Працювала в 6 компаніях 13 років 7 місяців
Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Менеджер з персоналу
Будівництво
Будівництво
2 роки 3 місяці
08.2022 - до теперішнього часу
Ведення кадрового діловодства в повному об’ємі:
• оформлення прийняття, звільнення, переводу співробітників відповідно до законодавства;
•ведення особових справ, особових карток П-2, оформлення та ведення обліку трудових книжок працівників;
•ведення штатного розпису, затвердження, внесення змін;
• зміна окладів;
•веденя та контроль табеля обліку робочого часу працівників;
•розробка та впровадження посадових інструкцій, положень про відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, положення та договір про захисту персональних даних працівників положення та договір про мат. відповідальність;
•участь у розробці та впровадження автоматизованих процесів кадрового документообігу;
•складання та контроль дотримання графіка щорічних і додаткових відпусток;
•підготовка довідок про теперішню та минулу роботу працівників;
•взаємодія з бухгалтерією по ділянках заробітної плати, пільг та компенсацій, резерву відпусток; обчислення трудового стажу для листків непрацездатності;
•контроль забезпечення чіткого виконання нормативних актів та КЗпП України при роботі з кадрами;
•консультування співробітників підприємства з кадрових питань;
•пошук та підбір персоналу згідно з політикою компанії.
інспектор з кадрів
ТОВ "АТБ-маркет"
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 4 місяці
12.2017 - 04.2022
- Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переміщення, звільнення.
- Оформлення, облік та зберігання трудових книжок.
- Оформлення щорічних та додаткових відпусток
- Формування особистих справ.
- Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
- Оформлення листків непрацездатності.
фахівець І категорії
Київський національний університет будівництва та архітектури
Освіта
2 роки 11 місяців
07.2014 - 06.2017
- - Оформлення прийняття, переміщення та звільнення персоналу.
- - Формування графіка відпусток та їх надання.- Ведення трудових книжок, приватних справ.
- - Формування кадрового резерву.- Скорочення штату співробітників.
- - Ведення штатного формуляра працівників.
- - Здійснення заходів щодо реорганізації підрозділів.
- - Підготовка статистичної звітності щодо руху персоналу.
- - Підготовка та подання до податкових органів інформації про прийняття на роботу співробітників.
- - Листування з іншими організаціями.
Спеціаліст приймальної комісії
Відкритого міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Освіта
6 місяців
06.2012 - 12.2012
- - Надання консультацій вступникам щодо правил прийому, напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті.
- - Оформлення первинних документів при поданні вступниками документів до вступу.
- - Робота з базою даних «Акцент» (внесення даних про вступників).
- - Здійснення контролю за правильністю оформлення первинних документів при вступі.
- - Формування справ вступників та передача їх до архіву.
Продавець непродовольчих товарів
ПП «Піонер-трейд»
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 2 місяці
10.2008 - 12.2010
Бухгалтер-касир
ПП «СтройОпт»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
09.2005 - 08.2006
Навчалась в 2 закладах
Відокремлений структурний підрозділ «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури»
Спеціальність «Менеджмент», Кваліфікація: Менеджер-економіст
Київ, 2017
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».
Напрям підготовки: документознавство та інформаційна діяльність. Кваліфікація: бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності.
Київ, 2016
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
1С: Зарплата та управління персоналом
2017 - 1С: Зарплата та управління персоналом 2016 р. - Всеукраїнський Кадровий Конгрес (м. Київ). 2015 р. - Консалтингова компанія «ГЛОБАЛ-ІНФОРМ» (м. Київ). Програма: «Відділ кадрів: актуальні зміни в КЗпП, соціальному і пенсійному страхуванні, нові закони і акти (семінар). 2005 р. - Навчальний центр Академії бізнесу та права ім. Н. Кручініної (м. Сімферополь) Програма: «Бухгалтерський облік +. 1С: Бухгалтерія » (курси). Програма: «Користувач ПК»
Додаткова інформація
Свій розділ
Шукаю роботу дистанційного типу... Якщо у Вас багато роботи, але недостатньо для того, щоб брати інспектора на ставку, рада буду допомогти.
Ольга Павлівна
Ольга Павлівна
Менеджер персоналу, інспектор з кадрів
Київ
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 днів тому