Працювала в 6 компаніях 19 років 5 місяців
Реклама та PR-послуги
КЕРІВНИК ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ В НАПРЯМКУ NON FOOD
Компания SUZIRIA BRАNDS
Реклама та PR-послуги
1 рік 4 місяці
07.2023 - до теперішнього часу
Забезпечення ефективної роботи напрямку non-food згідно цілей та проектів. Розробка стратегії брендів Pet Fashion, Природа, Special One. Бюджетування по кожному бренду. Контроль виконання Action plans та ефективності маркетингових активностей. Формування асортименту в портфелі брендів. Аналітика (продажі, АВС, PQA, щоденні продажі та маркетингові активності.) Дослідження, опитування. Оновлення позиціонування бренду. Запуск нових продуктів власного українського виробництва та підтримка просування в каналах online,offline. Івенти, колабарації, міжнародні виставки, благодійні проекти. Digital підтримка брендів в соц. мережах, робота з блогерами, просування продажів інтернет магазина бренду PF
МЕНЕДЖЕР RND ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ НАПРЯМКУ NON-FOOD
КОМПАНИЯ SUZIRIA BRANDS
Реклама та PR-послуги
4 місяці
02.2023 - 06.2023
Дослідження рику, моніторінг товарів конкурентів, сильні/слабкі сторони, пошук зростаючих категорій та розробка новинок на власному виробництві. Тестування. Розробка презентацій для асортиментного комітета, ціноутворення, планування перших продажів. Планування просування нових sku в каналах продажу online,offline. Обладнання, posm, банери, контент. Створення фото, відео контенту. Презентація навчання по новинкам для продавців та торгової команди, навчання. Рекомендації викладки. Фотозвіти. Сторчеки по точкам продажу. Аналітика продажів. Акціїї, мотивація продавців та торгової команди. Щотижневі звіти по старту нових продуктів
ФАХІВЕЦЬ З МЕТОДІВ РОЗШИРЕННЯ РИНКУ ЗБУТУ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ (НАПРЯМ NON FOOD)
КОМПАНІЯ SUZIRIA. ВИРОБНИЦТВО "ПРИРОДА"
Реклама та PR-послуги
1 рік 9 місяців
06.2021 - 03.2023
Складання маркетингового плану, плану продажу та бюджету на рік. Розробка стратегії розвитку у напрямку non food (аналіз, моніторинг конкурентів, пропозиції до покращення, новинки, просування). Впровадження новинок у категоріях. Акції та їх реалізація. Організації фотосесій для контенту на соц. мережі та банери на сайті. Робота із запереченнями клієнтів за товарами категорії. Моніторинг конкурентів Переоцінки товарів. Колаборації із притулками для тварин, зоопарками, школами, садами. Розробка нового преміального бренду (понад 50sku) на потужностях власного виробництва: ідеї, стратегія, організаційна робота щодо розробки тестових зразків, ціноутворення, концепція просування. Презентація нового бренду. Узгоджений та готовий до запуску бренд.
МЕНЕДЖЕР ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ (РОБОТА З КЛІЄНТАМИ, БАЗОЮ ДАНИХ)
КОМПАНІЯ OLKO
Реклама та PR-послуги
3 роки 11 місяців
08.2017 - 07.2021
Складання маркетингового плану та бюджету на сезон з подальшим забезпеченням його реалізації. Оцінка ефективності рекламних заходів. Впровадження та оновлення системи лояльності, аудіо, арома маркетинг. Розробка активізаційних ланцюжків взаємодії з клієнтами за класами RFM. Контент для сайту та соц. мереж. Комунікація з клієнтами: відправлення, дзвінки, месенджери. Формування стратегії розвитку брендів: Інтерв'ювання клієнтів за методикою Jobs to be done; Аналіз бренду за товаром, конкурентами, клієнтами; Кількісні дослідження; Виявлення потреби клієнта та робота над задоволенням цієї потреби.
МЕНЕДЖЕРА З ПРОСУВАННЯ ПРОДАЖ.КЕРІВНИК ГРУПИ CMM.
ДП З ІІ “КНИЖКОВИЙ КЛУБ “КЛУБ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ””
Реклама та PR-послуги
11 років 5 місяців
01.2006 - 06.2017
Розробка та впровадження єдиного корпоративного стилю у магазинах роздрібної мережі. Мерчендайзинг, маркетинг роздрібних точок (акції, авторські зустрічі). Інструкції персоналу та контроль їх виконання. Аудіо маркетинг. Робота з базою даних (роздріб, пошта, інтернет-клієнти). Маркетинг план та бюджет за напрямами бізнесу: пошта, роздріб, інтернет. Аналіз результатів маркетингових заходів та оцінка їх ефективності. Розподіл завдань, постановка цілей та координація роботи маркетологів групи та директорів торгових точок.
ПОМІЧНИК ТОРГОВОГО ПРЕДСТАВНИКА / МЕРЧЕНДАЙЗЕР
ВАТ «ЕРГОПАК»
Реклама та PR-послуги
6 місяців
06.2005 - 12.2005
Помічник торгового представника / мерчендайзер ВАТ «Ергопак» – Харків, Україна 2005 – 2006 Складання замовлень. Розміщення продукції в торгових точках, Викладання товарів. Проведення та контроль акцій у торгових точках.
Ключова інформація
Робота з клієнтами: зоо бізнескнижковий бізнес, ритейл одягу
Робота над проектами: стратегія розвитку бренду, портрет клієнта; сегментування бази (RFM аналіз); активізаційні ланцюжки збільшення показників активності, повторюваності, частоти покупок клієнтів.
Розробка комплексу активностей та комунікацій для запуску сайту.
Партнерські програми; програма лояльності; рівень задоволеності клієнта; дослідження ринку конкурентів;
19 річний досвід у сфері маркетингу, мерчендайзингу, просування роздрібних та дистанційних продажів; досвід управління командою (від 10 чол.); Володію технологією Direct marketing, успішно її застосовую; Виведення на ринок нового продукту, бренда.
Участь у проекті для IT компанії "Просування бренду роботодавця"
Навчалась в 2 закладах
Факультет: Економічний. Управління та адміністрування.
Маркетинг
Харків, 2019
Харківський державний університет харчування та торгівлі (ХДУПТ)
Обліково-фінансовий факультет. Спеціальність: бухгалтер-аудитор
Харків, 2006
Курси, тренінги, сертифікати
РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Властивості РКМ, КPI, аналітика вимірювання показників
Школа реклами та дизайну. БАГАЖ.
"Стратегія 1.0"
"Практичний маркетинг 3.0"
Workshop
Workshop: «Маркетинг. Креативне планування», Формування ланцюжка комунікації на підставі єдиного каталогу для каналів» «RFM як основа комунікації з клієнтами» «Від знання клієнтів до планування та оптимізації»
Profi Consulting
"Візуальний мерчендайзинг"
РОЗНИЦА UA
«Прийоми стимулювання продажів у роздробі»
Додаткова інформація
Про себе
місто:Харків
дата народження: 30.11.1983
мама чудового хлопчика
активна життєва позиція, біг, йога
права категорії «B»
знання мов:
українська - вільно,
англійська - Pre-Intermediate (на зараз вдосконалюю англійську в Friends)
Татьяна Борисовна
Татьяна Борисовна
Керівник департаменту/відділу маркетингу, категорійний лідер, бренд-менеджер.
Харків
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому