в 2 закладах

Національний університет "Одеська політехніка"

Державне управління та місцеве самоврядування. Інститут публічної служби та управління "Публічне управління та адміністрування"

Одеса, 2027

ОПЛМТ (ОДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ)

Водіїв суден, матрос-електрозварник

Одесса, 2019

Володіє мовами

Російська

рідна

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Фокус на клієнті

Одеса, 2019

Комп'ютерні курси (MS Office, html та інше)

Одесса, 2015

Проходив курс 9 місяців. Вдосканалення роботи з додатками Microsoft Office, Html та інше

Кирилл Сергійович

Фахівець з продажу корпоративних рішень / Супервізор

Одеса

Готовий переїхати: Київ

26 000 грн.

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 день тому