Працювала в 4 компаніях 8 років 4 місяці
IT
HR generalist, HRD
ФОП
IT
1 рік 1 місяць
11.2022 - 12.2023
- Пошук та підбір персоналу(повний цикл: створення, розміщення вакансій, аналіз та підбір кандидатів, проведення співбесід, наповнення кадрового резерву, фітбеки, оформлення офферів та KPI).
- Онбординг та адаптація нових працівників.
- Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
- Створення та реалізація HR-процесів з "0".
- Формування основ корпоративної культури.
- Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі та робота з ними.
- Аналіз ринком праці.
- Створення кадрового резерву.
- Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
- Робота з Google інструментами, 1С та CRM системою.
- Функції помічника Власника компанії.
Укомплетованість штату з 20% до 90%
HR generalist
ТОВ «ТКМ-Україна»
IT
1 рік 2 місяці
01.2021 - 03.2022
- Пошук та підбір персоналу (складання вакансії, розміщення вакансії на сайтах, інформаційних платформах, проведення телефонного скринінгу, анкетування, проведення співбесід, отримання зворотного зв'язку від кандидата та закриття угод).
- Адаптація нових працівників.
- Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
- Формування основ корпоративної культури
- Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі.
- Аналіз ринком праці
- Створення кадрового резерву
- Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
- Створення та ведення чек-листів з прийому, звільнення, введення в компанію та рев’ю співробітників.
- Робота з Jira, Confluence, Google інструментами
- Функції помічника керівника компанії
- Функції адміністратора
Укомплетованість штату з 60% до 95%
Керівник навчального центру
ПП «РАСК. ІН-АГРО»
IT
1 рік 1 місяць
02.2019 - 03.2020
Адміністратор навчального центру
ПП «РАСК.ІН-АГРО»
IT
4 роки 6 місяців
07.2014 - 01.2019
- Організація повного циклу навчального процесу: формування бюджету, маркетингового плану, звітність, пошук викладачів, розробка програм навчання, матеріалів, технічний супровід дистанційного навчання.
- Робота з клієнтом: виявлення потреб клієнтів, проблематики, надання потрібної інформації, консультування, підбір програми навчання, опитування клієнтів на предмет зворотного зв’язку після наданих послуг.
- Ведення первинної бухгалтерії.
- Викладацька діяльність.
- Творча робота (розробка плакатів, листівок, робота з соц. мережами).
- Наповнення сайтів компанії.
- Контроль за роботою викладачів, складання графіків роботи та фінансовий розрахунок.
- Попередження та вирішення конфліктних ситуацій.
- Розробка лекційних та практичних занять по роботі в програмі 1С:Підприємтсва на актуальні теми.
- Формування позитивного іміджу компанії.
- Складання та дотримання бюджету навчального центру, в т.ч. матеріально-технічного забезпечення.
- Оформлення та надання різних форм звітності.
- Проведення телефонних інтерв'ю та особистих співбесід.
- Нарахування та оформлення ЗП в 1С.
- Організація і контроль роботи персоналу.
Навчалась в 2 закладах
КНУКіМ Черкаська філія
Менеджер по туризму
Черкассы, 2009
Черкаське музичне училище ім. Гулака - Артемовського
Клас віолончелі
Черкассы, 2008
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Бухгалтерський фінансовий облік та оподаткування
Тренінг "Живі перемовини. Робота з запереченнями" тренер Оксана Марусич.
2-х денний тренінг «Успішні продажі: тактика і практика» тренер Оксана Марусич.
Додаткова інформація
Личные качества
Комунікабельна, оптимістична, пунктуальна, відповідальна людина. Вмію працювати як в команді, так і самостійно. Успішно працюю в режимі «багатозадачності». В роботі, як і в житті, приділяю значну увагу деталям.
Світлана
Світлана
HR generalist, HRBP
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/eca566ef-87f2-4ef5-bdd0-3eb57e36e9b4.jpg)
Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 годин тому