Працював в 7 компаніях   23 роки 2 місяці

Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG

Директор з маркетингу

Freelancer

Реклама та PR-послуги

1 рік 6 місяців

06.2023 - до теперішнього часу

  • Управління маркетингом.
  • Стратегічний та операційний маркетинг.
  • Брендінг та бренд-комунікації.
  • Створення нових продуктів та брендів.


ПРОЕКТИ


Електротехнічні товари та обладнання. Компанія працює на ринку електротехнічних товарів, основне призначення яких – комплектація електричних щитів від квартирних щитків до трансформаторних станцій.


Відома консалтингова компанія ADVANTER у рамках проекту “Стратегічний консалтинг” провела аудит та низку стратегічних сесій із власником та ключовими співробітниками. Були поставлені бізнес- цілі на довгостроковий період і ADVANTER підготував аналітичний репорт щодо можливих трансформацій та змін у бізнесі та структурі.


Один із важливих висновків даного репорту: у компанії повністю відсутня функція стратегічного та частково операційного маркетингу. Також відсутній бренд-менеджмент, а існуючий відділ маркетингу (що складається з керівника відділу та шести бренд-менеджерів) виконує функціонал продакт-менеджменту.


Мене запросили до компанії як маркетолога-стратега.


Створено мною в рамках проекту:


1. Змінено архітектуру бренд-портфеля компанії, включаючи корпоративний бренд. Корпоративний бренд стає майстер-брендом, а всі продуктові – суббрендами.

2. Розробив позиціонування та точки диференціації майстер-бренду від ключових конкурентів (включно такого конкурента як SIEMENS).

3. Створив маркетингову стратегію розвитку та просування майстер-бренду та суб-брендів. Розробив комунікаційну стратегію.

4. Відповідно до стратегії, розробив та запустив екшн-план операційних маркетингових заходів на півроку, з прив'язкою до термінів, постановкою KPI та бюджетами.

5. Створив ефективну систему виміру та аналітики ринкових показників та репутаційних KPI майстер-бренду. Запроваджено систему регулярних маркетингових аналітичних репортів. Створено та запущено систему обліку отримання нових лідів.

6. Створив та запустив внутрішній алгоритм трансформації (включаючи навчання) продактів у бренд-менеджерів.

7. На основі аналізу клієнтської бази та B2B маркетингу конкурентів, мною була створена і запущена Партнерська програма (B2B), що не має аналогів на ринку, з ROMI від 120 до 200%.

8. Провівши аналітику ринку та визначивши потенціал різних сегментів, я ініціював запуск проекту з виходу на новий ринок, що за ємністю в грошах значно перевищує ринок, на якому компанія на той момент працювала.

9. Проведено трансформацію напрямку digital у бік підвищення ефективності та впровадження нових digital інструментів та метрик.

Директор з маркетингу

Freelancer

Реклама та PR-послуги

3 роки

06.2020 - 06.2023

  • Управління маркетингом.
  • Стратегічний та операційний маркетинг.
  • Брендінг та бренд-комунікації.
  • Створення нових продуктів та брендів.


ПРОЕКТИ:

Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.

  • ТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
  • ТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд + суббренди). Спираючись на нову архітектуру бренду, створено бренд-позиціонування та точки диференціації від конкурентів, сформовано “території бренду”, на основі яких розроблено креативи та запущено digital та SMM кампанії.
  • ТМ “Kartuli Vazi” – грузинські еталонні вина. Лідер на ринку тихих вин у сегменті “грузинські вина” та загалом на ринку вин у сегменті “середній+”. Створено SMM та digital стратегії; запущено відповідні кампанії просування.“


Електро- та акумуляторні інструменти ТМ DWT та ТМ Crown. Від найбільшого виробника інструментів в Азії та одного з найбільших у світі – корпорації Merit Link:

  • Створена з нуля служба маркетингу – співробітники, компетенції та бізнес-процеси.
  • Сформовано бізнес-процеси “маркетинг VS продакт-менеджмент, R&D та ЗЕД, продажі”.
  • Запущений на практиці стратегічний бренд-маркетинг: коригування позиціонування брендів, планування 2022 ТМ DWT та Crown (маркетинг-мікс та річний план маркетингу).
  • Креативна стратегія рекламної кампанії бренду DWT.
  • Розроблено креативи для рекламної кампанії.
  • Комунікаційна та медіа-стратегії.
  • Підготовлено “під ключ” до запуску національну інтегровану рекламну кампанію бренду DWT: ООН, транспорт, digital (Programmatic DV 360, YouTube, SMM).

Директор з маркетингу

Група компаній “EUROIZOL”

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років 10 місяців

07.2011 - 05.2020

  • Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
  • За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
  • Реалізовано розділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
  • Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу.
  • Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
  • Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
  • Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
  • 18 співробітників у підпорядкуванні.54 ТМ у управлінні маркетингу.
  • Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.

Директор зі стратегії, партнер

Агентство маркетингового аутсорсингу “BrainsUP”

Реклама та PR-послуги

1 рік 9 місяців

02.2010 - 11.2011

  • PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Русский Дар” (квас, №4 на ринку); створено 18 концептів для нового бренду у новому сегменті ринку безалкогольних напоїв.
  • “Нiжний Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
  • Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
  • Для нового віскі на ринку східної Європи Red Lion розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.

Керуючий директор

Дизайн-бюро “КАРАНДАШ” (UCG – структура Андрія Федорiва)

Реклама та PR-послуги

6 місяців

04.2009 - 10.2009

  • Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
  • Сформовано новий штат агентства.
  • Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
  • Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
  • Збільшено кількість клієнтів на 100%.

Директор з маркетингу

Група компаній “Нові Продукти”

FMCG

3 роки 10 місяців

04.2005 - 02.2009

  • Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
  • Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:

- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)

- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)

- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)

  • Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
  • У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
  • Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
  • Найбільш значущі кампанії та проекти:

- Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.

- Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати “молодіжним” (підтверджено дослідженнями).

– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.

– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати: зростання продажів 20%.

Бренд менеджер. Керівник проектів

ТПК “АЛЕФ”

FMCG

3 роки 7 місяців

04.2001 - 11.2004

  • Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
  • Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
  • Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
  • У період моєї роботи в департаменті, АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
  • Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.

Ключова інформація

21 рік керую маркетингом, створюю маркетингові стратегії, бренди та ідеї, які змінюють ринки, забезпечують лідерство та успіх бізнесам.

21 рік досвіду у найбільших українських та міжнародних компаніях у сегментах B2C та B2B.

Навчався в 2 закладах

Києво-Могилянська Бізнес-Школа

Управління маркетингом

Київ, 2007

Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна

Інженер-будівельник

Дніпро, 1997

Курси, тренінги, сертифікати

Дополнительное образование

Киев, 2023

2013 Digital Branding: Best Cases 2013.

2008 HiBrand (Wally Olins).

2006-2007 Майстер-класи та семінари: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.

2006 Курси розвитку управлінських навичок. Київ.

2005 Практичні курси для бренд-менеджерів.

2003-2004 Семінари BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублін).

Плюс сотні книг з бізнесу, менеджменту, маркетингу та стратегій.

Вiталiй

Директор з маркетингу

Київ

52 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 дні тому