Працювала в 7 компаніях   7 років 10 місяців

Недержавні організації / NGO, Державний сектор, Юридичні послуги, Будівництво, Нерухомість та Девелопмент

CFS Officer Фахівець програми

People in Need

Недержавні організації / NGO

2 роки 3 місяці

08.2022 - до теперішнього часу

1. Забезпечення своєчасного та ефективного виконання заходів з підтримки дитячих просторів на всій закріпленій території та оперативно надання всієї відповідної інформації лінійному керівнику; 2. Пошук, підтримка та подальше координування асистентів проекту та фасилітаторів - 20 осіб;
3. Підтримання процесу оцінки та вибору цільових місць та відбір беніфіціарів, організація зустрічі з представниками громад та органами місцевої влади; 4.Відповідальність за планування, підготовку та виконання заходів програми по екстреному реагуванню; 5. Регулярне відвідування місць реалізації проекту з метою контролю заходів та повідомлення про результати та будь-які проблеми своєчасно безпосередньо керівнику; 6. Ретельно та правильно заповнювати всю проектну документацію. Перевірка відповідності до вимог донора; 7. Несення відповідальності за досягнення цілей проекту, участь в моніторингу; 8. Відображення та відстеження потреб та прогалин; 9. Забезпечення постійного моніторингу ситуації в місцях та координацію з представниками громад та місцевою владою з метою надання гуманітарної допомоги громадянам. 10. Організація тренінгів/навчання. 11. Безперервна комунікація з органами влади, презентація діяльності проекту; 12. Надання пропозицій стратегій виходу з проекту у відповідній громаді. 13. Створення івентів для відображення наглядної діяльності роботи шляхом залучення організацій, ОМС, зацікавлених осіб та бенефіцірів; 14. Створення умов для розвитку потенціалу підлеглих працівників (one on one; щотижневі зустрічі; організація навчання; планові/позапланові моніторингові візити і т.д.). 15.Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань; 16.Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням; 17. Постійне навчання та розвиток професійних навичок; 18. Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів; 19.Планування та організація своєї роботи; 20.Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

юрист, фахівець публічних закупівель

Початкова школа «Малюк»

Державний сектор

1 рік 8 місяців

01.2021 - 09.2022

• Забезпечення державних закупівель шляхом складання річного плану закупівель; проведення відкритих, переговорних, скорочених торгів; визначення переможців; складання договорів про закупівлю різного виду товарів та послуг; моніторинг поставки продукції та підвищення/зниження цін їх юридичний супровід;
• Надання юридичних консультацій з трудових та цивільних спорів;
• Забезпечення укладання трудових, цивільно-правових, закупівельних договорів;
• Ведення кадрової документації (оцифрування трудових книжок працівників шкоди до ПФУ), ведення особових карток працівників, підготовка наказів тощо

Regional Coordinator Assistant

Right to Protection in partnership with HIAS

Недержавні організації / NGO

2 місяці

06.2022 - 08.2022

Проектна робота HelpAge International.
• Розробка, підписання, архівування договорів про надання благодійної допомоги у відповідне місце компактного проживання (МКП) для внутрішньо-переміщених осіб;
• Системна звітність бенефіціарів , обробка та архівація системних даних;
• Розподіл гуманітарної допомоги для внутрішньо переміщених осіб в МКП Львів та Львівська область;
• Оформлення заявок для логістів в пошуку відповідної машини відповідно до кількості допомоги.

помічник адвоката

Адвокатське об‘єднання «Адвокаторум»

Юридичні послуги

4 роки 5 місяців

03.2018 - 08.2022

Керівник адміністративного відділу, в підпорядкуванні якої були 3 особи.
• Ведення трудових та сімейних спорів (написання позовної заяви), пошук необхідної інформації в чинному законодавстві України, моніторинг справ в судовому реєстрі України.
• Підготовка шаблонних договорів про надання правової допомоги;
• Допомога у веденні справ об’єднання.
Найбільш визначним у моїй кар’єрі помічника адвоката, вважаю стало написання позовної заяви про поновлення на роботі та стягнення заробітної плати за час вимушеного прогулу - яку Окружний Адміністративний суд взяв в основу резолютивної частини.

