Працювала в 2 компаніях   9 років 1 місяць

Краса / Фітнес / Спорт, Освіта

Керівник відділу маркетингу напрямку в2в

Компанія FloSal - офіційний дистриб’ютор ін’єкціний та доглядових препапатів для косметологів в Україні (сегмент в2в), з 2021 року компанія также працює на в2с сегмент (бьюти-сфера).

Краса / Фітнес / Спорт

5 років 11 місяців

07.2018 - до теперішнього часу

  1. 2018 по 02.2019 - помічник керівника
  2. 02.2019 по 12.2019 - івент-менеджер
  3. 12.2019 по 08.2021 - SMM-менеджер, digital-маркетолог
  4. з 09.2021 - керівник відділу маркетингу напрямку в2в (5 чоловік в команді)
  5. Розробка та впровадження PR-стратегій просування у мережі. Стратегії просування компанії, брендів та продуктів компанії у соціальних мережах (Instagram, Facebook); 2. Організація участі у партнерських івентах; технічне та організаційне забезпечення участі, виконання поставлених піар-завдань.
  6. SMM-менеджер (Senior). Генерація та оформлення контенту під різні інструменти просування. Створення контент-плану, створення Stories. Написання «гнучких» скриптів для спілкування та продажів в Direct. Робота з відгуками.
  7. Написання текстів для лендингів, розробка та створення лендингів на Тільді та Бітрікс.
  8. Ведення YouTube-каналів. Створення контент-плану, запис відео-відгуків, інтерв'ю. Комунікація із підрядником, контроль вихідного матеріалу.
  9. Виробництві відео реклами та інших відео матеріалів: написання сценарію (знімального та монтажного); пошук та підбір знімальних локацій та реквізиту; асистування на знімальному майданчику.
  10. Пошук та комунікації з блогерами для реклами та взаємного піару.
  11. Створення розширених звітів щодо ефективності

маркетингових каналів

  1. РR-робота з друкованими виданнями, ЗМІ

Ключові досягнення:

  • - пройшла весь шлях становлення маркетолога ??: від офіс-менеджера з хаотичним веденням соціальних мереж до структурного керівника відділу маркетингу в В2В сегменті;
  • управління та робота з командою (5 чоловік): дизайнери (2), SMM-менеджер (1), копирайтер (1), фотограф (1). Постановка ТЗ, допомога у виконанні завданнь, контроль, зворотній зв'язок;
  • збільшення охвату на ^63,7% , збільшення взаємодій з контентом на ^45,8% за 4 місяці (на прикладі Instagram акаунту, без використання платної реклами - суто SMM);
  • розроблення стратегій просування продуктів, які чітко впливають на продажі в інтернте-магазині (від створення акційних пропозицій до рекламних креативів);
  • збільшення % відеоконтенту в соціальних мережах та розвиток YouTube-каналу для лікарів-косметологів.

Адміністратор навчального центру

ТОВ «Домар Глобал Груп», центр вивчення іноземних мов «Domar Academy»., Запоріжжя (освітні послуги)

Освіта

3 роки

06.2015 - 06.2018

  1. 06.2015-03.2016 - офіс-менеджер
  2. 03.2016-06.2018 - адміністратор навчального центру

Обов'язки:

- набір працівників;

- ведення первинної документації, складання фінансових звітів;

- розробка та дизайн рекламної продукції (візитки, листівки, рекламні брошури компанії);

- робота з клієнтами (продаж послуг компанії, консультація клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій);

- складання договорів на надання послуг компанії;

- контроль дотримання працівниками трудової дисципліни;

- часткове ведення та адміністрування сайту компанії;

- розміщення новин компанії та реклами центру в соціальних мережах;

- виконання доручень керівництва;

- забезпечення життєдіяльності офісу.

Ключові досягнення:

- збільшення кількості клієнтів центру на 30% за 6 місяців (за допомогою введення нових видів просування та реклами, а також завдяки правильному формуванню груп);

- розробка та впровадження нових проектів у роботі центру (Children's Cinema Club, Domar Literature Club, корпоративне навчання персоналу, керівництво та допомога у створенні унікального тесту для визначення рівня знань англійської мови);

- проведення корпоративного навчання (3 семестри) для 100 працівників: задіяно 5 викладачів;

- розробка маршруту/набір групи/супровід групи дітей (10 осіб) у поїздках на шкільні канікули (Запоріжжя-Одеса, 10 днів; Запоріжжя-Харків, 8 днів) у рамках роботи навчального центру.

Ключова інформація

Високий рівень володіння MS Windows, MS Office (incl. Microsoft Outlook).

Спеціальні програми: Adobe Photoshop, Movavi, Mathcad, КОМПАС

Навчалась в 2 закладах

• Бердянський державний педагогічний університет

Іноземна філологія (англійська, болгарська)

Бердянск, 2020

• Запорізька державна інженерна академія

Чорна металургія

Запорожье, 2014

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Німецька

нижче середнього

Болгарська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

International Marketing Business Academy

2020

курс Digital Marketing Online. Сертифікат: https://fex.net/ru/s/null 

Софійский університет «Св. Климент Охридски»

2016

Лінгвістична практика  (уд.№1231/2016), м. Софія (Болгарія)

Школа ораторської майстерності «РИТОРИКА»

2011

Курс «Мистецтво публічних виступів» 

Додаткова інформація

Личные качества

  • готовність та здатність швидко навчатися;
  • ініціативність (розробка та впровадження нових проектів у роботі);
  • стресостійкість (робота зі «важкими» клієнтами, запобігання та згладжування конфліктних ситуацій);
  • досягаю максимальної ефективності у режимі цейтноту;
  • грамотне мовлення та знання правил ділового листування;
  • здатність брати та нести відповідальність за результат;
  • сумлінність у роботі.

Дана

Маркетолог

Запоріжжя

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому