Працювала в 4 компаніях   4 роки 8 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для населення - інше, Послуги для бізнесу - інше

Менеджер по персоналу

Аптека оптових цін

Медицина та Охорона здоров'я

1 місяць

10.2023 - 11.2023

пошук та підбір персоналу різного рівня;
проведення співбесід;
формування кадрового резерву;
розміщення вакансій на сайтах працевлаштування.
ведення звітності;
робота в 1С та офісних програмах.

Оператор Укрпошти

Укрпошта

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

02.2023 - 07.2023

Приймання та видача поштових відправлень.
Надавання фінансових послуг (прийом комунальних платежів, видача пенсій.
Презентування продукції та консультування відвідувачів.

Менеджер по роботі з клієнтами та адміністративної діяльності

Керуюча компанія «Воробйові гори»

Послуги для населення - інше

3 роки 10 місяців

04.2018 - 02.2022

  • - Спілкування з мешканцями квартир, консультація, допомога у вирішенні побутових питань.
  • - Оформлення комунальних договорів, довідок нульовок. Ведення клієнтської бази.

- Вміння працювати з дебіторською заборгованністю.

- Організація та проведення зборів ОСМД.

  • - Контроль за технічним та санітарним станом багато квартирним будинком.
  • - Контроль проводимих робіт для попередження аварійних ситуацій, по ремонту будинку.
  • - Підбір персоналу (двірник, прибиральниця, електрик, сантехник ).

- Контроль двірників, прибиральниць, сантехніків, майстрів, які виконують роботи з обслуговування будинку (визначати обсяги роботи для кожного, спрямовувати на виклики мешканців, отримувати звіти про виконану роботу);

  • - Складання графіків роботи персоналу, складання графіків прибирання по ділянках.
  • - Формування заказу та видача миючих засобів і витратних матеріалів та інвентарю.

- Табелювання співробітників. Нарахування та видача заробітньої платні.

- Вміння керувати персоналом, контроль ефективності роботи підлеглих.

- Вміння працювати в режимі багатозадачності.

Менеджер по аренді офісів та адміністративної діяльності

Корпорація Сан Груп

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

03.2018 - 04.2019

Ключова інформація

Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання. Знання Exel, Word, Укрсклад, CRM , Битрікс24, Googl таблиці вміння працювати з оргтехнікою.

Навчалась в 1 закладі

Харківський інститут економіки ринкових відносин та менеджменту

Облік і аудит

Харьков, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Оксана

Менеджер з адміністративної діяльності

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Харків

20 000 грн.

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому