Працював в 2 компаніях   2 роки 9 місяців

IT

Game designer

4Enjoy

IT

1 рік 4 місяці

03.2023 - 07.2024

Results-oriented Game Designer with a more than 2.5 years of commercial experience. I havehands-on experience working with teams of programmers and artists, contributing to projects fromconcept to release. Skilled in effective communication and collaboration with various specialists,ensuring smooth interactions within the team. Proficient in key game design tools andmethodologies, including Agile/Scrum. I am dedicated to creating engaging and high-quality gamingexperiences for players.Supported and added new features and events to an existing project with over 20 milliondownloads, which increased the company's income (Makeover Merge).Effectively managed and assigned tasks to teams of artists and programmers for bothexisting and new projects.Raised the retention of the games so that the player stays in it longer.Brought a full-fledged large project to Soft launch (Wild Wheels: Bike Racing).Supplemented, based on the metrics, the already popular project of the company, whichcurrently has more than 45 million downloads (Rush Hour).Analyzed A/B tests of games, drawing conclusions based on them and offering options forthe best results.

Game designer

Альта, ЧП, НВФ

IT

1 рік 3 місяці

11.2021 - 02.2023

Я геймдизайнер з комерційним досвідом понад рік. Працював у компанії UTIN Computer на позиції Джуніор Гейм Дизайнер Гіперказуальних ігор у період з листопада 2021 року до лютого 2023 року. Там я набрався досвіду розробки гіперказуальних ігор у команді. До моїх обов'язків входило пітчинг проектів для керівництва. Я повністю доводив прототипи від ідеї до тестів: давав точні та зрозумілі пояснення завдань для артистів та програмістів, фідбеки за проектами. Також я писав повноцінні GDD. До того ж робив левелів дизайн для проектів у Unity, і опрацьовував баланс та економіку для гіперказуальних ігор у Ms Excel/Google Sheets. Також використовував різні послуги для дослідження ринку гіперказуальних ігор, їх тенденцій, закономірностей та кращих практик. Писав документи з повним аналізом найпопулярніших проектів. Аналізував А/В тести ігор, спираючись на них, робив висновки та пропонував варіанти для кращих показників. Довів повноцінний великий проект до Soft Launch. А також доповнював, виходячи з метриків, вже популярний проект компанії, який має на даний момент вже понад 45 мільйонів завантажень (Rush Hour). Мої покращення підняли Retention гри, щоб гравець довше залишався у ній.

Навчався в 1 закладі

Национальный авиационный университет

Компьютерные науки

Киев, 2022

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Кирилл

Game designer

Київ

24 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому