Працювала в 3 компаніях 10 років
IT, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail
Помощник руководителя референт
КП ЦУІТ
IT
7 років 8 місяців
03.2017 - до теперішнього часу
Координація внутрішньої управлінської діяльності між керівником підприємства й керівниками структурних підрозділів та іншими працівниками, а також систему взаємовідносин керівника підприємства із представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами.Організація робочого часу керівника підприємства.Участь у розгляді управлінських і організаційних справ.Ведення встановленої документації.Відбір та опрацювання інформації для керівника.Підготовка згідно із затвердженою номенклатурою проекти розпорядчої документації, адміністративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції - запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо.Організація своєчасного та адресного направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника підприємства, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям.
Спеціаліст відділу контролю
ТОВ "СЛУЖБА МИТТЄВОГО КРЕДИТУВАННЯ"
Фінансові послуги
1 рік 6 місяців
10.2015 - 04.2017
Контроль укдадення кредитних договорів, робота з боржниками
Продавець продовольчих товарів
Fozzy Group, мережа гипермаркетів ФОЗЗІ
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
10.2011 - 07.2012
Чемне обслуговування, передпродажна підготовка і викладка товару, забезпечення наявності товару у достатній кількості протягом дня, перевірка актуальності цін, якості та терміну придатності товару, участь в інвентаризації, підтримка чистоти і порядку на робочому місці
Ключова інформація
Вільне володіння ПК, Google, MS Offise, Internet. Грамотна українська та російська мови, англійська на початковому рівні (з використанням словника).Знання юридичних документів (договорів, позовних заяв, претензій, доручень). Уміння спілкуватися з державними органами та інстанціями.Вміння планувати і оптимально організувати робочий процес, навички міжособистісного ділового листування та спілкування, вести переговори і вирішувати конфліктні ситуації.Також був досвід роботи в сфері обслуговування, продавцем - консультантом, завдяки чому здобула наступні навички: консультування та обслуговування покупців в торговому залі, перевірка якості товарів, прийом і викладка товару, робота з претензіями (повернення товару), ведення звітності.
Навчалась в 1 закладі
Запорізька державна інженерна академія
Металургійний факультет
Запоріжжя, 2014
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Анастасія
Анастасія
Помічник керівника
Запоріжжя
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому