Працював в 5 компаніях 7 років 11 місяців
Краса / Фітнес / Спорт, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG
Операційний директор
365Studio
Краса / Фітнес / Спорт
9 місяців
09.2023 - до теперішнього часу
Розмір команди у підпорядкуванні: 98 співробітників | 5 керівників напрямків
Кількість закладів: 4
Загальна площа закладів: 1,030 м?
Ключові партнери: Davines, Philip Martin's, Keune, Kevin Murphy, Baehr, Orising
Головні досягнення:
• Повністю переглянув орг. структуру компанії, розсталися з HRD, позицію Retail Director-а було прибрано з орг. структури, замінили бухгалтера по бару та менеджера бар-напрямку, компанія шукає заміну CMO. Прописали карти посад та втілили в життя чіткі зони відповідальності та KPI для кожної функції.
• Побудував P&L та Cashflow для розуміння реального фін. стану компанії.
• Збільшив ціни на послуги після аналізу вартості послуг\рівню сервісу ринку premium та mid-premium сегменту студій краси Київа та аналізу складових частин вартості наших послуг.
• Прорахунок нової схеми фін. мотивації майстрів різних напрямків та рівнів з урахуванням зміни вартості постлуг, собівартості витратників.
• Впровадив практику бріфінгів для створення єдиного інформаційного поля компанії
• Провів аналіз витрат та бюджетування відкриття флагманської студії краси
• Переорієнтація роботи маркетинг відділу на приваблення нових клієнтів з прорахунком CAC (Customer Acquisition Cost) з подальшим утриманням та прорахуванням LTV завдяки створенню в орг. структурі позиції Loyalty Manager-a
Операційний директор
Impero Group
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
01.2022 - 08.2023
Розмір команди у підпорядкуванні: 75 співробітників | 6 керівників напрямків
Кількість закладів: 10
Загальна площа закладів: 920 м?
Ключові партнери: Cortigiano in Bottega, Ketroy, Altatensione, Exibit, AT.P.CO, Officino36, Daniele Fiesoli, Impero, Uppercut, Depot, Morgan’s, Wahl
Головні досягнення:
- Розробив та впровадив чітку організаційну структуру з картами посад, описаними обов’язками та регламентованими зонами відповідальності за результати роботи.
- Перевів 80% персоналу зі «ставки» на систему мотивації з виконанням KPI, впровадив квартальні бонуси, переглянув рівні заробітної плати та змінив фін. винагороду з командної на індивідуальні, завдяки чому загальний середній чек збільшився на 5% та 7% у травні - червні 2023 р. відповідно
- Розробив бюджет на рік з подальшим перегядом планів на проміжних етапах та контролем виконання бюджетів підрозділів.
- Уніфікував фінансову звітність, впровадив систему управлінської звітності керівників напрямків та створив dashboards ефективності кожного з відділів, які включили в щотижневі брифінги.
- Регламентація бізнес-процесів підвищення продавців та майстрів з одного рівня градації на інший.
- Найняв професійного HR менеджера та запустив процес ефективного рекрутингу, якісної вступної адаптації та проходження випробовульного терміну працівників.
- Впровадив системне навчання та підвищення кваліфікації працівників, проведено більше 10-ти тренінгів для команд різних рівнів та функцій.
- Впровадив систему регулярного надання та отримання зворотного зв’язку впровадивши формальні coaching sheets.
- Оптимізував операційні витрати та, разом з іншими комерцінйими ініциативами, збільшив net profit margin компанії на 13% у Q2 (другому фін. кварталі) 2023 р. порівняно з аналогічним періодом 2022 р.
Комерційний та операційний директор – Fashion, Watches, Jewelry & Accessories
DFS (LVMH)
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 2 місяці
07.2020 - 09.2021
Річний торговельний оборот: 30 мільйонів доларів США
Розмір команди у підпорядкуванні: 80 співробітників | 4 керівники напрямків
Кількість магазинів/бутиків: 15 | 17 касових терміналів
Загальна торговельна площа: 1,100 м?
Ключові партнери: Fendi, Burberry, Mont Blanc, Hugo Boss, Salvatore Ferragamo, Polo Ralph Lauren, Coach; Bvlgari, Omega, Tag Heuer, Zenith, Hublot, Tissot, Longines, Pandora, Swarovski
Головні досягнення:
- Збільшив коефіцієнт проданості, оптимізувавши асортимент та розмірну сітку, налагодили наявність необхідних товарів, що на 70% зменшило «90% уцінки» та на 30% зменшили «50-70% уцінки» у 2020 році в порівнянні з 2019 роком, що заощадило 370+ тисяч доларів США.
