Працював в 9 компаніях   11 років 5 місяців

Освіта, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Юридичні послуги, Телекомунікації / Зв'язок, HR, Торгівля роздрібна / Retail

Лідогенератор Teem Lead

Антишкола SpeceDeer

Освіта

2 роки 2 місяці

07.2022 - 09.2024

Основні обов'язки:

Пошук потенційних клієнтів:

Виявлення і залучення нових потенційних клієнтів для компанії замовника.

Лідогенерація через рекламу:

Організація і управління рекламними кампаніями для генерації лідів.

Лідогенерація через SIP телефонію:

Використання власної SIP телефонії та сервера для автодозвону і генерації лідів.

Пошук та підбір персоналу.

Рекрутинг і підбір кваліфікованих співробітників для ефективної обробки лідів.

Технічна підтримка проекту:

Забезпечення безперебійної технічної роботи проекту в межах свого функціоналу, включаючи підтримку власної CRM та SIP телефонії.

Контроль і аналіз роботи менеджерів-рекрутерів для забезпечення досягнення планових показників компанії.

Керівник колл-центру

Hostel24

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 роки 4 місяці

05.2022 - 09.2024

Основні обов'язки:

Пошук і підбір менеджерів:

Організація і проведення процесу підбору менеджерів з обслуговування для мережі хостелів.

Навчання менеджерів:

Проведення навчання для нових менеджерів, включаючи ознайомлення зі стандартами обслуговування, роботою з CRM-системою та веденням системи.

Контроль трудової дисципліни:

Моніторинг і контроль робочого часу, табуляції, графіків вихідних та інших аспектів трудової дисципліни співробітників.

Розрахунок заробітної плати:

Підрахунок заробітної плати співробітників компанії, включаючи бонуси та премії.

Розробка скриптів та стандартів:

Розробка та вдосконалення скриптів і стандартів обслуговування для забезпечення високого рівня сервісу.

Технічний супровід проекту:

Забезпечення технічної підтримки проекту, включаючи дистанційне налаштування робочих місць та налаштування телефонії.

Аудит дзвінків:

Планове прослуховування дзвінків з метою перевірки дотримання стандартів обслуговування компанії.

Супервайзер кол-центру дистанційно

Амадео право

Юридичні послуги

2 роки 1 місяць

07.2022 - 08.2024

Компанія займається первинною юридичною домогою , основне завдання відділу обробити гарячий лід та забезпечення того щоб клієнт фізично звернувся (прийшов на зустріч) до компанії замовника.

Основні обов'язки:

Пошук і найм:

-Організація повного циклу пошуку, відбору та найму менеджерів колл-центру.

Розробка скриптів:

-Розробка та адаптація скриптів продажу та обслуговування клієнтів відповідно до стандартів компанії.

Навчання персоналу:

-Проведення навчання співробітників від освоєння CRM-системи до готовності до роботи в лінії.

-Контроль і аналіз роботи менеджерів-рекрутерів для забезпечення досягнення планових показників компанії.

Контроль трудової дисципліни:

-Моніторинг і контроль робочого часу, табуляції, графіків вихідних та інших аспектів трудової дисципліни.

Розрахунок заробітної плати:

-Підрахунок заробітної плати для співробітників колл-центру, включаючи бонуси та премії.

Управління CRM та SIP телефонією: -Підбір, налаштування та супровід CRM-системи і SIP телефонії для забезпечення ефективної роботи компанії.

Керівник колл-центру

time2call

Телекомунікації / Зв'язок

6 років 5 місяців

03.2018 - 08.2024

Пошук проектів:

Пошук нових проектів, зокрема міжнародних, для розширення діяльності колл-центру.

Налагодження умов з замовниками:

Установлення умов співпраці з замовниками та забезпечення успішного старту проектів.

Пошук та адаптація персоналу:

Рекрутинг та адаптація персоналу, включаючи HR-менеджерів, супервайзерів та операторів.

Розробка навчального матеріалу:

Розробка навчальних матеріалів і впровадження їх у роботу колл-центру.Навчання персоналу:

Проведення первинного навчання нових співробітників та вторинної роботи з менеджерами.

Запуск і розширення проектів:

Організація запуску нових проектів і їх подальше розширення.

