Працювала в 2 компаніях 11 років 2 місяці
Торгівля роздрібна / Retail
Керуюча магазином
АРГО - торгівельна мережа / ARGO - retail network
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 11 місяців
01.2023 - до теперішнього часу
Керуюча магазином
ДП "ЛПП Україна" АТ "ЛПП"
Торгівля роздрібна / Retail
9 років 1 місяць
12.2012 - 01.2022
• HR навички, інтерв'ювання,т.д. • знання специфіки роздрібного продажу • організація та управління роботою персоналу (до 30 осіб) • вміння працювати на великій торговій площі • стратегічне планування розвитку магазину • вміння працювати на результат • вирішення оперативних питань • вміння планувати та організовувати робочий день • робота з контролюючими органами • аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців • здатність приймати нестандартні рішення • досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації, оцінка, координація персоналу • контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів • контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій • формування ефективної команди для збільшення продажів • навички планування продажів • вирішення кадрових питань • вирішення конфліктних ситуацій • підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу • навички ведення бухгалтерського обліку • навички ведення касових операцій • оформлення первинної документації (РКО‚ ПКО‚ касова книга) • навички роботи з первинною документацією • навички оформлення прибуткових та видаткових накладних/прибуткових та видаткових касових ордерів; • знання бухгалтерського та податкового законодавства • знання касової дисципліни, звітності • досвід роботи з касовим апаратом, грошима, • перевірка, ведення поточної касової дисципліни • організація та проведення інвентаризації • визначення розмірів знижок • рух/контроль основних засобів магазину • контроль норми списання • знання правил та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежної • знання цивільного, трудового та податкового законодавства • досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Excel), Internet (Web, e-mail) тощо.
Ключова інформація
• HR навички, інтерв'ювання,т.д.
• знання специфіки роздрібного продажу
• організація та управління роботою персоналу (до 30 осіб)
• вміння працювати на великій торговій площі
• стратегічне планування розвитку магазину
• вміння працювати на результат
• вирішення оперативних питань
• вміння планувати та організовувати робочий день
• робота з контролюючими органами
• аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців
• здатність приймати нестандартні рішення
• досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації, оцінка, координація персоналу
• контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
• контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій
• формування ефективної команди для збільшення продажів
• навички планування продажів
• вирішення кадрових питань
• вирішення конфліктних ситуацій
• підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу
• навички ведення бухгалтерського обліку
• навички ведення касових операцій
• оформлення первинної документації (РКО‚ ПКО‚ касова книга)
• навички роботи з первинною документацією
• навички оформлення прибуткових та видаткових накладних/прибуткових та видаткових касових ордерів;
• знання бухгалтерського та податкового законодавства
• знання касової дисципліни, звітності
• досвід роботи з касовим апаратом, грошима,
• перевірка, ведення поточної касової дисципліни
• організація та проведення інвентаризації
• визначення розмірів знижок
• рух/контроль основних засобів магазину
• контроль норми списання
• знання правил та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежної
• знання цивільного, трудового та податкового законодавства
• досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Excel), Internet (Web, e-mail) тощо.
• знання специфіки роздрібного продажу
• організація та управління роботою персоналу (до 30 осіб)
• вміння працювати на великій торговій площі
• стратегічне планування розвитку магазину
• вміння працювати на результат
• вирішення оперативних питань
• вміння планувати та організовувати робочий день
• робота з контролюючими органами
• аналіз структури продажу та якості обслуговування покупців
• здатність приймати нестандартні рішення
• досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації, оцінка, координація персоналу
• контроль за дотриманням стандартів обслуговування клієнтів
• контроль за виконанням функціональних обов'язків та інструкцій персоналом, проведення атестацій
• формування ефективної команди для збільшення продажів
• навички планування продажів
• вирішення кадрових питань
• вирішення конфліктних ситуацій
• підтримання стандартів обслуговування та мерчендайзингу
• навички ведення бухгалтерського обліку
• навички ведення касових операцій
• оформлення первинної документації (РКО‚ ПКО‚ касова книга)
• навички роботи з первинною документацією
• навички оформлення прибуткових та видаткових накладних/прибуткових та видаткових касових ордерів;
• знання бухгалтерського та податкового законодавства
• знання касової дисципліни, звітності
• досвід роботи з касовим апаратом, грошима,
• перевірка, ведення поточної касової дисципліни
• організація та проведення інвентаризації
• визначення розмірів знижок
• рух/контроль основних засобів магазину
• контроль норми списання
• знання правил та норми охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежної
• знання цивільного, трудового та податкового законодавства
• досвідчений користувач ПК, MS Office (Word, Excel), Internet (Web, e-mail) тощо.
Навчалась в 1 закладі
НАСОА
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Киев, 2010
Курси, тренінги, сертифікати
Посвідчення водія
Київ, 2024
Категорія В
POS/SIM
Киев, 2020
1С Бухгалтерия
Киев, 2014
Додаткова інформація
Личные качества
• уважна до деталей
• вміння сконцентрувати увагу групи людей та утримувати його певний час;
• амбітність
• високий рівень працездатності,
• відповідальність
• здатність до самоосвіти
• дисциплінованість, акуратність
• комунікабельність, педантичність щодо документів
• висока самоорганізація
• креативність
• ініціативність
• стійкість у стресових ситуаціях
• винахідливість, здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях
• легко навчаюсь
• порядність
• цілеспрямованість
• енергійність
• комунікабельність
• організаторські здібності
• вміння працювати в команді та індивідуально
Людмила Сергіївна
Людмила Сергіївна
Керуюча магазином
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 14 годин тому