Працювала в 2 компаніях 9 років 4 місяці
Державний сектор, Медицина та Охорона здоров'я
Начальник відділу організації закупівель
Чернігівський обласний центр зайнятості
Державний сектор
4 роки 1 місяць
09.2020 - 10.2024
- збір та узагальнення пропозицій закупівель товарів, робіт та послуг з забезпечуючих відділів (внутрішніх замовників) для формування річного плану закупівель та змін до нього відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
- організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг шляхом застосування порядку проведення процедур закупівель/спрощених закупівель. Забезпечення рівних умов для всіх учасників закупівель, об’єктивний та чесний вибір переможця. Оприлюднення в електронній системі закупівель звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель;
- контроль над виконанням всіх умов договору, контроль лімітів і оплат за договором, постійна взаємодія з постачальниками;
- участь в роботі тендерного комітету (до 01 січня 2022 року): підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі);
- розроблення недискримінаційних кваліфікаційних вимог до постачальників, проведення закупівельних процедур в електронній системі публічних закупівель на користь замовників відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», забезпечення оприлюднення, внесення змін інформації та документів в електронній системі закупівель, дотримуючись вимог щодо термінів оприлюднення інформації передбачених законодавством;
- розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця закупівлі;
- звітування щодо закупівель, здійсненних без використання електронної системи закупівель;
- аналіз результативності закупівельної діяльності та виявлення ризиків публічних закупівель;
- представлення інтересів Замовника з питань, пов’язаних із здійсненням закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг;
- постійний моніторинг змін у закупівельному та суміжному законодавствах;
- постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Бухгалтер, секретар тендерного комітету
Військова частина А3120
Медицина та Охорона здоров'я
5 років 1 місяць
11.2014 - 12.2019
Посадові обов'язки:
- Перевірка та облік первинної документації та її перевірка на відповідність вимогам законодавчих та нормативних актів. Ведення накопичувальних відомостей руху грошових коштів: надходження та витрачання коштів з поточних рахунків. Адміністрування договорів та розрахунків з контрагентами щодо постачання товарів, надання послуг. Складання періодичної та річної звітності, що стосується стану дебіторської заборгованості. Звіряння взаєморозрахунків з контрагентами. Формування періодичних та разових звітів.
- Секретар тендерного комітету березнь 2015 - грудень 2019 р. :
Посадові обов'язки: Планування закупівель, формування річного плану закупівель та додатку до річного плану в електронній системі закупівель. Підготовка відповідних документів щодо проведення закупівель, у тому числі тендерної документації, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі). Організація та проведення публічних закупівель. Оцінювання тендерних пропозицій Учасників. Контроль та дотримання строків проведення торгів та прийняття рішень. Організація укладання договору за результатами проведення процедури. Звітування в системі про укладені договори. Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
Ключова інформація
- знання норм закупівельного законодавства, професійна організація та проведення публічних закупівель відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- Досвід роботи зі сторони замовника та учасника публічних закупівель;
- Впевнений користувач системи ProZorro;
- Супроводження повного циклу адміністрування договорів на поставку товарів і надання послуг;
- Моніторинг та аналіз документів/матеріалів ЄДР, МЕРТУ, ДАСУ, АМКУ, bi.prozorro.org та інших джерел інформації доступ до яких є вільним;
- Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;
- Розуміння механізму централізації закупівель, планування та бюджетування;
Навчалась в 2 закладах
Приватний вищий навчальний заклад Європейський університет
Економіка підприємства
Чернигов, 2006
Чернігівський кооперативний технікум
Правознавство
Чернигов, 2002
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінги – «Публічні закупівлі робіт з відновлення:управління вартістю робіт», «Організація закупівельної діяльності:кейс метод», «Електронні контракти в публічних закупівлях», Центр вдосконалення закупівель Київської школи економіки
Семінар – «Аналіз практики Антимонопольного комітету та Держаудит служби України у сфері публічних закупівель за допомогою модулю аналітики BI Prozorro», ПРООН
Воркшоп – «Договірна робота, контроль, відповідальність у публічних закупівлях – управляємо ризиками», лектор Ярослава Дуброва
Семінари – «Договірна робота в публічних закупівлях», «Публічні закупівлі-продажі в умовах воєнного стану: врахування особливостей при підготовці документів – запорука ефективності», лектор Ярослава Дуброва
? Extreme Tender Camp, Семінар «Публічні закупівлі-продажі – 2021/2022. Професіоналізація уповноважених осіб та учасників. Лайфхаки», лектор – Ярослава Дуброва
Приватна установа «Університет «Київська школа економіки»
Підвищення кваліфікації за спеціальністю «Менеджмент» у галузі знань Управління та адміністрування, освітня програма «Фахівець з публічних закупівель»
Додаткова інформація
Про себе
Уміння розставляти пріоритети, цілеспрямованість, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність, акуратність, стресостікість, вміння працювати в режимі багатозадачності з великим об'ємом інформації.
Тетяна
Тетяна
Фахівець з публічних закупівель
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому