Працювала в 6 компаніях   4 роки 6 місяців

Енергетика та Енергоносії, Послуги для бізнесу - інше

Senior data analyst

ГРУПА НАФТОГАЗ

Енергетика та Енергоносії

1 рік 7 місяців

03.2021 - 10.2022

  • Контроль та аналіз показників статистичних звітів Контакт-центру;
  • Комунікація з іншими підрозділами компанії та формування звітностей для відповідних підрозділів;
  • Розробка зведених таблиць, а також регулярне оновлення та актуалізація даних в зведених таблицях для аналізу даних та надання коректних результатів;
  • Розробка презентацій та звітів для керівництва у вигляді графіків, діаграм та інших візуальних засобів (за допомогою програм Microsoft Excel, Word, PowerPoint, a також софтів, що інтегруються з PowerPoint та Excel, як, наприклад, Think-cell та Aploris) для наочного представлення результатів аналізу;
  • Співробіницво та кооперація з іншими підрозділами для збору та уточнення вимог до звітів та даних;
  • Перевірка точності та цілісності даних у зведених таблицях, в тому числі виявлення та виправлення помилок в даних;
  • Створення та ведення документації по роботі зі зведеними таблицями та звітами;
  • Впевнене користування програмами Microsoft Office: Excel, Microsoft Teams, Word, OneDrive, OneNote, Outlook, PowerPoint, Project, a також софтів Think-cell та Aploris);
  • Точне, швидке, та ефективне оброблення великого обсягу даних, вчасна здача звітностей та проектних завдань;
  • Ефективне співпрацювання з членами команди та гарні комунікативні навички.

HR & Customer support

Front Desk Helpers

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 5 місяців

12.2020 - 05.2022

HR:

  • Addressing incoming/outgoing calls from/to potential applicants;
  • Follow-ups with potential applicants regarding missing; documentation/scheduling appointments etc.;
  • Outbound calls to new potential applicants for offering job;
  • Data entry;
  • Agents' attendance and working hours control (incl. schedule creating & editing in CRM system);
  • Projects' invoices and agents' working hours count (salary).

Customer Support:

  • On-call consulting to customers and partners, the clients' needs and concerns identification, and search for solutions to the problems;
  • Providing deep and comprehensive diagnosis and escalating issues with all relevant information and according to priority to further resolution groups by keeping the ownership, coordination, following up, updating incidents and reporting to customers/partners until case is closed;

  • Personal development, e.g. training on a specific activity and reaching out to the Team Leader for assistance;
  • Maintaining a regular dialogue with other team members/leads, sharing learning experiences and enabling client to provide a consistent high-quality service;
  • Documenting any changes or new solutions for other agents to use;
  • Prioritizing tasks and managing a workflow;

  • Managing the weekly schedule, it's coordination with the rest of the team.

Менеджер відділу модерації та категоризації інтернет-платформи

Step Call, call-центр

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

01.2020 - 09.2020

  • Керування та координація роботи команди модераторів і категоризаторів, проведення регулярних тренінгів та інструктажів для працевлаштованих та нових співробітників;
  • Оцінка продуктивності команди, надання зворотного зв'язку та проведення регулярних зустрічей з керівництвом;
  • Забезпечення відповідності контенту стандартам платформи та законодавству, перегляд і затвердження або відхилення контенту, виявлення і видалення образливого, неприйнятного або незаконного контенту.
  • Організація та класифікація контенту для зручної навігації користувачами, обговорення, розробка та підтримка системи категорій, тегів і метаданих; співпраця з іншими відділами для покращення пошукової оптимізації (SEO) та зручності користування платформою;
  • Створення, актуалізація та забезпечення дотримання політик модерації та категоризації всіма членами команди;
  • Моніторинг статистики модерації та категоризації, аналіз ефективності процесів, а також створення звітів для керівництва щодо стану та якості модерації та категоризації;
  • Відповіді на запити користувачів, а також за потреби вирішення конфліктів, пов'язаних з модерацією та категорицазією контенту;
  • Ідентифікація та впровадження покращень в процеси модерації та категоризації, підвищення ефективності роботи команди;
  • Робота з технічними командами для вирішення проблем, що виникають під час модерації та категоризації;
  • Участь у тестуванні нових функцій платформи, що стосуються модерації та категоризації.

Модератор та категоризатор інтернет-платформи

Step Call, call-центр

Послуги для бізнесу - інше

2 місяці

11.2019 - 01.2020

  • Модерація товарів згідно до відповідності/невідповідності до вимог інтернет-платформи;
  • Додавання товарів в необхідну категорію каталога інтернет-платформи;
  • контроль контенту після його публікації на сайті;

Завершила роботу за причиною переведення на посаду менеджера відділу.

Спеціаліст служби підтримки користувачів

Step Call, call-центр

Послуги для бізнесу - інше

10 місяців

09.2018 - 07.2019

  • Обробка звернень, консультація клиентів по e-mail, в чаті та по телефону;
  • Вирішення проблем користувачів та передача інформації технічному відділу компанії;
  • Робота з базою даних клієнтів;
  • Вихідні дзвінки;
  • Холодні та теплі продажі

Спеціаліст служби підтримки користувачів

ContactCall, Колл-центр

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

10.2017 - 06.2018

  • Обробка звернень клієнтів по e-mail та по телефону;
  • Робота з базою даних клієнтів;
  • Вихідні дзвінки;
  • Холодні продажі.

Ключова інформація

  • Гарні виконавчі навички;
  • Впевнений користувач ПК, а також програм Microsoft Office з усіма її компонентами;
  • Англійська мова рівня С1 (Advanced);
  • Німецька мова рівня В2;
  • Ділова переписка;
  • Грамотне мовлення;
  • Управління проектами;
  • Навички ведення переговорів;
  • Ділова комунікація;
  • Робота з великим обсягом даних;
  • Навички ефективної роботи в команді

Навчалась в 2 закладах

Центральноукраинский Национальный технический университет

Факультет учёта и финансов. Специальность: Финансы, банковское дело и страхование

Кропивницкий, 2022

Центральноукраинский государственный педагогический университет имени В. Винниченка

Факультет иностранных языков. Специальность: Филология (английский языки литература)

Кропивницкий, 2019

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Німецька

вище середнього

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Права категорії B

Личные качества

  • Легко вчуся, швидко вникаю у специфіку роботи; серйозно й відповідально підходжу до виконання завдань.
  • Граматично правильно й логічно будую мовлення, вмію чітко висловлювати думку.
  • Комунікабельна, уважна, тактична й збалансована, готова працювати у великому дружньому колективі. Володію діловим етикетом та корпоративною етикою.
  • Мої пріоритети - досвід і знання, тому із готовністю прагну до вдосконалення професійних вмінь і навичок.

Компьютерные навыки

Впевнений користувач OS Linux та Windows, Internet, Microsoft Office (Word, Access, Excel, Groove, InfoPath, OneNote, PowerPoint, Publisher), маю базові навички роботи з платформою 1С, володію навичками роботи в CRM системі Bitrix24 та Adobe Photoshop.

Катерина Олегівна

Data analyst

Кропивницький

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Запоріжжя, Харків

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 22 години тому