Технічний супровід:

Забезпечення технічного супроводу роботи колл-центру, включаючи CRM-системи та телефонію.

Контроль трудової дисципліни:

Моніторинг і контроль робочого часу, табуляції, графіків вихідних та інших аспектів трудової дисципліни.

Контроль якості виконання проектів:

Контроль виконання планових показників, стандартів обслуговування та ефективності проектів.

Забезпечення господарської діяльності:

Забезпечення господарської діяльності колл-центру, від виплат заробітної плати до умов у приміщенні.

Керівник кол-центру

MEDIUS WORK & CONSULTIN

HR

1 рік 5 місяців

04.2022 - 09.2023

Основні обов'язки:

Пошук менеджерів-рекрутерів:

Організація і проведення процесу підбору менеджерів-рекрутерів для компанії. Навчання нових менеджерів.

Розробка і проведення програм навчання для нових менеджерів-рекрутерів з нуля.

Розробка скриптів:

Розробка та адаптація скриптів для рекрутингових процесів відповідно до стандартів компанії.

Покращення CRM-системи:

Допомога в удосконаленні CRM-системи відповідно до потреб компанії.

Технічний супровід проекту:

Забезпечення технічної підтримки проекту, включаючи управління телефонією та дистанційне налаштування робочих місць співробітників.

Контроль трудової дисципліни:

Моніторинг і контроль робочого часу, табуляції, графіків вихідних та інших аспектів трудової дисципліни.

Розробка методів лідогенерації:

Розробка та впровадження методів лідогенерації, парсинг даних, аналіз конкурентів та інших стратегій для підвищення ефективності.

Розрахунок заробітної плати:

Розрахунок і виплата заробітної плати співробітникам, включаючи бонуси та премії.

Аналіз роботи менеджерів:

Контроль і аналіз роботи менеджерів-рекрутерів для забезпечення досягнення планових показників компанії.

Керівник відділу продажу ( товарка)

BD Teem

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

03.2023 - 08.2023

Основні обов'язки:

1.Рекрутинг і найм:

-Проведення набору нових менеджерів з продажу для забезпечення потреб компанії.

2.Адаптація та навчання:

-Організація і проведення повного циклу адаптації нових співробітників.

-Розробка та проведення навчальних програм з продажу для нових та існуючих менеджерів.

3.Контроль трудової дисципліни:

-Моніторинг дотримання графіка роботи, табуляції робочого часу, перерв, вихідних та відпусток у відділі продажу.

4.Розробка скриптів:

-Формування нових і вдосконалення існуючих скриптів для продажу товарів.

-Актуалізація скриптів відповідно до змін на ринку та у компанії. 5.Підбір додаткових товарів:

-Розробка і реалізація стратегій для підвищення обсягу продажу через апсейл та кроссейл.

6.Виконання планів продажу:

-Забезпечення досягнення норм продажу у розрізі день/місяць. -Контроль і аналіз роботи менеджерів-рекрутерів для забезпечення досягнення планових показників компанії. Прослуховування , тренінги , робота над помилками .

Досягнення: Досягнуто стабільного приросту викупу та апсейлу під час роботи на проекті.

  • Планирование и организация своей работы
  • Постоянное обучение и развитие профессиональных навыков
  • Керівник колл-центру

    Полигон

    Телекомунікації / Зв'язок

    3 роки 6 місяців

    04.2014 - 10.2017

    Основні обов'язки:

    Адміністративні обов'язки:

    Контроль адміністративних підрозділів:

    Управління роботою HR, системного адміністратора, прибиральниці та охорони. Підтримка колл-центру:

    Забезпечення безперебійної роботи колл-центру, матеріальна відповідальність за майно підрозділу.

    Виплата заробітних плат:

    Організація і контроль процесу виплати заробітної плати співробітникам.

    Функціональні обов'язки:

    Підбір та навчання супервайзерів.

    Підбір, навчання та введення в посаду супервайзерів для груп колл-центру.

    Контроль роботи супервайзерів:

    Моніторинг і оцінка роботи супервайзерів.

    Реалізація проектів:

    Виведення проектів колл-центру на рівень, відповідний вимогам замовника, включаючи вихідні лінії для Київстар Домашній Інтернет і Телебачення, обслуговування та ремонт обладнання Київстар, продаж кредитних карток банку «Тинькофф».

