Працював в 3 компаніях   18 років 1 місяць

Консалтинг / Аудит, Промисловість та Виробництво, FMCG

Бізнес-консультант, стратег, експерт, бізнес-тренер

Назву компанії приховано

Консалтинг / Аудит

8 років 5 місяців

06.2016 - до теперішнього часу

18 реалізованих проектів з 12 компаніями малого та середнього бізнесу, кейси надаю та коментую.

Напрями роботи:

Збільшення існуючого рівня доходу та прибутку:

  • Впровадження інструментів підвищення конверсії, середнього чека та кількості оплат за період з поточними клієнтами
  • Проведення ринкових досліджень з наступною побудовою плана залучення нових споживачів (B2B та B2C)
  • Створення і реалізація ефективної стратегії клієнтського сервісу що призведе до збільшення LTV
  • Впровадження та управління воронкою продажу компанії

Побудова маркетингової стратегії компанії:

  • Маркетингвий аналіз (ситуація на ринку, 6С, SWOT)
  • Визначення маркетингових цілей та впровадження стратегії розвитку (визначення цільових сегментів, позиціювання та робота з конкурентною середою)
  • Бюджетування та реалізація комплексу маркетингу (цінова політика, просування, брендінг)

Стратегічне планування:

  • Розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку компанії
  • Моніторинг та контроль виконання стратегічних планів та задач
  • Адаптація проєкту у ситуації невизначеності та управління змінами...

Директор зі стратегічного розвитку та просування на зовнішніх ринках

Назву компанії приховано

Промисловість та Виробництво

8 років 1 місяць

04.2008 - 05.2016

Досягнення:

  • Захистив проект із виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування (2 нові товарні групи)
  • Сформував систему управління стратегічним та операційним маркетингом та налагодив планування, взаємодію, контроль між структурами маркетингової служби та відділами продажів.
  • Розробив механізм контролю та оптимізації роботи каналів збуту
  • Забезпечив обсяг імпорту сировини та готових продуктів (10% в оптових цінах від обороту в Україні)
  • Розробив 6 омніканальних рекламних компаній на основі розробленої комунікаційної стратегіїРозробив план РК на 5-річчя та розробив бюджет під РК у межах 30 млн доларів
  • Підготував 2 рекламні ролики
  • Організував департамент для управління угіддями Групи компаній
  • Об'єднав 40.000 га у 5 господарствах з бюджетом Євро 15.000.000
  • Добився заняття до 40% часток ринку України в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії
  • Вивів на ринок 5 нових брендів (зайнявши в середньому 10-15% ринку у відповідних цінових та нішевих сегментах)
  • Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
  • Розробив 7 бізнес-процесів та КПР до них для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з маркетингу та розвитку Холдингу

Назву компанії приховано

FMCG

1 рік 5 місяців

11.2006 - 04.2008

Досягнення:

  • Зайняв 37% ринку Східної України (5 областей) у низькоціновому сегменті хлібобулочних виробів.\
  • Вивів на ринок Донецька преміальну ТМ «Лучіано» (кондитерські борошнисті та шоколадні вироби ВКФ «ОНІКС») Q4-Q2 2008р. і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутіки - кафе шоколадно-кондитерських виробів
  • Забезпечило маркетинговими діями зростання продажу асортименту Холдингу за 4 бізнес-напрямками + 14% до плану.Зайняв 14% ринку у високоціновому сегменті з ТМ «Славолія» у Донецькій та Луганській областях
  • Досягнув впізнаваності бренду «Славолія» 95/100% у Донецькій та Луганській областях
  • Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні
  • Забезпечив пізнаваність бренду «Урожай» 35/63%
  • Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
  • Розробив систему стратегічного та операційного маркетингового планування у Корпорації
  • Затвердився на ринку, зайнявши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв – ПБП)
  • Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку
  • Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)
  • Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ Bim Bim)
  • Організував національну РК із бюджетом у $5.000.000 млн.
  • Підготував 4 рекламні ролики
  • Відтік постійних клієнтів рахунок ефективних маркетингових дій знизив на 27%.
  • Організував постійно діючу систему навчання менеджерів середньої ланки.

