Працювала в 4 компаніях 7 років 11 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Інше, Послуги для населення - інше
Бухгалтер з обліку кадрів, старший бухгалтер, бухгалтер з ведення ФОП
ПП "ВАЛІМАРК-БІЗ"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 1 місяць
11.2022 - 12.2023
Бухгалтер з обліку кадрів, близько 500 працівників, 230 магазинів (листопад 2022 р.- вересень 2023 р.):
- робота в 1С8 (дві версії);
- офісне обладнання, ел.пошта, Viber, Нова пошта;
- заведення, перевірка та контроль особових справ працівників;
- заповнення трудових книжок;
- відправлення та контроль відомостей по зарплаті;
- створення та ведення таблиць обліку особових справ, трудових книжок, відомостей на аванс та зарплату;
- формування папок з кадровою та бухгалтерською документацією, перевірка архіву;
- співпраця з ревізорами, операторами;
- вирішення проблемних питань, допомога бухгалтерам та юристам.
Старший бухгалтер та бухгалтер з ведення 10 ФОПів (жовтень-листопад 2023 р.):
- організація роботи шести бухгалтерів, постановка завдань та контроль за їх виконанням;
- комунікація з постачальниками, операторами, юристами, вирішення термінових завдань;
- перевірка щоденних звітів бухгалтерів;
- прийняття кадрових рішень, виконання завдань директора та керівника магазинами;
- звіт про роботу бухгалтерії для директора.
Ведення 10 ФОПів (спрощена система оподаткування):
- робота в 1С8 (2 версії), 1С7, клієнт-банк, електронний кабінет платника податків, ел.пошта;
- відкриття рахунків для новостворених ФОПів та закриття рахунків припинених ФОПів, генерування ключів, печаток, формування довідок;
- додавання ФОПа в 1С8;
- підготовка пакетів документів на відкриття магазинів, оплата ліцензії ПРРО, замовлення (перереєстрація) та контроль встановлення терміналів;
- прийняття, переведення, звільнення працівників, подання повідомлення в ДПІ;
- нарахування ЗП, відпускних, зберігання, відправлення та контроль відомостей на виплату ЗП, формування довідок про доходи;
- ведення особових справ;
- ведення трудових книжок;
- нарахування податків, звірка в 1С8, внесення в план оплат, сплата податків, рознесення в базу 1С7, формування утримань по працівниках;
- оплата оренд, комунальних послуг, інтернету, охорони, контроль сплати магазинами; подання в план оплат для затвердження керівництвом;
- сплата рахунків від постачальників, отримання документів, перевірка та повернення поштою;
- формування залишків по рахунках, звірка надходжень по банку з ПРРО, друк щомісячних виписок, рознесення банку в 1С7;
- підрахунок доходів ФОП, контроль лімітів.
Помічник директора
ФОП Дубицька Н.Ф., хімчистка "Фарна-Фреско",ПП "Гринчуцьке"
Інше
1 рік 6 місяців
09.2020 - 03.2022
Помічник директора, офіс-менеджер, оператор ПК, помічник бухгалтера, адміністратор, HR (Надання послуг з хімічного чищення та прання текстильних і хутряних виробів, сільське господарство, агробізнес)
Досвід роботи:
- вирішення адміністративних питань, забезпечення роботи офісу;
- робота з комп'ютером, офісним обладнанням;
- електронна пошта, листування (звірка документів від контрагентів, відправка документів);
- пошук та підбір персоналу;
- бухгалтерський облік (облік с/г хімпрепаратів, використання - створення таблиць; звірка каси, ведення архіву);
- комунальні послуги: контроль лічильників, подача показів;
- оренди приміщень;
- ведення земельних паїв:
- контроль і перевірка договорів та додаткових угод;
- ведення електронного реєстру та папок архіву;
- внесення в базу 1С8 нарахування та видачі коштів, зерна.
Керуюча, головний технолог
ФОП Дубицький В.В., хімчистка "Фарна-Фреско"
Послуги для населення - інше
3 роки 1 місяць
07.2017 - 08.2020
Управління персоналом (18 чоловік) та всіма технологічними процесами, забезпечення роботи фірми:
- пошук та підбір персоналу, його навчання, контроль за роботою;
- повне ведення каси, контроль каси підрозділів;
- нарахування зарплати, відпускних, їх видача;
- контроль технологічних процесів, замовлення професійної хімії, обладнання, запчастин, облік усіх матеріальних цінностей;
- контроль роботи водіїв та автомобілів, корекція графіків, видача талонів на ПММ, замовлення запчастин до авто, перевірка та облік шляхових листів;
- робота в програмі 1С7 (звірка відомостей та квитанцій, корегування та внесення цін в базу);
- документальне ведення всіх процесів з надання послуг (договори, додаткові угоди, акти наданих послуг. накладні), звірка оплат з банком;
- виконання звітів (місячних, річних) ;
- доповідь про стан роботи фірми директору. корекція результатів.
Подавець-консультант, касир
Магазин-гуртівня дитячих іграшок та канцтоварів "Чіп і Дейл"
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
07.2015 - 06.2017
Робота в програмі "Торгсофт", консультація покупців, продаж товарів, проведення ревізій, продажі в інтернеті.
Ключова інформація
Досвід управління персоналом близько 20 осіб.
Впевнений користувач ПК, MS Office, MS Word, MS Excel, електронна пошта, листування.
Досвід роботи в 1С8 (2 версії), 1С7, Клієнт-банк.
Навчалась в 1 закладі
ТНПУ ім. В. Гнатюка
Хіміко-біологічний, біолог
Тернопіль, 2015
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Бухгалтерський облік за національними стандартами та вивчення програми BAS/1C: Бухгалтерія 8 для України"
Термін навчання - січень-березень 2022 р.
Комп'ютерні курси
Термін навчання - 2 місяці.
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна, чесна, швидко навчаюся.
Стефанія
Стефанія
Помічник бухгалтера, помічник директора, оператор 1С, офіс-менеджер, адміністратор, HR
Хмельницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому