Працювала в 3 компаніях 5 років 2 місяці
Освіта, Реклама та PR-послуги, Банки
Менеджер клієнтського сервісу, senior manager
Futurist School
Освіта
3 роки 1 місяць
03.2022 - 03.2025
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Адаптація до нових умов роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Під час роботи я, як менеджер клієнтського сервісу, була відповідальна за планування та організацію робочого процесу, а також за встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань. Я активно впроваджувала нововведення для покращення робочих процесів та результативності. Також здійснювала контроль за якістю виконання робіт та процесів, аналізувала конкурентне середовище для виявлення можливостей для розвитку. Моя робота базувалася на постійному навчанні та розвитку професійних навичок, а також на управлінні часом та працею з високим навантаженням.
Менеджер з продажу маркетингових послуг
GeniusMarketing
Реклама та PR-послуги
1 рік 2 місяці
01.2021 - 02.2022
2.Активний продаж продуктів компанії
3.Виконання планових показників з продажу на 100%
4.Участь в бізнес-виставках,різноманітних тренінгов
Фахівець по роботі з клієнтами
АТ Акцент Банк
Банки
2 роки
02.2020 - 01.2022
2.Пошук та консультація клієнтів на точці продажів
3.Работа в crm системі
Ключова інформація
2. Вільний користувач excel та word
3.Активне користування crm Zoho
Навчалась в 1 закладі
КНУ ім Т.Г.Шевченка
Институт филологии
Киев, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Леся
Леся
Менеджер клієнтського сервісу

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому