Працювала в 6 компаніях   6 років 1 місяць

Освіта, Послуги для бізнесу - інше, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Інтернет

Руководитель отдела планирования и сопровождения клиентов

Школа моделей

Освіта

2 роки

03.2021 - 03.2023

Керівник відділу планування

- Управління відділом планування,відділом забезпечення та супроводу учнів

- Розрахунок планових показників компанії на визначені терміни під поставлені цілі компанії (маржинальність занять, виручка від занять, маржа від занять школи, розрахунок собівартості та планування собівартості)

- Складання плану занять, розкладу, розробка курсів та програм необхідних для досягнення поставлених планових показників, враховуючи якість навчання учнів та тенденції ринку

- Планування навчання виходячи з поставлених завдань щодо збереження та підвищення відсотка маржинальності занять (робота зі зниженням витрат підприємства на організаційну частину)

- Регулярна підготовка звітності за плановими та фактичними показниками, коригування роботи відділів для досягнення та перевиконання планів

- Регулярна постановка завдань, контроль виконання завдань менеджерами відділу планування, забезпечення та супроводу клієнтів. KPI та налаштування контролю виконання умов комунікації з клієнтом менеджерами

- Робота зі співробітниками відділів (мотивація, навчання)

- Розробка показник якості обслуговування клієнтів, роботи викладачів

- Робота над підвищенням LTV, середнього терміну життя учня, дохідності до перших занять та підвищенням % активних учнів шляхом роботи з вищезазначеними показниками

Заступник керівника компанії/керівник груп продажу

Відділ продажів на аутсорсі B2B\B2C

Послуги для бізнесу - інше

9 місяців

02.2020 - 11.2020

- Повна організація віддалених відділів продажу під проекти

- Регулярна взаємодія та звітність замовникам

- Допомога менеджерам у досягненні планів продажу. Створення скриптів

- Контроль роботи віддалених співробітників

- Розробка та впровадження навчання, адаптації для менеджерів та ресерчерів

- Проведення співбесід кандидатів та прийняття рішень щодо співробітництва

- Контроль злагодженої роботи всіх відділів компанії (дотримання посадових інструкцій)

- Розробка оцінювальних критеріїв та впровадження в роботу по письмових та усних каналах зв'язку з клієнтом, налаштування відділу контролю якості для клієнтів (замовлення налаштування відділу продажів від та до)

- Проведення тренінгів та регулярних брифінгів

- Розробка регламентів, бізнес процесів та KPI для менеджерів з продажу, проект менеджерів, ресерчерів, HR

- Робота з показниками, аналіз та планування, формування звітності

Керівник департаменту продукту/клієнтського сервісу

Продюсерський центр

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

08.2019 - 02.2020

- Контроль усіх етапів підготовки та передачі у заданий термін готового продукту, що надається клієнту у вигляді: вебінарів, курсів та програм.

- Координування роботи відділу турботи та кураторів

- Складання плану розвитку департаменту, виявлення проблем у роботі кожного відділу, контроль своєчасного створення бізнес-процесів і регламентів, коригування роботи відділів.

- Введення бізнес процесів у роботу.

- Побудова та запровадження системи мотивації співробітників.

Помічник керівника, менеджер супроводу клієнтів

SkyEng

Освіта

1 рік 11 місяців

09.2017 - 08.2019

Обов'язки помічника керівника клієнтського сервісу:

- Підбір та навчання менеджерів, складання плану навчання, проведення вебінарів, зустрічей, адаптація нових співробітників.

- Побудова та оптимізація бізнес-процесів.

- Координація роботи менеджерів, контроль якості виконання бізнес-процесів, якості комунікацій.

- Постановка цілей відділу, мотивація працівників.

- Перевірка якості обробки звернень, контроль якості спілкування з клієнтом.

Обов'язки менеджера з супроводу клієнтів:

- Персональний супровід учнів.

- Ознайомлення учня з правилами, акціями та продуктами школи, робота над підвищенням інтенсивності занять учнів.

- Оперативна допомога в процесі навчання, консультація з фінансових та юридичних питань, по роботі з платформою, особистим кабінетом, мобільними додатками, маркетинговими акціями, знижками, бонусами, з питань занять, з технічних питань у межах моєї компетенції.

- Допомога у вирішенні проблем, що виникають у процесі навчання

- Індивідуальний підхід до кожного учня

- Регулярне спілкування з учнями зручними для них способами (месенджери, телефон, скайп, пошта).

- Ведення звітності в CRM-системі.

- Виконання поставлених цілей відповідно до планів компанії.

- Взаємодія з іншими відділами школи, контроль вирішення проблеми учнів.

- Виконання плану за показником ретеншен та якістю комунікацій (письмових та усних).

Менеджер відділу контролю якості

Суши Мастер

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

02.2017 - 04.2017

- Прийом вхідних звернень клієнтів мережі закладів Суші майстер

- З'ясування причин конфліктних ситуацій та скарг, прийняття рішень щодо них та врегулювання спірних питань.

- Ведення бази даних та систематизація претензій, пропозицій клієнтів мережі.

Керівник групи спеціалістів контакт-центру

Яндекс Україна

Інтернет

6 місяців

08.2016 - 02.2017

- Контроль дотримання регламентів роботи віддаленими співробітниками контакт-центру

- Мотивація виконання плану дзвінків

- Робота над розвитком якості комунікативних навичок працівників

Ключова інформація

Мої навички:

Я на рівні впевненого користувача працюю в таблицях exel.

Справляюсь з великим обсягом даних та показників. Легко справляюся із ситематизацією та автоматизацією бізнес процесів.

Маю досвід роботи у різних СРМ системах.

Здатна керувати персоналом, як маленькою групою лінійних співробітників - і різнорівневими співробітниками.

Займалася підбором персоналу на лінійні та керівникські посади.

Здатна розробити та реалізувати проект – керувати реалізацією проекту, дотискати досягення результату.

Розкриваю та розвиваю у співробітниках сильні сторони.

Впевнено працюю із фінансовими показниками.

Розумію, як працює фінансове планування та як досягти поставлених мною чи компанією результатів.

Дуже швидко навчаюсь, ціную свій час та людей з ким працюю.

Навчалась в 1 закладі

КНУКиИ

Менеджмент и бизнес

Киев, 2012

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Евгения

Проджек-менеджер/ Виконавчий директор

Київ

Готовий переїхати: Миколаїв, Іспанія

1 500 $

32 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 4 тижні тому