Працював в 5 компаніях 5 років
Телекомунікації / Зв'язок
Фахівець з продажу корпоративних рішень
ПрАТ "Київстар"
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
08.2023 - 05.2024
Робота з існуючими клієнтами, надання якісної підтримки, обслуговування, вирішення складних питань та розширення портфелю послуг.
Пошук та залучення нових клієнтів в сегменті великі підприємств.
Введення проектів, комунікація з різними відділами компанії для надання якісного сервісу клієнтам.
Проведення переговорів з клієнтами на рівні СЕО, СЕО-1, СЕО-2.
Утримання та розвиток існуючої бази.
Створення та погодження індивідуальних кейсів для клієнтів.
Продаж послуг компанії:
-Мобільний зв'язок
-Фіксований зв'язок (Інтернет, IP-Телефонія, 0-800, Канали передачі даних, Хмарна АТС)
-Big Data (Adwisor, SMS/Viber-Bulk, Гео-Аналітика, Аналітика, пошук потенційних клієнтів, тощо)
-Хмарні рішення (Microsoft Azure, Microsoft 365 для бізнесу)
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Фахівець з підтримки продажів фіксованого зв’язку
ПрАТ "Київстар"
Телекомунікації / Зв'язок
8 місяців
12.2022 - 08.2023
Підтримка та розвиток нових територій Домашнього Інтернету від Київстар.
Пошук та навчання персоналу в магазинах Київстар, Підрядної організації, D2D-Канал, CC, тощо.
Контроль виконання планових показників як особистих так і співробітників магазину, підрядної організації, D2D-каналу, СС, тощо.
Проведення BTL-Активностей разом з менеджерами D2D-каналу, Мультибренду, Активних продажів, Монобренду для залучення нових клієнтів до послуг компанії
Контроль якості обслуговування клієнтів в магазина, СС, тощо
Комунікація з різними віддалами компанії
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Консультант корпоративного напрямку
КТС МАЙСТЕР
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 5 місяців
07.2020 - 12.2022
Робота з новими та існуючими клієнтами корпоративного ринку в сегменті МСБ (Малий та Середній бізнес)
Розвиток, розширення портфелю послуг, надання сервісної підтримки, утримання існуючої бази клієнтів
Залучення та робота з новими клієнтами (Які звернулись до магазину, по ЛІДу, або самостійної проробки.
Вирішення конфліктних ситуації.
Посада: Експерт з розвитку бізнес-клієнтів ПрАТ "Київстар" по партнерській угоді між ПП "КТС Майстер" та ПрАТ "Київстар"
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Консультант корпоративного напрямку
КомТехСервіс
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
12.2019 - 07.2020
Робота з новими та існуючими клієнтами корпоративного ринку в сегменті МСБ (Малий та Середній бізнес).
Розвиток, розширення портфелю послуг, надання сервісної підтримки, утримання існуючої бази клієнтів.
Залучення та робота з новими клієнтами (Які звернулись до магазину, по ЛІДу, або самостійної проробки.
Вирішення конфліктних ситуації.
Посада: Експерт з розвитку бізнес-клієнтів ПрАТ "Київстар" по партнерській угоді між ПП "КТС Майстер" та ПрАТ "Київстар"
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Продавец-консультант
Сота-Альянс, ООО
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
06.2019 - 11.2019
Продаж основного товару. Обслуговування абонентів ПрАТ "Київстар"
Ключова інформація
Захоплююся: Технікою, велосипедами, музикою та багато іншим.
Особисті якості: Швидко навчаюся, стежу за новинами в сфері: техніки, телекомунікацій і роботи. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але при цьому вмію відстоювати свою точку зору.
Навчався в 2 закладах
Національний університет "Одеська політехніка"
Державне управління та місцеве самоврядування. Інститут публічної служби та управління "Публічне управління та адміністрування"
Одеса, 2027
ОПЛМТ (ОДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ)
Водіїв суден, матрос-електрозварник
Одесса, 2019
Володіє мовами
Російська
рідна
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Фокус на клієнті
Комп'ютерні курси (MS Office, html та інше)
Проходив курс 9 місяців. Вдосканалення роботи з додатками Microsoft Office, Html та інше
Кирилл Сергійович
Кирилл Сергійович
Фахівець з продажу корпоративних рішень / Супервізор
Одеса
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому