Працювала в 6 компаніях   12 років 5 місяців

Державний сектор, HR, Реклама та PR-послуги

Начальник Служби у справах дітей

Об'єднана територіальна громада

Державний сектор

2 роки 10 місяців

02.2022 - до теперішнього часу

Ведення справ неповнолітніх в судах усіх інстанцій, включаючи касаційну та апеляційну інстанцію. Ведення звітності за періоди. Позбавлення та поновлення батьківських прав над неповнолітніми та малолітніми дітьми.
Більш детальніше за телефоном.

Начальник виїзного поштового відділення

Укрпошта

Державний сектор

1 рік 1 місяць

09.2020 - 10.2021

Контроль видачі пенсій, субсидій, та інших соц.виплат. Оформлення пересилання посилок по Україні та за кордон. Інтернет замовлення для населення. Контроль залишків та оформлення звітності згідно законодавства України. Контроль за водієм та листоношами підзвітного відділу.Ведення табелів робочого часу. Проведення інвентаризації у підзвітних відділеннях. Торгівля товарами первої необхідності та складання звітності по торгівлі. Знання особливостей та характеристик послуг, які надає компанія; знання правил та норми охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту; знання основ трудового законодавства. Володіння офісними програмами: Microsoft, 1С, EXCEL, електронною поштою та офісною оргтехнікою. КОВІД СЕРТИФІКАТ в наявності.


Помічник керівника

Уманські хасиди

HR

5 місяців

10.2019 - 03.2020

Планування, захист та аналіз бюджету по витратам зароботної плати, а також мотиваційні програми підприємства. Відкриття площадок, аренду офісних приміщень, пошук і підбір персоналу на всіх радіостанціях та місцевому телебаченню. Вільне володіння офісними програмами Microsoft, 1C, Excel,офісною оргтехнікою. Знання трудового законодавства України, ведення кадрового забезпечення. Складання звітності, графіку відпусток, табелювання співробітників.

Більш детально за номером.

Начальник відділу персоналу

Торговий Дім Поляков

HR

2 роки

07.2017 - 07.2019

Досвід роботи в управлінні персоналом більше 5 років. Оперативне вирішення "проблемних" питань, вміння построїти "погоду" в колективі. Пошук та підбір персоналу. Робота з рекламними агенствами, сайти пошуку працівників ( Ворк, Работа юа.) Вільне володіння офісними програмами Microsoft, 1C, Excel,офісною оргтехнікою. Контроль бухгалтера по зарплаті в правильності виплати зарплати, бонусів і премії. Знання законодавства України, ведення кадрового забезпечення. Консультація керівників подрозділів по всім питанням пов'язаних з персоналом. Планування та захист бюджету за статтями, контроль їх виконання. Підбір і адаптація персоналу, пошук кандидатів на керівні посади. Первичні співбесіди і оцінка кандидатів по компетенціям. Организація зустрічей керівників з кандидатами керівних посад. Моніторинг біржі праці.. Питання розвитку реклами по укомплектованності штатів. Матеріальна відповідальність та регулярна звітність. Успішні переговори з директорами компаній.Організація корпоративів та Спартакіад (більш як 100 працівників).

Помічник керівника

Телекомпания

Реклама та PR-послуги

2 роки 9 місяців

05.2014 - 02.2017

Ведення особових справ співробітників, трудових книжок, базу даних співробітників. Відповідала за ведення всієї кадрової документації, запити і т.д.). Забезпечення і архівування особових справ співробітників, внесення змін за період їх роботи, повну комплектацію документів в особових справах. Знання КЗпП України.
  • Кадри
  • Офіс-менеджер

  • Секретар

Начальник виробництва

Військова частина

HR

2 роки 10 місяців

07.2007 - 05.2010

Складання меню- розкладки ( харчування військовослужбовців та офіцерів), складання графиків робочого часу і відпусток співробітників. Контроль за якістю та закладкою продуктів. Робота з документами, накладними складу. Забезпечення та комплектування особових справ і трудових книжок співробітників, внесення змін за період їх роботи, повна комплектація документів в особових справах. Ведення відрізка роботи по заробітній платі.

  • Харчова промисловість
  • М'ясна промисловість
  • Кондитерська промисловість

Ключова інформація

Вільне володіння офісними програмами Microsoft, 1C, Excel,офісною оргтехнікою. Знання трудового законодавства України, ведення кадрів. Консультація керівників підрозділів по всім питанням пов'язаних з персоналом. Планування та захист бюджету по статтям, контроль їх виконання. Ведення всієї кадрової документаціі ( графіки відпусток, табелювання співробітників і т.д..). В наявності закордонний паспорт, готова до відряджень. Більш детальніше за телефоном 097 - 950 - 19 - 70

Навчалась в 2 закладах

Уманський Національний Аграрний Університет

Менеджмент виробництва ( Магістратура)

Умань, 2010

Уманський Агротехнічний Коледж

Правознавство ( Диплом з відзнакою)

Умань, 2004

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Як громаді стати цифровою

Черкаси, 2023

Кіберняні

Черкаси, 2023

Основи кібергігієни

Черкаси, 2023

Реформуаання системи інституційного догляду та виховання дітей, захисту прав дітей

Черкаси, 2023

Державна політика у сфері розвитку місцевого самоврядування та територіальної організації влади

Черкаси, 2023

Реформування системи інституційного догляду та виховання дітей

Черкаси, 2022

основи кібербезпеки для представників державних органів

Черкаси, 2022

Международная школа бизнес-тренеров

Київ, 2018

МЦФЕР-Украина

Київ, 2018

Мар'яна

Керівник відділу

Умань

30 000 $

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому