Працювала в 6 компаніях 16 років 5 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Банки
Спеціаліст контролю якості (іспанська мова)
TOP- Call
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 3 місяці
08.2022 - до теперішнього часу
- постійне прослуховування дзвінків на відповідність стандартам роботи (продажів) (сфера краси та здоров'я)
- ведення звітності по роботі
- перевірка коректності роботи операторів в СРМ, виявлення порушень
- проведення зустрічей з супервайзерами та надання зворотного зв'язку по роботі операторів, калібровки
- проведення екзаменів нових операторів після навчання
- переклад робочих матеріалів (іспанська мова)
- адаптація нових спеціалістів відділу контролю якості
Менеджер проекта
ТОВ "ДЕБТ ФОРС"
Фінансові послуги
1 рік 7 місяців
07.2022 - 02.2024
- організація та проведення/переклад онлайн-зустрічей з потенційними партнерами (іспанська мова) - діяльність колекторських компаній, судовий та досудовий етап, бази даних боржників, можливості електронних засобів комунікацій, робота хесторії і т.д
- комунікація з іноземними партнерами та підрядниками (іспанська/російська/українська мови)
- дослідження ринків у нових країнах- пошук та аналіз інформації, підготовка презентацій по результатам
- переклад документів (іспанська мова)
Супервайзер, Керівник відділу контролю
ТОВ "Колумб Авто Дім"
Автомобільна промисловість та Автобізнес
11 місяців
03.2021 - 02.2022
- координування підконтрольних точок продажу
- регулярне прослуховування дзвінків менеджерів з продажу та надання звітів для РОПів
- аналіз розмов та переписок менеджерів-надання індивідуального зворотного зв'язку менеджерам та РОП
- перевірка коректної роботи менеджерів із СРМ
- контроль виправлення виявлених недоліків та помилок
- проведення навчальних тренінгів та зустрічей для менеджерів з продажу (групові та індивідуальні)
- написання скриптів , внутрішніх процедур компанії, навчальних матеріалів та презентацій
- участь у розробці ТЗ
- складання звітів
- впровадження та адаптація роботи СРМ систем
Керівник структурного підрозділу/ Team Leader
3 компанії
Фінансові послуги
6 років 1 місяць
10.2014 - 11.2020
Обов'язки:
- організація роботи групи (в підпорядкуванні 3-20 чоловік)
- підпір співробітників - проведення співбесід, симуляцій
- навчання та коучинг - індивідуальне та групове
прослуховування дзвінків та надання зворотного в'язку
- ведення внутрішньої звітності та статистики по підрозділу і компанії
- написання стандартів та протоколів роботи компанії
- забезпечення виконання плану продажів
- активні продажі - брокерські послуги - «гаряча та холодна» бази
- консультації по сервісам та особливостям роботи компанії
- робота з російським і іспаномовним ринками
- контроль роботи CRM
Провідний експерт Центру супроводу операційної діяльності
ПУАТ "ФІДОБАНК"
Банки
10 місяців
09.2012 - 07.2013
Обов'язки:
- проведення комплексних перевірок операційно - касової діяльності відділень Банку,
- супровід зовнішніх перевірок відділень Банку (НБУ),
- написання та узгодження внутрішньої нормативно - документарної бази Банку (положення, процеси),
- підготовка та учать в розробці презентацій, навчальних матеріалів та тестів
- відстеження змін законодавства, внесення змін до існуючих внутрішніх документів Банку,
· консультації та підтримка відділень з питань операційно - касової діяльності Банку.
Начальник сектору
АТ «ОТП Банк»
Банки
5 років 10 місяців
09.2006 - 07.2012
Обов'язки:
- продаж повного спектру банківських продуктів для приватних клієнтів (пасивні та активні),
- продаж продуктів інвестиційних та пенсійного фондів,
- робота з проблемною заборгованістю - реструктуризації, змінна боржника, співпраця з відділом претензій,
- робота зі скаргами та претензіями,
- співпраця\пошук з партнерами Банку (страхові компанії, автосалони, агенції нерухомості, брокери),
- обслуговування ВІП - клієнтів,
- складання внутрішніх звітів, контроль та налагодження роботи відділу\відділення Банку,
· -контроль роботи каси.
Ключова інформація
Націлена на отримання нових знань і навичок- люблю вникати в деталі і задавати питання. Самоорганізована та відповідальна.
Досвід та навички :
Проведення онлайн зустрічей та переклад з іспанської мови.
Практичний досвід керування та організації роботи з 0 підрозділів з різною кількістю співробітників.
Робота з різними категоріями клієнтів - сфера продажів та обслуговування (банківський та небанківський сектори, ВІП-банкінг, "холодні" та "горячі" бази).
Проведення презентацій та навчання співробітників - групові та індивідуальні.
Проведення співбесід та набору співробітників.
Прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку у різних формах (іспанська/українська/російська мови ).
Розробка Чек- листів, звітів , написання ТЗ для СRM, написання скриптів продажів.
Навчалась в 2 закладах
Київський Національний Університет Технології та Дизайну
спеціальність «Фінанси», спеціаліст
Київ, 2008
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»
Біотехнічні та медичні апарати та системи, магістр
Київ, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Іспанська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Дистанційний запис курсу - Ефекктивний керівник відділу продажів, А. Крупкин
Стратегія ефективного управління у відділі продажу
Фінанси та мотивація співробітників
Скрипти, що продають. Етапи продаж. СПИН - продаж
Пошук та найм співробітників
Адапртація та навчання співробітників
Рузультативний керівник, Н. Дорошенко
Тай - менеджемент
Делегування
Постановка задач
Проведення зворотнього звязку -типи розмов
Типи співротіників
Техніка Лотос
Дистанційний курс - Навички активного продавця, Є Тепляков
Тайм менеджмент та розклад дня
Структура розмови
Скрипт
Робота з запереченнями
Типи клієнтів
Першокласний керівник, Є Тепляков
Роль керівника та функції менеджменту
Стиль та рівні впливу
Мотиви та мотивація
Алгоритм конструктивної критики
Постановка завдань та делегування
Тет-а-тети
Вирішення конфліктів
Тайм менеджмент
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальна, працьовита, комунікабельна, вмію працювати в режимі багатозадачності
Комп?ютерні навички
Користувач - Microsoft Office, Internet, CRM, сервіси Google, Zoom, Skype
Мета
Отримати роботу де зможу застосувати наявні навички та досвід, а також отримати нові знання.
Олена
Олена
Координатор, Quality control, Менеджер проекта
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому