Працювала в 6 компаніях   3 роки 9 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше

Продавець - консультант, касир

Dini

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

10.2022 - 06.2023

Консультація покупців, розрахункові операції (1С 8v), готівковий, безготівковий (еквайрінг), звіти, інкасація, інвентаризація, робота з планограмою, прийом товару.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Касир торговельного залу

    Весела витівка

    Торгівля роздрібна / Retail

    3 місяці

    10.2021 - 01.2022

    Проведення касових операцій (готівковий, безготівковий розрахунок), інкасація, ведення касової документації, робота в 1С, приймання та викладка товарів, інвентаризація, консультація відвідувачів, складання композицій із латексних та фольгованих кульок. Збір та видача замовлень інтернет магазина.

  • Обслуговування клієнтів на касі
  • Ведення облікової документації
  • Консультування клієнтів щодо товарів та послуг
  • Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
  • Контроль за дотриманням касової дисципліни
  • Підтримка чистоти та порядку на робочому місці
  • Участь у навчальних заходах та підвищенні кваліфікації
  • Ведення касових операцій та розрахунків з клієнтами
  • Організація робочого місця та підтримання порядку
  • Заввиробництвом

    Фабрика бікіні

    Промисловість та Виробництво

    6 місяців

    11.2018 - 05.2019

    Оптимізація виробничих процесів. Пошук та підписання договорів з підрядниками. Розподіл роботи/замовлень у своєму цеху та у підрядників. Контроль якості та термінів виготовлення замовлень. Контроль запасів готової продукції та сировини на складах. Вирахування собівартості продукції (калькуляція в 1С). Складання технологічних карт виробів. Документальний супровід замовлень в 1С. Звіт виробництва за зміну, переміщення продукції між складами та точками реалізації. Звіт по работі цеху за місяць.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Заввиробництвом

    Bevza

    Промисловість та Виробництво

    6 місяців

    11.2017 - 05.2018

    Оптимизація виробничого процесу. Вирахування собівартості нової колекції; оптимізація (коригування) видатків на виготовлення тиражу. Документальний супровід (паспорта виробів, специфікація, фінансовий звіт). Контроль термінів по виготовленню та якості виробів. Моніторинг ринку матеріалів (тканини, прикладні, фурнітура), закупки, інвентаризація запасів. Запуск та контроль тиражу колекції. Робота з підрядниками, контрагентами. Контроль стока та неліквідних запасів.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
  • Адміністратор ательє

    SANAHUNT / Санахант

    Торгівля роздрібна / Retail

    6 місяців

    10.2016 - 04.2017

    Розподіл роботи та контроль термінів виготовлення замовлень по ремонту одягу, контроль якості. Інформування про готовність, видача замовлень. Каса, документообіг, архівування, фінансова звітність та звіт по виконаній работі ательє. Інвентаризація необлікованих материалів та фурнітури. Внесення в базу запасів материалів ательє. Переміщення між складами, списання ТМЦ. Моніторинг ринку швейних інструментів, обладнання ВТО. Підбір та закупівля прикладних матеріалів, фурнітури, основних засобів.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Планування та організація своєї роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Адміністратор дизайн студії

    Дизайн студия " Arden style"

    Послуги для населення - інше

    9 місяців

    01.2016 - 10.2016

    Ведення клієнтськой бази. Прийом, розрахунок вартості послуги, документальний супровід, контроль якості та термінів виготовлення замовлень по пошиву та ремонту одягу. Прийом, оформлення, видача замовлень по хімчисткі та ремонту взуття. Каса, термінал, документація, архівування, звітність (ательє, хімчистка, ремонт взуття). Ціноутворення (паспорта виробів для шоу-рума). Інвентаризація (шоу-рум та склад тканин). Прийом дзвінків, переговори по співробітництву. Ел. пошта, соц. мережі, розміщення реклами. Закупівля прикладних материалів, основних засобів. Господарське забезпечення. Підбір персоналу.

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Ключова інформація

    1 С - (8.3), Word, Excel, Outlook, Canva, Video Maker, Соціальні мережі.

    Досвід работи в Luxury сегменті.

    Великий досвід роботи в сфері послуг (ательє/дизайн студії), спілкування з відвідувачами.

    Досвід роботи в сфері модної індустрії (виготовлення брендового одягу).

    Знання асортименту тканин, прикладних материалів, фурнітури, товарів для свят.

    Досвід роботи в роздрібній торгівлі "Будинок моди Stelmashov"- шкіра, хутро, тканини.

    Продаж виробів з дорогоцінних металів, виробів з напівдорогоцінним камінням, біжутерії.

    Досвід співробітництва з хімчисткою.

    Досвід работи бухгалтером - 1 рік (операційний відділ).

    Касир/старший касир - 8 років (надання послуг для населення).

    • Робота з касовим апаратом
    • Обслуговування клієнтів
    • Уважність
    • Вміння швидко рахувати
    • Комунікабельність
    • Облік касових операцій
    • Бухгалтерський облік 1С

    Навчалась в 2 закладах

    Український Фінансово-Економічний Інститут

    економічний/фінанси

    Київ, 2010

    Професійно-технічне училище №42

    Кравець ЖЛО

    Київ, 1993

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Російська

    вільно

    Українська

    поглиблений

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Посвідчення про вільне володіння державною мовою #4283 (НАВС)

    Курси, тренінги, сертифікати

    Курси закрійників

    Киев, 1994

    Закрійник  ЖЛО 5-го розряду

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Не маю шкідливих звичок. Не конфліктна, тактовна, дружня, комунікативна, відповідальна. Позитивно налаштована.

    Захоплення та інтереси

    Захоплююсь мистецтвом, рукоділлям, садівництвом. Веду здоровий спосіб життя. Люблю подорожувати. Готова до набуття нових навичків та знань.

    Світлана Петрівна

    Касир банку

    Київ

    Дарницький район, Дніпровський район

    30 000 грн.

    49 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: в офісі/на місці

    Оновлено 2 тижні тому