Працював в 7 компаніях 23 роки 2 місяці
Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG
Директор з маркетингу
Freelancer
Реклама та PR-послуги
1 рік 6 місяців
06.2023 - до теперішнього часу
- Управління маркетингом.
- Стратегічний та операційний маркетинг.
- Брендінг та бренд-комунікації.
- Створення нових продуктів та брендів.
ПРОЕКТИ
Електротехнічні товари та обладнання. Компанія працює на ринку електротехнічних товарів, основне призначення яких – комплектація електричних щитів від квартирних щитків до трансформаторних станцій.
Відома консалтингова компанія ADVANTER у рамках проекту “Стратегічний консалтинг” провела аудит та низку стратегічних сесій із власником та ключовими співробітниками. Були поставлені бізнес- цілі на довгостроковий період і ADVANTER підготував аналітичний репорт щодо можливих трансформацій та змін у бізнесі та структурі.
Один із важливих висновків даного репорту: у компанії повністю відсутня функція стратегічного та частково операційного маркетингу. Також відсутній бренд-менеджмент, а існуючий відділ маркетингу (що складається з керівника відділу та шести бренд-менеджерів) виконує функціонал продакт-менеджменту.
Мене запросили до компанії як маркетолога-стратега.
Створено мною в рамках проекту:
1. Змінено архітектуру бренд-портфеля компанії, включаючи корпоративний бренд. Корпоративний бренд стає майстер-брендом, а всі продуктові – суббрендами.
2. Розробив позиціонування та точки диференціації майстер-бренду від ключових конкурентів (включно такого конкурента як SIEMENS).
3. Створив маркетингову стратегію розвитку та просування майстер-бренду та суб-брендів. Розробив комунікаційну стратегію.
4. Відповідно до стратегії, розробив та запустив екшн-план операційних маркетингових заходів на півроку, з прив'язкою до термінів, постановкою KPI та бюджетами.
5. Створив ефективну систему виміру та аналітики ринкових показників та репутаційних KPI майстер-бренду. Запроваджено систему регулярних маркетингових аналітичних репортів. Створено та запущено систему обліку отримання нових лідів.
6. Створив та запустив внутрішній алгоритм трансформації (включаючи навчання) продактів у бренд-менеджерів.
7. На основі аналізу клієнтської бази та B2B маркетингу конкурентів, мною була створена і запущена Партнерська програма (B2B), що не має аналогів на ринку, з ROMI від 120 до 200%.
8. Провівши аналітику ринку та визначивши потенціал різних сегментів, я ініціював запуск проекту з виходу на новий ринок, що за ємністю в грошах значно перевищує ринок, на якому компанія на той момент працювала.
9. Проведено трансформацію напрямку digital у бік підвищення ефективності та впровадження нових digital інструментів та метрик.
Директор з маркетингу
Freelancer
Реклама та PR-послуги
3 роки
06.2020 - 06.2023
- Управління маркетингом.
- Стратегічний та операційний маркетинг.
- Брендінг та бренд-комунікації.
- Створення нових продуктів та брендів.
ПРОЕКТИ:
Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
- ТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
- ТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд + суббренди). Спираючись на нову архітектуру бренду, створено бренд-позиціонування та точки диференціації від конкурентів, сформовано “території бренду”, на основі яких розроблено креативи та запущено digital та SMM кампанії.
- ТМ “Kartuli Vazi” – грузинські еталонні вина. Лідер на ринку тихих вин у сегменті “грузинські вина” та загалом на ринку вин у сегменті “середній+”. Створено SMM та digital стратегії; запущено відповідні кампанії просування.“
Електро- та акумуляторні інструменти ТМ DWT та ТМ Crown. Від найбільшого виробника інструментів в Азії та одного з найбільших у світі – корпорації Merit Link:
- Створена з нуля служба маркетингу – співробітники, компетенції та бізнес-процеси.
- Сформовано бізнес-процеси “маркетинг VS продакт-менеджмент, R&D та ЗЕД, продажі”.
- Запущений на практиці стратегічний бренд-маркетинг: коригування позиціонування брендів, планування 2022 ТМ DWT та Crown (маркетинг-мікс та річний план маркетингу).
- Креативна стратегія рекламної кампанії бренду DWT.
- Розроблено креативи для рекламної кампанії.
- Комунікаційна та медіа-стратегії.
- Підготовлено “під ключ” до запуску національну інтегровану рекламну кампанію бренду DWT: ООН, транспорт, digital (Programmatic DV 360, YouTube, SMM).
Директор з маркетингу
Група компаній “EUROIZOL”
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 років 10 місяців
07.2011 - 05.2020
- Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
- За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
- Реалізовано розділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
- Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу.
- Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
- Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
- Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
- 18 співробітників у підпорядкуванні.54 ТМ у управлінні маркетингу.
- Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.
Директор зі стратегії, партнер
Агентство маркетингового аутсорсингу “BrainsUP”
Реклама та PR-послуги
1 рік 9 місяців
02.2010 - 11.2011
- PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Русский Дар” (квас, №4 на ринку); створено 18 концептів для нового бренду у новому сегменті ринку безалкогольних напоїв.
- “Нiжний Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
- Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
- Для нового віскі на ринку східної Європи Red Lion розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.
Керуючий директор
Дизайн-бюро “КАРАНДАШ” (UCG – структура Андрія Федорiва)
Реклама та PR-послуги
6 місяців
04.2009 - 10.2009
- Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
- Сформовано новий штат агентства.
- Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
- Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
- Збільшено кількість клієнтів на 100%.
Директор з маркетингу
Група компаній “Нові Продукти”
FMCG
3 роки 10 місяців
04.2005 - 02.2009
- Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
- Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
- У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
- Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
- Найбільш значущі кампанії та проекти:
- Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
- Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати “молодіжним” (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати: зростання продажів 20%.
Бренд менеджер. Керівник проектів
ТПК “АЛЕФ”
FMCG
3 роки 7 місяців
04.2001 - 11.2004
- Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
- Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
- Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
- У період моєї роботи в департаменті, АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
- Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.
Ключова інформація
21 рік керую маркетингом, створюю маркетингові стратегії, бренди та ідеї, які змінюють ринки, забезпечують лідерство та успіх бізнесам.
21 рік досвіду у найбільших українських та міжнародних компаніях у сегментах B2C та B2B.
Навчався в 2 закладах
Києво-Могилянська Бізнес-Школа
Управління маркетингом
Київ, 2007
Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Інженер-будівельник
Дніпро, 1997
Курси, тренінги, сертифікати
Дополнительное образование
2013 Digital Branding: Best Cases 2013.
2008 HiBrand (Wally Olins).
2006-2007 Майстер-класи та семінари: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.
2006 Курси розвитку управлінських навичок. Київ.
2005 Практичні курси для бренд-менеджерів.
2003-2004 Семінари BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублін).
Плюс сотні книг з бізнесу, менеджменту, маркетингу та стратегій.
Вiталiй
Вiталiй
Директор з маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 дні тому