Ключова інформація

Я маю можливість BIЛЬНОГО ПЕРЕСУВАННЯ Україною та поїздок у відрядження за кордон.

Маю 22+-річний підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах, великий досвід керівництва проектами та формуванням проектних команд (загалом - більш 30 запроваджених проектів)

МОЇ ВMIННЯ:

  • вміння визначати чіткі цілівміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення
  • швидкість мислення разом із блискавичною реакцією на погрози
  • здатність працювати під великим тиском та в стресовій ситуації
  • навички керувати настроями підлеглих
  • здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси

МЕНЕ ВІДМІНЮЮТЬ:

  • участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку компанії на ринку України
  • генерування та розвиток бізнес – можливостей
  • методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку
  • розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії
  • оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства
  • організація та запуск нових проектів•ведення переговорів із державними структурами, фінансовими організаціями та ін.
  • розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії
  • оптимізація та контроль бізнес процесів у компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи
  • діагностика всіх виробничих та комерційних процесів
  • планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії
  • захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції
  • оцінка бізнес-процесів та розробка заходів щодо оптимізації
  • контроль бюджетного процесу

Навчався в 3 закладах

Одеський Національний Державний університет

Інститут бізнесу, економіки та управління (управління підприємством)

Україна, Одеса, 2006

Британський відкритий університет (OUBS)

Школа Бізнесу Менеджмент/Маркетинг

Лондон, Велика Британія, 2004

ВмедА

Факультет управління ресурсами та технічними засобами сил флоту

Ленінград, СРСР, 1991

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

TOEFEL - 477 балів

Курси, тренінги, сертифікати

Вдосконалення управління бізнесом

Західна Європа, RF, Україна, 2015

Понад 20 тренінгових спеціалізованих програм у галузі стратегічного. операційного менеджменту, маркетингу (включаючи інтернет-маркетинг), реклами та PR, управлінського обліку та фінансового аналізу.

Додаткова інформація

ЕКСПЕРТНІ ТА КОНСАЛТИНГОВІ НАВИКИ (детально)

Навички (ролі, в яких я найбільш продуктивний):

  1. Стратег (стратегії, організаційна структура, корпоративний менеджмент, прогнозування, планування, контроль, управлінський облік, фінансове планування, антикризове управління тощо)
  2. Керівник комерційних та інноваційних проектів
  3. Майстер Розвитку (покращення керованості бізнесом, відкриття об'єктів та представництв, побудова каналів продажів, дистрибуторських мереж, постановка/оптимізація бізнес-процесів)
  4. Аналітик (стратегічний)
  5. Маркетолог (b2b; b2c; off-line)Брендолог (розробка стратегій, розробка та управління брендом, виведення ТМ на ринок, розробка нового продукту, управління асортиментом)
  6. Спікер, Переговорник
  7. Бізнес-тренер (маркетинг, продаж, психологія, стратегії, розвиток)
  8. Тьютор (Педагог)
  9. Коуч - наставник, Експерт, Консультант ТОП та середнього менеджменту малого та середнього бізнесу
  10. Менеджер зі створення команди
  11. Керівник виставкової команди (міжнародні виставки та ярмарки)
  12. Автор наукових та популярних статей про бізнес

Бізнеси (напрями та сегменти, в яких почуваюся впевнено):

  • b2a (тендери, державні закупівлі)
  • b2b (виробниче обладнання, спеціальне обладнання та прилади, тара та упаковка, рекламна продукція, ін.)
  • b2c (food & nonfood fmcg-медикаменти, БАД, хлібобулочні та кондитерські вироби, соуси та приправи, продукти швидкого приготування та fast food, бакалія, дитячі та дієтичні продукти, інші продукти; durable consumer goods - побутова техніка, меблі та аксесуари, (включаючи металовироби), лакофарбові та олійно-мастильні матеріали, продукція деревообробки та ін.), товари для дому, матеріали для ремонту та облаштування квартирсервісні продукти, послуги (СТО, хімчистки, пластикові вікна, HoReCa, інше)