    Контроль якості обслуговування:

    Контроль якості обслуговування вхідної лінії відповідно до вимог замовників, таких як БІМ Банк, МТС Банк, АвтоRu, Ощад Банк, Кредитний Відділ, Київстар Логістика-Підключення. Запуск нових проектів: Організація і запуск нових проектів колл-центру. Додаткові обов'язки:

    Контроль групи продажу:

    Контроль роботи групи продажу Київстар Домашній Інтернет як виконувач обов'язків супервайзера.

    Керівник Колл центру з нуля

    ООО Роден СС

    Телекомунікації / Зв'язок

    6 місяців

    10.2013 - 04.2014

    Основні обов'язки:

    Організація роботи колл-центра: Організація і координація всієї діяльності колл-центра від А до Я, включаючи всі аспекти його функціонування.

    Технічна діяльність:

    Організація технічного забезпечення підрозділу, включаючи налаштування приміщення та управління виплатами заробітної плати. Підбір і управління адміністративним персоналом:

    Підбір і управління адміністративним персоналом, включаючи HR і системного адміністратора.

    Розробка алгоритмів взаємодії:

    Розробка алгоритмів роботи та взаємодії між підрозділами колл-центра і іншими відділами компанії.

    Формування відділу продажів:

    Формування і управління відділом продажів послуг замовника (Воля) у містах Полтава і Харків для домашнього інтернету та телебачення. Розробка алгоритму роботи відділу підключень:

    Розробка алгоритмів роботи і взаємодії відділу підключень (монтажники) у містах Полтава і Харків.

    Розробка інструкцій для відділу логістики:

    Розробка алгоритмів взаємодії і посадових інструкцій для відділу логістики.

    Впровадження скриптів продажів:

    Розробка і впровадження ефективних скриптів продажів за цільовими напрямками.

    Тренінги для нових і діючих співробітників:

    Проведення первинних і вторинних тренінгів по продукту для нових співробітників. Проведення тренінгів по технологіях продажів і боротьби з запереченнями для діючих менеджерів колл-центра.

    Аналіз роботи і якості обслуговування:

    Аналіз роботи відділу і якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів замовника.

    Руководитель группы продаж / супервайзер Колл центра

    Мидас телеком

    Телекомунікації / Зв'язок

    8 місяців

    03.2011 - 11.2011

    Основні обов'язки:

    Подбір та навчання персоналу:

    Підбір і навчання персоналу для активних продажів домашнього проводного інтернету Київстар.

    Адаптація та мотивація персоналу:

    Адаптація нових співробітників, введення в посаду, утримання відтоку персоналу та мотивація закріпленого відділу.

    Тренінги для нових співробітників:

    Проведення первинних і вторинних тренінгів по продукту для нових співробітників.

    Тренінги для діючих менеджерів:

    Проведення тренінгів по технологіям продажів і боротьбі з запереченнями для діючих менеджерів колл-центра.

    Виконання планів продажів:

    Забезпечення досягнення планів продажів за закріпленим відділом (холодна лінія). Аналіз роботи і якості обслуговування:

    Аналіз роботи відділу і якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів замовника.

    Розробка та впровадження скриптів:

    Розробка ефективних скриптів продажів і впровадження їх у роботу. Аналіз конкурентної середовища:

    Аналіз конкурентного середовища та адаптація скриптів під особливості регіону (21 місто України).

    Ключова інформація

    Створення колл центру з нуля

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    вільно

    Українська

    рідна

    Курси, тренінги, сертифікати

    Управління та розвиток КЦ

    Черкассы, 2016

    3-х денний курс навчання в колл центрі ПРАТ Київстар в м.Черкаси 

    Техніка продаж та мотивації персоналу

    Полтава, 2015

    Тренер компанії VEGA в рамкам співпрації між компаніями 

    Создание и управление Колл центроам

    Харьков, 2013

    Курс от консалтиногой компании Окриляя Успехом 

    Рустам Улашбойович

    Керівник супервайзер колл центру

    Полтава

    20 000 грн.

    36 років

    Активно шукає роботу

    проектна робота, неповна зайнятість, повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 7 годин тому