Працювала в 11 компаніях 15 років 3 місяці
Консалтинг / Аудит, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail, Шоу-бізнес
Експерт з оптимізації бізнес процесів
Asta Education Group
Консалтинг / Аудит
2 роки 6 місяців
10.2022 - до теперішнього часу
• продукт
• навчальні програми
• команда
• маркетинг
• фінанси
• клієнтсервіс
• господарча частина
Мій досвід в освітньому бізнесі допомагає власникам закладів знайти помилки у бізнес-процесах, зробити аналіз та розробити нові, або відкорегувати існуючі процеси.
Співпраця по аудиту та впровадженню змін триває 2-3 місяці.
Результатом аудиту буде готовий чек-лист з пропрацьованими процесами та рекомендаціями по кожній задачі.
А результатом 2-4 місячної співпраці: налаштовані процеси, нові клієнти, мотивована команда, зростання доходу та ваш спокій за ваш власний бізнес.
Запрошую до співпраці!
Керівник дитячого простору
Glacier Premium Apartments
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
11 місяців
02.2024 - 01.2025
Розробка концепції дитячого простору в преміум-готелі;
Складання бюджету;
Підбір облаштування, іграшок, методичного матеріалу;
Організація закупівель;
Проведення співбесід з кандидатами на посади адміністраторів та педагогів дитячого простору;
Створення та налагодження процесів взаємодії з іншими підрозділами готелю;
Впровадження crm-системи для роботи простору;
Розробка методичного планування та заходів дитячого простору;
Комплексне управління, операційні процеси, впровадження іноваційних методів та ідей.
Побудова клієнт-сервісу для батьків та дітей;
Розробка та реалізація програм розваг, майстер-класів та осітніх заходів для дітей;
Розробка нових продуктів для сігменту гостей з дітьми.
• Планування та управління проектами
• Координація роботи команди та розподіл завдань
• Контроль за виконанням проектних робіт та дотриманням термінів
• Ведення проектної документації та звітності
• Взаємодія з замовниками та підрядниками
• Моніторинг ризиків та управління змінами в проекті
• Контроль бюджету проекту та фінансове планування
• Забезпечення якості виконання проекту та досягнення цілей
• Аналіз результатів проекту та оцінка ефективності
Менеджер з персоналу
Glacier Premium Apartments
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
4 місяці
05.2024 - 09.2024
На тимчасовій заміні менеджера з персоналу готеля виконувала наступну роботу:
- рекрутинг нових кандидатів; організація та проведення співбесід з керівниками відділів;
- контроль за графіком робочих змін всіх співробітників готелю;
- створення реєстрів тмц готелю;
- адаптація посадових інструкцій до вимог преміум-готелю;
- підбір та впровадження корпоративної програми таск-менеджера для оптимізації робочих процесів та налагодження коммунікації між відділами;
- індивідуальні консультації з керівниками та персоналом з питань налагодження процесів комунікації, розподілу навантаження тощо; тушіння "пожеж";
- вирішення адміністративних питань роботи офісу;
- онбординг нових співробітників, супровід стажування;
- офбординг;
- менторська підтримка співробітників, контроль за емоційним фоном в командах;
- пошук та виявлення талановитих співробітників, подання пропозицій керівництву для переводу або підвищенню співробітника;
- організація побуду співробітників: поселення, харчування, логістика трансферу;
- ведення єдиного інформаційного чату компанії;
- привітання співробітників з ДН та іншими важливими подіями в житті;
- розробка проекту укриття, бюджет наповнення;
- організація та контроль евакуації під час повітряних тривог.
Додаткові задачі:
- участь в розробці пакетів для гостей готелю разом з іншими керівниками;
- участь в розробці та організації додаткових сервісів готелю;
- участь у забезпеченні та організації заходів готелю;
- консультації в адаптації робочих місць для комфортної роботи;
- пропозиції варіантів вирішеня проблем у різних напрямках роботи готеля та будови;
- робота з різними підрядниками готелю.
• Оцінка ефективності роботи співробітників
• Консультування керівників по управлінню персоналом
• Розвиток внутрішніх комунікацій
• Забезпечення дотримання трудового законодавства
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Розробка програм мотивації
• Управління корпоративною культурою.
Операційний менеджер
Ukrainian Film School
Освіта
5 місяців
09.2023 - 02.2024
- запуск річних програм кіношколи
- контроль підписання угод зі студентами
- контроль оплат, ведення реєстру
- побудова системи взаємодії менеджерів напрямків з адмінвідділом кіношколи
- керівництво адміністративними процесами кіношколи
- розробка та впровадження елементів клієнт-сервісу: комунікація, привітання, корпоративне видання, заходи.
- контроль за навчальнии розкладами всіх курсів
- підбір crm для школи, налаштування процесів, навчання менеджерів напрямків, наповнення інформацією;
- організація та проведення заходів кіношколи
- розробка, бюджетування, запуск нових освітніх програм
- організація та контроль забеспечення кіношколи всім необхідним для комфортного навчання студентів та роботи команди.
Менеджер з освітніх програм
Спільно Юнісеф
Освіта
8 місяців
06.2023 - 02.2024
- Аудит методичних програм
- Організація роботи методистів для створення єдиного розкладу для мережі
- Створення єдиної бази знань, майстер-класів, курсів
- Контроль якості освітнього процесу
адміністративний менеджер
Study UA
Освіта
4 місяці
12.2022 - 04.2023
Мониторинг ринку для відкриття української школи у Польщі.