ДОДАТКОВО:

Досягнення в галузі педагогіки та науки (за запитом)

  • кандидат наук
  • доцент

Навчання (найбільш суттєві курси/програми навчання -20 років перманентного вдосконалення)

  • Тренінг Гавриша Р. (РА “Aimbulance”) “Digital marketing. Програма цифрового інтенсивності» (EGF4), KMBS, м.Київ, 2015, 4 дні
  • Тренінг «Розробка стратегії компанії: крок за кроком», InCoSol Group, м. Лондон, 2013, 3 дні
  • Семінар «Побудова ефективної маркетингової стратегії», Академія бізнесу «Ернст енд Янг», м.Київ, 2012, 1день
  • Авторський тренінг Сергія Доценка «Робота з дебіторською заборгованістю», Конча Заспа, 2011, 3 дні
  • Навчальна модульна програма Ігоря Чугунова «Високоточне прогнозування попиту». Київ, 2010, 3 дні
  • Навчальна модульна програма Ігоря Чугунова "Управління маркетингом". модуль "Технологія діагностики можливостей значного збільшення продажу товарів (послуг)". Київ, 2009, 3 дні
  • Міжнародний семінар Михайла Фельдмана «Маркетинг в умовах висококонкурентного ринку. Маркетингові ризики». Варшава, червень 2008 року, 5 днів.
  • Навчально-тренувальна програма Ольги Жайворонок «Алгоритм проектування рекламних кампаній», Київ, 2008, вересень, 3 дні
  • Семінар практикум Володимира Кеворкова «Клієнтоорієнтованість компанії. Взаємодія маркетингу та збуту», Харків, травень 2007, 3 дні.
  • Програма для ТОП-менеджерів компаній: «Реструктуризація підприємства», ADIZES INSTITUE, USA, Київ – Одеса, 24.12.05. - 03.07.06
  • Тренінг "Ефективна командна взаємодія" "NORDIC training Int., Sweden", Конча Заспа, 2004.
  • Тренінг «Стратегічний тайм-менеджмент» «ІНФОРО МЕНЕДЖЕР», Київ, 2004.Курс «Ефективний маркетинг», (навчальні модулі у маркетингу), програма навчання міжнародної тренінгової компанії STRAT-X: Лондон, Бостон, Париж, UK), 2000 – 2001.
  • Тренінг з ефективних переговорів та продажів у бізнесі (ZENECA-UK), Лімассол, Кіпр, 1999; 10 днів.
  • Навчання на курсі «Business play techniques. National Economies and International Business» (ZENECA-UK), Київ, 1999.
  • Професійний курс з нейролінгвістичного програмування (НЛП) для переговорів та ефективних продажів (TRAINING& CONSALTING GROUP, UK), Прага, 1998.
  • Курс "Маркетингові стратегії в бізнесі" (INSIGHT Association, GB), Кембридж, 1998.Вступний курс з теорії та практики бізнесу, Zeneca, Манчестер, Великобританія, 1998.
  • Навчальний курс «Навички ефективних продажів» (ZENECA-UK), Вільнюс, Литва, 1997.
  • Тренінг «Навички проведення презентацій» (Video Art, UK), Таллінн, 1997.
  • Курси менеджменту «Основи та практика управління та маркетингу» (British Council, GB), 6 місяців, 1996

Цель

Отримати можливість реалізувати напрацьовані навички у розвитку бізнесу (або його реорганізації та оптимізації), стратегічного та операційного управління, маркетингу та продажу.

Анонімний пошукач

Експерт з розвитку бізнесу та продажів (розвиваю малий та середній бізнес)

Одеса

Готовий переїхати: Київ, Львів, Вінниця, Кропивницький, Луцьк, Миколаїв, Чернівці

20 $

49 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 2 дні тому