Юрист удаленно

БК «Форвард»

Будівництво

10 місяців

08.2019 - 06.2020

Керівник відділу документального забезпечення

ТзОВ "Фалькон Мілітарі Солюшинс"

Юридичні послуги

1 рік 1 місяць

06.2017 - 07.2018

Управління командою документального відділу у кількості 6 осіб.
• Підготовка договорів купівлі-продажу та поставки товарів, послуг;
• Підготовка договорів про передачу майна, майнових прав тощо;
• Забезпечення реєстрації авторських прав на програмне забезпечення;
• Ведення поточної документальної роботи товариства (підготування наказів, оформлення працівників, підготовка цивільно-правових договорів);
• Супровід керівництва та документального забезпечення в Головне управління в місто Київ.

помічник юриста

ПП " Леополіс-ріелті"

Нерухомість та Девелопмент

4 місяці

02.2017 - 06.2017

Ключова інформація

• Навички роботи з комп'ютером
• Вільно володію ПК ( Microsoft Office)
• Підтверджений сертифікатом користувач Excel
• ELO
• Dynamics NAV
• SharePoint
• OneDrive
• Документообіг
• Організація та фасилітація тренінгів
• Керівництво проектом
• Мультизадачність
• Організованість
• Відповідальність
• Стресостійкість
• Швидке навчання

Навчалась в 1 закладі

Львівський національний університет імені Івана Франка

юридичний

Львов, 2020

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

This is to certify that Vasylyna Skoryk has completed level PRE-INTERMEDIATE Council of Europe PRE-I

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Project Management: Foundations and Institution

Інші країни, 2024

University of Colorado Boulder

Основи проєктного менеджменту

Львів, 2023

Здобула базові знання про проєктний менеджмент та його складові та навчалась оцінювати та аналізувати результати проєкту для його покращення

Тренінг на тему: «Чутливість та безбарєрність»

Львів, 2023

Тренінг «Навички психологічної стійкості. Як підтримати себе та інших»

Львів, 2023

Workshop on best practices for investigations on sexual exploitation and abuse

Львів, 2023

UNHCR

Круглий стіл «Актуальні питання соціально-правового захисту недієздатних осіб, що перемістилися внаслідок збройного конфлікту в Україні»

Львів, 2023

Danish Refugee Council

Онлайн-курс з інформування про ризики, пов‘язані з мінами та вибухонебезпечними залишками війни/Danish Refugee Council

Львів, 2023

*Загрози. Вибухонебезпечні предмети *Вплив мін/ВЗВ *Небезпечні території та їх індикатори *Зміна поведінки. Безпечна та не езпечна поведінка *Що робити, якщо…(алгоритм безпечної поведінки)

Сертифікат про завершення курсу «Як протидіяти сексуальному насильству, пов‘язаному з війною та професійно надавати допомогу постраждалим: керівництво для фахівців та фахівчинь»

Львів, 2023

BSAFE

Львів, 2022

Предотвращение сексуальной эксплуатации и сексуальных надругательств (PSEA) предоставлен UNICEF

Львів, 2022

Сертифікат про проходження національного тесту з медіаграмотності

Львів, 2022

Сертифікат про підвищення кваліфікації «Знайомство з СЕЕН» від громадської організації «ЕдКемп Україна»

Львів, 2022

Сертифікат із спецкурсу «Перша домедична допомога дітям»

Львів, 2022

Прозоро Сертифікат

Львов, 2021

Сертифікат Уповноваженого органу з митань закупівель

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Дійсне водійське посвідчення категорія "В"

Василина Вікторівна

Project Manager

Львів

50 000 грн.

27 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика

Оновлено 1 місяць тому