Працював в 1 компанії   10 місяців

IT

3d artist

H.E.X.C GAMES

IT

9 місяців

01.2023 - 10.2023

Робота над власним проектом, з невеликою командою;
- Створення високополігональних і низькополігональних 3D-ресурсів для проекту (props, environmental elements)
- Створення PBR текстур у Substance Painter;
- Постобробка кадрів з проекту для подальшого виведення в Інтернет (обробка в Photoshop, додавання елементів, створення тизера в Adobe Premiere Pro);
- Створення та ведення соціальних акаунтів. проектні мережі;
- Робота з системою структурування, а також управління проектами за допомогою: Jira Software, Trello, Confluence, Miro.

Ключова інформація

Skills: 3D Modeling, Sculpting, Retopology, UV, PBR Texturing, Rendering, High / Low-Poly Modeling.
Software: Blender, ZBrush, Substance Painter, Marmoset Toolbag, Photoshop, RizomUV, UE, Unity.
Additionally: Jira Software, Trello, Confluence, Miro.

Навчався в 1 закладі

ВТХНТУСГ ім. П. Василенка

Технік-механік

Вовчанськ, 2017

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Супер Substance 2022

2023

Супер Blender 2020

2022

Educoin

Харків, 2018

Онлайн курси з програмування.

Додаткова інформація

Про себе

Починав свій шлях у GameDev зі знайомства з Unity, і С# зокрема, більше року вивчав мову та двигун, випустив 1 невелику 2D гру на телефони під системою Android, яку можна знайти на Play Market («Flappy Lara»).Через деякий час, почав вивчати 3D моделювання та Blender зокрема.
Мене затягнуло в цей процес, тому вирішив перекваліфікуватися на 3D художника (моделера).Таким чином, з 2022 року по теперішній час приділяю весь час на вивчення/моделювання різних 3D об’єктів спрямованих на GameDev.
Зібравши деяких своїх друзів, які так само захоплюються ігровою індустрією, вирішили почати розробляти власний повноцінний проект на Unreal Engine.

Силка на першу гру: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bLazedcorp.FlappyLara&hl=ru&gl=US

Навички

Моделювання 3Д об’єктів для ігор у Blender (high poly, low poly), запічка в Marmoset, текстурування в Substance Painter, для подальшої роботи в ігрових двигунах (UE, Unity).
Додатково: Базові знання Photoshop та RizomUV.

Владислав Сергійович

3d artist

Харків

800 $

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому