Працювала в 6 компаніях   13 років 7 місяців

Будівництво, Торгівля роздрібна / Retail, Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менеджер з персоналу

Будівництво

Будівництво

2 роки 3 місяці

08.2022 - до теперішнього часу

Ведення кадрового діловодства в повному об’ємі:

• оформлення прийняття, звільнення, переводу співробітників відповідно до законодавства;

•ведення особових справ, особових карток П-2, оформлення та ведення обліку трудових книжок працівників;

•ведення штатного розпису, затвердження, внесення змін;

• зміна окладів;

•веденя та контроль табеля обліку робочого часу працівників;

•розробка та впровадження посадових інструкцій, положень про відділи, правил внутрішнього трудового розпорядку, положення та договір про захисту персональних даних працівників положення та договір про мат. відповідальність;

•участь у розробці та впровадження автоматизованих процесів кадрового документообігу;

•складання та контроль дотримання графіка щорічних і додаткових відпусток;

•підготовка довідок про теперішню та минулу роботу працівників;

•взаємодія з бухгалтерією по ділянках заробітної плати, пільг та компенсацій, резерву відпусток; обчислення трудового стажу для листків непрацездатності;

•контроль забезпечення чіткого виконання нормативних актів та КЗпП України при роботі з кадрами;

•консультування співробітників підприємства з кадрових питань;

•пошук та підбір персоналу згідно з політикою компанії.

інспектор з кадрів

ТОВ "АТБ-маркет"

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 4 місяці

12.2017 - 04.2022

Досвід роботи зі штатом від 1000 співробітників
  • Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переміщення, звільнення.
  • Оформлення, облік та зберігання трудових книжок.
  • Оформлення щорічних та додаткових відпусток
  • Формування особистих справ.
  • Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
  • Оформлення листків непрацездатності.

фахівець І категорії

Київський національний університет будівництва та архітектури

Освіта

2 роки 11 місяців

07.2014 - 06.2017

    - Оформлення прийняття, переміщення та звільнення персоналу.
    - Формування графіка відпусток та їх надання.- Ведення трудових книжок, приватних справ.
    - Формування кадрового резерву.- Скорочення штату співробітників.
    - Ведення штатного формуляра працівників.
    - Здійснення заходів щодо реорганізації підрозділів.
    - Підготовка статистичної звітності щодо руху персоналу.
    - Підготовка та подання до податкових органів інформації про прийняття на роботу співробітників.
    - Листування з іншими організаціями.

Спеціаліст приймальної комісії

Відкритого міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Освіта

6 місяців

06.2012 - 12.2012

  • - Надання консультацій вступникам щодо правил прийому, напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців в університеті.
  • - Оформлення первинних документів при поданні вступниками документів до вступу.
  • - Робота з базою даних «Акцент» (внесення даних про вступників).
  • - Здійснення контролю за правильністю оформлення первинних документів при вступі.
  • - Формування справ вступників та передача їх до архіву.

Продавець непродовольчих товарів

ПП «Піонер-трейд»

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 2 місяці

10.2008 - 12.2010

Бухгалтер-касир

ПП «СтройОпт»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

09.2005 - 08.2006

Навчалась в 2 закладах

Відокремлений структурний підрозділ «Інститут інноваційної освіти Київського національного університету будівництва і архітектури»

Спеціальність «Менеджмент», Кваліфікація: Менеджер-економіст

Київ, 2017

Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна».

Напрям підготовки: документознавство та інформаційна діяльність. Кваліфікація: бакалавр з документознавства та інформаційної діяльності.

Київ, 2016

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

1С: Зарплата та управління персоналом

Київ, 2017

2017 - 1С: Зарплата та управління персоналом  2016 р. - Всеукраїнський Кадровий Конгрес (м. Київ). 2015 р. - Консалтингова компанія «ГЛОБАЛ-ІНФОРМ» (м. Київ). Програма: «Відділ кадрів: актуальні зміни в КЗпП, соціальному і пенсійному страхуванні, нові закони і акти (семінар). 2005 р. - Навчальний центр Академії бізнесу та права ім. Н. Кручініної (м. Сімферополь) Програма: «Бухгалтерський облік +. 1С: Бухгалтерія » (курси). Програма: «Користувач ПК»

Додаткова інформація

Свій розділ

Шукаю роботу дистанційного типу... Якщо у Вас багато роботи, але недостатньо для того, щоб брати інспектора на ставку, рада буду допомогти.

Ольга Павлівна

Менеджер персоналу, інспектор з кадрів

Київ

47 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 6 днів тому