Працювала в 5 компаніях   11 років 11 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Юридичні послуги, Транспорт та Логістика, Державний сектор

Юрист

ТОВ "ПОДІЛЛЯ АГРОПРОДУКТ"

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

12.2022 - до теперішнього часу

  • захист інтересів підприємства в судовому порядку;
  • ведення претензійно-договірної роботи;
  • підготовка відповідей на запити контролюючих органів;
  • оформлення спадщини;
  • зняття арештів з майна;
  • супроводження виконання судових рішень (виконавчого провадження);
  • підготовка відповідей на звернення громадян;
  • супроводження реєстраційних дій щодо оформлення земельних ділянок (оренда/купівля-продаж);
  • супровід господарської діяльності підприємства.

Адвокат

Адвокатська діяльність

Юридичні послуги

2 роки 5 місяців

07.2020 - 12.2022

  • супровід оформлення права власності на нерухоме\рухоме майно;
  • відновлення документів на нерухоме майно;
  • оформлення дозвільних документів на початок будівництва;
  • консультативна та документальна допомога щодо приватизації будинків та прибудов;
  • введення в експлуатацію об'єктів нерухомого майна;
  • переведення приміщень житлового фонду в нежитловий;
  • отримання висновків БТІ, оформлення технічних паспортів та інших дозвільних (технічних) документів на нерухоме майно;
  • супровід оформлення права користування земельними ділянками;
  • зняття арештів;
  • супроводження процесу ліквідації підприємства;
  • розробка та реєстрація установчих документів юридичних осіб;
  • ліцензування;
  • супроводження імпорту автоцистерн та оформлення дозвільних документів на перевезення дизпалива;
  • супровід оформлення спадкових справ;
  • оформлення розірвання шлюбу.

Провідний юрисконсульт

ТОВ "ПЕРША ЛОГІСТИЧНА КОМПАНІЯ"

Транспорт та Логістика

10 місяців

11.2019 - 08.2020

  • супровід транспортно-експедиторської діяльності;
  • претензійна робота із клієнтами, в т.ч. АТ "Українська залізниця";
  • підготовка відповідей на запити державної податкової служби та інших державних органів;
  • ведення договірної роботи компанії (укладання договорів транспортного експедирування, оренди, відстою вагонів, підряду, послуг, постачання, купівлі-продажу рухомого/нерухомого майна, NDA);
  • реєстрація та архівація договорів, а також інших документів компанії;
  • ведення переговорів щодо погодження умов співпраці;
  • робота з банками, проходження ідентифікації;
  • оформлення лізингу на рухоме майно;
  • підготовка кредитних договорів;
  • підготовка правових позицій;
  • аналіз, підготовка та контроль внутрішньої документації компанії, в т.ч. кадрової;
  • підготовка правових позицій та правова допомога/консультація працівників;
  • підготовка та реєстрація установчих документів компанії.
  • комплексний юридичний супровід господарської діяльності підприємства;

Начальник юридичного відділу

ТОВ "ДАЙМОНД СФІР ГРУП"

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 років 6 місяців

06.2014 - 11.2019

Робота в групі компаній ТОВ "Даймонд Сфір Груп" (сільське господарство, залізничні перевезення):

Юрист ТОВ "ЄВРАЗІЯ ТРАНС СЕРВІС", спеціалізація компанії - оперування залізничних вагонів

(жовтень 2017 - листопад 2019)

Посадові обов'язки:

  • комплексне юридичне супроводження господарської діяльністі компанії, зокрема, зовнішньоекономічної;
  • ведення договірної роботи компанії (складання договорів оренди, підряду, послуг, постачання, купівлі-продажу рухомого/нерухомого майна, NDA, кредитування та застави, реєстрація та архівація договорів) та переговорів щодо погодження умов співпраці;
  • аналіз, підготовка та контроль внутрішньої документації компанії;
  • підготовка правових позицій;
  • супровід виїзних/невиїзних перевірок державних органів (ДФС, Укртрансбезпека, АМК);
  • ділове листування з клієнтами та державними органами (ІНК, звернення);
  • контроль та оформлення митних режимів переробки, експорту, тимчасового ввезення транспортних засобів комерційного призначення;
  • контроль за дотриманням ліцензійних умов (Ліцензія на перевезення небезпечних вантажів);
  • представлення інтересів компанії в судах першої та другої інстанцій з підготовкою процесуальних документів, у т.ч. у Міжнародний комерційний арбітраж;
  • робота з банками, проходження ідентифікації;
  • підготовка та реєстрація установчих документів компанії;
  • проведення та оформлення засідань Наглядової ради та Загальних зборів учасників;
  • підготовка кредитних договорів та оформлення застав;
  • супровід компанії та посадових осіб на всіх стадіях кримінального провадження;
  • впровадження системи охорони праці (підготовка документів).