Підбір приміщення, робота з угодами оренди.
Пошук та адаптація будинків для проживання учнів школи.
Вивчення питання ліцензування в Польщі.
Робота з перевіряючими органами (пожежна, санепід).
Питання легалізації дітей в Польщі.
Створення бюджету запуску представництва та окремих продуктів компанії.
Оцінка нерухомості на відповідність вимогам до освітніх закладів у Польщі.
Повний цикл підготовки приміщення до запуску освітнього процесу (закупи обладнання, меблів, методматеріалів)
Ремонт, будівництво.
Керівник адміністративного департаменту
StudyUA
Освіта
1 рік 1 місяць
10.2021 - 11.2022
• Налагодження старих та створення нових процесів взаємодії між відділами кампанії, для якісної комунікації та швидкості виконання задач.
• Ревізія стану пожежної безпеки, охорони праці. Організація та проведення інструктажів. Підготовка та ведення документаці для планових та позапланових перевірок навчальних закладів мережі;
• Інвентаризація нерухомості, обладнання, складський облік;
• Контроль та ведення бюджетів закупівель, ремонтів;
• Кадрові питання у підпорядкованих відділах. Реструктуризація відділів, розподіл зон відповідальності, звітність;
• Контроль за діяльністю відділів, вчасне виконання задач.
В підпорядкуванні до 50 людей.
Підготовка приміщень мережі шкіл до нового сезону:
• Перевірка та підготовка на відповідність до ліцензійних вимог (МОН, МЧС, ОП, Держпродспоживслужба, МОЗ);
• Організація харчування, спортивного розвитку та творчих заходів для учнів.
• Побудова медичної служби шкільної мережі;
• Операційний контроль життєдіяльності мережі, та якісна взаємодія між відділами.
Директор
The Tots, приватний садок
Освіта
3 місяці
06.2021 - 09.2021
розробка концепції, фірмового стилю, сервісів для батьків
планування приміщень та адаптація під ДНЗ
розробка дизайну зовнішньої реклами
створення харчоблоку по вимогам HACCр
облаштування меблями, методичним обладнанням
встановлення пожежної сигналізації, відеонагляду
будівництво ігрового майданчику (покриття та ігрові комплекси)
підбір персоналу
отримання дозволів, ліцензії МОН
реклама (створення контенту, ведення соцмереж, таргет)
створення сайту та його адмінка
операційна діяльність, як директора ТОВ
Директор мережі дитячих садочків, засновник
ХЕППІ, приватний садок
Освіта
4 роки 5 місяців
10.2014 - 03.2019
Від ідеї до запуску бізнесу!
>створення бренд-буку
>пошук приміщень та облаштування за вимогами до дитячих садочків
>планування та реалізація рекламних компаній, створення та наповнення сайту, ведення соцмереж
>підбір персоналу
>управлянні закладом, отримання ліцензії, підготовка всієї документації для перевіряючих органів
>робота з батьками (ведення бази, екскурсіі садочком, вирішення всіх поточних питань, в тому числі конфліктних ситуацій)
>провадження нових напрямків (гуртки, сервіс для батьків, доставка діток в садок і додому та ін.)
Була неодноразово запрошена до участі у круглих столах з питань приватної дошкільної освіти.
Маю досвід запуску альтернативної школи.
Бренд-менеджер
Золотий Вiк
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 3 місяці
04.2008 - 07.2009
Ребрендінг, організація та проведення рекламних кампаній, організація участі у галузевих виставках, організація заходів.
Засновник, директор
Diva модельна агенція/школа
Шоу-бізнес
5 років 5 місяців
09.1999 - 02.2005
Школа моделей для дітей з 6 до 22 років.
Організації шоу, показів, конкурсів дизайнерів, фестивалей міського та національного масштабів.
Скаутинг, контракти з зарубіжними агенціями.
Співпраця з національними агенціями.
Ключова інформація
Кризис-менеджмент.
Запусу будь-якого проекту, створення концепції та покрокове втілення.
Створення та опрацювання декілької сценаріїв подій.
Уважність до деталей. Бачу те, що не бачать інші (це не про магію))).
Бачу таланти в людях та вмію їх розкривати.
Tilda publisher (створення сайтів), WIX.
Trello, Worksection, Basecamp, Notion.
Знання всіх программ office.
Сторення макетів в Adobe Illustrator, Canva.
Соціальні мережі (налаштування реклами, ведення профіля)
Маю величезний досвід власного бізнесу (реклама, організація заходів, приватні садочки, альтернативна школа, соціальні та благочинні проекти).
Високий рівень самоорганізації, лідерські якості, стресостійка.
Навчалась в 1 закладі
Киевский Национальный Университет Культуры и Творчества
Менеджмент организаций
Киев, 2005
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Сертифікат з рівня володіння українською мовою
Курси, тренінги, сертифікати
Документи керівника дошкільного закладу: нагляд і контроль
Додаткова інформація
Я це можу!
Соціальна діяльність
Ірина
Ірина
Керівник освітнього проекту

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Голосіївський район, Печерський район
Готовий переїхати: Івано-Франківськ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 8 годин тому