- Збільшив середній чек на 7% за перших 2 фінансових квартали 2021 vs той же період 2020 року.
- Через необхідність оптимізувати операційні витрати під час спалаху пандемії Covid-19 звільнив 50% персоналу та особисто провів 40 «exit interviews»
Комерційний та операційний директор - Perfumes & Cosmetics
DFS (LVMH)
FMCG
2 роки
07.2018 - 07.2020
Річний торговельний оборот: 52 мільйона доларів США
Розмір команди у підпорядкуванні: 150 співробітників | 5 керівників напрямків
Кількість магазинів/бутиків: 12 | 25 касових термінала
Загальна торговельна площа: 2,700 м?
Ключові партнери: Dior, Chanel, YSL, Givenchy, Gucci, Tiffany, Armani, Estee Lauder, Bvlgari, Hermes, Versace, Cartier, Givenchy, Guerlain, Shiseido, L’occitane, Lancome, Clinique, MAC, Urban Decay.
Головні досягнення:
- Перевиконав установлений план продаж на 1.25 мільйонам доларів США та збільшив чистий прибуток на 900,000 доларів США.
- Відкриття двох магазинів загальною площею 240 м? з нуля до «перерізання стрічок».
- 350 формальних сервіс-коучингів було виконано впродовж 2019 року що призвело до підвищення оцінки таємних покупців на рівень 88% та вплинуло на покращення інших KPI (середній чек, середня кількість товарів у чеку, середня ціна кожного товару у чеку, індивідуальний sales-per-hour консультантів та інші).
- Збільшив середній чек на 5% що згенерувало приріст у 180 тисяч доларів США у 2019 році порівняно з 2018 роком.
- Зменшив «втрати» товару на 50%, що заощадило компанії 100+ тисяч доларів США у 2020 році порівняно за 2019 роком.
- Визнаний найкращім комерційно-операційним головою та отримав нагороду “2018 Excellence in Performance” від віце президента компанії.
- Завдяки моєму менторству було підвищено керівника напрямку до позиції фінансового директора.
Комерційний та операційний директор - Spirits, Wines & Tobacco
DFS (LVMH)
FMCG
2 роки 1 місяць
05.2016 - 06.2018
Річний торговельний оборот: 70 мільйонів доларів США
Розмір команди у підпорядкуванні: 100 співробітників | 5 керівників напрямків
Кількість магазинів/бутиків: 10 | 22 касових термінала
Загальна торговельна площа: 3,200 м?
Ключові партнери: Diageo, Pernod Ricard, Brown-Forman, Moet & Hennessy, Bacardi, William Grants, BAT, PMI, JTI.
Головні досягнення:
- Перевиконав установлений план продаж 2018 року на 2.6 мільйонам доларів США.
- Підняв середній чек на 11.6% що згенерувало приріст у 300 тисяч доларів США у 2018 році порівняно з 2017 роком.
- Впровадив продаж 50 ml міні-пляшок на кожну касову стійку; прив’язав їх продаж кожним касиром до бонусної системи, що згенерувало 480 тисяч доларів США та 650 тисяч доларів США у 2017 та 2018 роках відповідно.
- Зменшив «втрати» товарів на 470% (так, цифра вірна), що заощадило 265 тисяч доларів США у 2018 році порівняно з 2017 роком.
- Створив «коучинг культуру», 300 формальних сервіс-коучінгів було задокументовано протягом 2017 року що покращило оцінки таємних покупців з 58% до 73% порівняно з 2017 роком.
- Завдяки моєму менторству підвищили трьох менеджерів до керівників напрямків.
Ключова інформація
Критичне мислення
- Емоціональне IQ
- Справляння з невизначеністю
- Розвиток людей
- Глибока самовмотивованість
- Microsoft Office, Open BI, HTML + CSS
- Прийняття рішень
- Лідерство
- Менеджмент закладів торгівлі
- Бізнес стратегія
- Аналіз даних
- Критичне мислення
- Розвиток бізнесу
Навчався в 1 закладі
КНУ (Криворізький Національний Університет
Іноземні мови (Англійська та Німецька)
Кривой Рог, 2012
Володіє мовами
Англійська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Powerful Head of Sales
HTML & CSS
Leading high-performance teams
Powerful presentation and public speaking skills
Emotional and Cultural intelligence
Learning to lead
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Microsoft Office
- Open BI
- Merchant Common System (MCS)
- HTML + CSS
- Photoshop (basic level)
Артем
Артем
Операційний директор
Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 21 годину тому