Начальник юридичного відділу ТОВ "Птахофабрика Поділля", спеціалізація підприємства - виробництво курячих яєць

(лютий 2016 - жовтень 2017)

Посадові обов'язки:

  • повний юридичний супровід діяльності підприємства;
  • юридичний супровід експортних та імпортних операцій;
  • супровід процесу оформлення права власності на нерухомість та права користування земельними ділянками (від розробки тех.документації до внесення відомостей до реєстрів);
  • супровід перевірок підприємства контролюючими органами (ДФС, ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА, Держпраця, тощо);
  • супровід отримання дозвільних документів необхідних для ведення господарської діяльності;
  • оформлення модернізації виробничих потужностей;
  • оформлення декларацій на початок капітального ремонту та введення в експлуатацію;
  • запровадження ISO 22000:2005;
  • збільшення санітарно-захисних зон;
  • зміна цільового призначення земельних ділянок;
  • оформлення внесення іноземних інвестицій у статутний капітал підприємства;
  • представлення інтересів підприємства у суді;
  • договірна, претензійно-позовна діяльність.

Юрист ТОВ "Птахофабрика Поділля"

(червень 2014 - лютий 2016)

Посадові обов'язки:

  • ведення договірної діяльності підприємства, у т.ч. розробка зовнішньоекономічних контрактів;
  • ведення переговорів;
  • ведення правової документації;
  • аналіз законодавчої бази та складання аналітичних записок;
  • реєстрація юридичних осіб та внесення змін до відомостей про юридичну особу;
  • претензійна робота;
  • ведення кореспонденції та обліку юридичних документів;
  • надання консультацій працівникам.

Секретар судового засідання, діловод

Вінницькій міський суд

Державний сектор

4 місяці

02.2014 - 05.2014

Посадові обов'язки:

  • оформлення матеріалів справи;
  • технічне фіксування та ведення журналу засідання;
  • реєстрація та видача справ/судових рішень;
  • робота з кореспонденцією та ведення реєстрів;
  • надання консультацій.

Ключова інформація

Досягнення:

  • 8-річний юридичний супровід підприємств (промисловість та логістика) по всіх напрямах діяльності;
  • успішне проходження перевірок державних органів;
  • представлення інтересів компанії в усіх судових інстанціях, підготовка відповідних документів;
  • закриття кримінальної справи на стадії кримінального провадження;
  • досудове врегулювання спорів та стягнення сум заборгованості;
  • оформлення оренди земельних ділянок, у т.ч. шляхом проходження тендерної процедури;
  • розробка та затвердження проектів землеустрою;
  • оформлення капітального ремонту будівель та споруд;
  • придбання та введення в експлуатацію виробничих потужностей;
  • оформлення модернізації виробничих комплексів;
  • запровадження ISO 22000:2005;
  • оформлення дозволів на викиди, водокористування, розширення санітарно-захисних зон;
  • ліцензування;
  • документальне супроводження експорту/імпорту;
  • супроводження імпорту автоцистерн та оформлення дозвільних документів на перевезення дизпалива;
  • оформлення вантажних вагонів у режим переробки, експорт/імпорт обладнання та продовольчих товарів;
  • супроводження угод купівлі-продажу вагонів із подальшою реєстрацією в АБД ПВ, в т.ч. іншого рухомого та нерухомого майна;
  • запровадження уніфікованих форм договорів та оптимізація договірної роботи підприємства;
  • впровадження системи охорони праці;
  • оптимізація тендерної процедури на підприємстві;
  • актуалізація внутрішніх положень підприємства відповідно до законодавчих нововведень.

Навички:

  • знання чинного законодавства у сфері господарського, адміністративного, податкового, цивільного, кримінального, земельного права та практичний досвід його застосування;
  • юридична ідентифікація контрагентів на онлайн ресурсах;
  • знання міжнародних правил Інкотермс 2010;
  • кваліфіковане та плідне ведення переговорів;
  • впевнене користування програмами MS Office, Liga, 1С: Документообіг;
  • аналіз первинної документації (бухгалтерський облік).
  • оперативне реагування на внесення змін до чинного законодавства, їх аналіз та впровадження в господарську діяльність підприємства;

Навчалась в 2 закладах

Тернопільський національний економічний університет

Право

Вінниця, 2017

Київський фінансово-економічний коледж Національного університету державної податкової служби України

Правознавство

Вінниця, 2014

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Intermediate

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

працездатність, аналітичне мислення, вміння грамотно організовувати робочий процес, швидкість та старанність при виконанні поставлених завдань, оперативне реагування щодо позаштатних ситуацій, швидке прийняття рішень базуючись на чинне законодавство, дотримання субординації, швидке навчання, стресостійкість, багатозадачність, відповідальність, ініціативність, прагнення до професійного зростання та розвитку, вміння працювати в команді.

Додаткові відомості:

адвокатське посвідчення, права категорії «В», власне авто.

Альона

Юрист, провідний юрисконсульт, начальник юридичного відділу

Вінниця

30 років

повна зайнятість

Оновлено 2 роки тому