Працювала в 3 компаніях   10 років

IT, Фінансові послуги, Торгівля роздрібна / Retail

Помощник руководителя референт

КП ЦУІТ

IT

7 років 8 місяців

03.2017 - до теперішнього часу

Координація внутрішньої управлінської діяльності між керівником підприємства й керівниками структурних підрозділів та іншими працівниками, а також систему взаємовідносин керівника підприємства із представниками інших підприємств, партнерами, конкурентами, клієнтами.Організація робочого часу керівника підприємства.Участь у розгляді управлінських і організаційних справ.Ведення встановленої документації.Відбір та опрацювання інформації для керівника.Підготовка згідно із затвердженою номенклатурою проекти розпорядчої документації, адміністративної, комерційної, технічної та іншої кореспонденції - запитів, звернень, відповідей на листи, повідомлень тощо.Організація своєчасного та адресного направлення доручень, розпоряджень та наказів керівника підприємства, службової кореспонденції та спеціальної документації керівникам підрозділів та іншим виконавцям.

Спеціаліст відділу контролю

ТОВ "СЛУЖБА МИТТЄВОГО КРЕДИТУВАННЯ"

Фінансові послуги

1 рік 6 місяців

10.2015 - 04.2017

Контроль укдадення кредитних договорів, робота з боржниками

Продавець продовольчих товарів

Fozzy Group, мережа гипермаркетів ФОЗЗІ

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

10.2011 - 07.2012

Чемне обслуговування, передпродажна підготовка і викладка товару, забезпечення наявності товару у достатній кількості протягом дня, перевірка актуальності цін, якості та терміну придатності товару, участь в інвентаризації, підтримка чистоти і порядку на робочому місці

Ключова інформація

Вільне володіння ПК, Google, MS Offise, Internet. Грамотна українська та російська мови, англійська на початковому рівні (з використанням словника).Знання юридичних документів (договорів, позовних заяв, претензій, доручень). Уміння спілкуватися з державними органами та інстанціями.Вміння планувати і оптимально організувати робочий процес, навички міжособистісного ділового листування та спілкування, вести переговори і вирішувати конфліктні ситуації.Також був досвід роботи в сфері обслуговування, продавцем - консультантом, завдяки чому здобула наступні навички: консультування та обслуговування покупців в торговому залі, перевірка якості товарів, прийом і викладка товару, робота з претензіями (повернення товару), ведення звітності.

Навчалась в 1 закладі

Запорізька державна інженерна академія

Металургійний факультет

Запоріжжя, 2014

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Анастасія

Помічник керівника

Запоріжжя

20 000 грн.

32 роки

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому