7 років 3 місяці
07.2011 - 10.2018
- ведення документообігу, реєстрація кореспонденції;
- своєчасна доставка кореспонденції спеціалістам відділу, після резолюції керівника;
- співпраця з кур'єрською службою;
- відправка вихідної кореспонденції;
- приготування чай, кави для директора та його гостей;
- виконання поточних ділових поточних доручень директора, допомога керівнику;
- співпраця з секретарем голови правління по мірі поступлень листів з Київської міської державної адміністрації;
- вміння користуватись оргтехнікою;
- здійснення контактів між керівництвом та співробітниками з робочих питань;
- у прийомні дні - приймання мешканців з їх заявами та скаргами, а також направлення їх до потрібного спеціаліста відділу, якщо питання саме в їх компетенції;
- контроль відпрацьованного часу працівниками ЖЕКу, а також комендантів будинків та їх робочого персоналу;
- ведення табельного обліку;
- контроль інженерної групи з виконання та усунення різних питань по заявам та скаргам мешканців;
- організація зборів, участь в організації корпоративних заходів та святкувань;
- ведення папки протокольних доручень директора, надісланих юристом, та ознайомлення під підпис їх виконавцями;
- контроль днів народжень працівників товариства, та нагадування про них керівництву;
- контроль перепусток на завод по закінченню їх терміна придатності та подання заявок на їх продовження;
Також заміщала паспортиста в період її відпустки:
- вела базу даних мешканців закріплених районів;
- займалась випискою та пропискою мешканців;
- співпрацювала з Центром надання адміністративних послуг;
-надавала довідки, форми 3,16, мешканцям районів, поточні питання
Від себе:
- контроль порядку та всього необхідного інвентаря в кабінеті директора та приємні умови для комфорту його праці (провітрювання, вода, освітлення...);
- закупівля та організація підготування подяк для працівників офісу з нагоди їх днів народжень та для заохочення та стимулу покращення їми роботи;
- догляд за рослинами в кабінеті лиректора та приймальні (секретаря).